Dotyczy: poziomu obsługi na oddziale ratunkowym Szpitala Czerniakowskiego>Szpital i wejście do niego oznaczone,choć nie rzucające się w oczy.Brak wydzielonego parkingu - w godzinach "dziennych duży problem z zaparkowaniem.Brak wyraźnej informacji o tym w którym kierunku należy się udać, będąc już wewnątrz szpitala.Brak wózków do przewozu chorych.Korytarze i pomieszczenia schludne i czyste mimo późnej pory.Personel fachowy i rzeczowy.Proces rejestracji przebiegł szybko.Mimo iż byliśmy początkowo jedynymi pacjentami oczekiwaliśmy na wejście do gabinetu ok.15 minut bo nikogo z personelu w nim nie było.Pacjenci nie poruszający się samodzielnie przewożeni są przez dwóch pracowników szpitala, ale co się dzieje gdy takich pacjentów jest więcej? - z poprzednich obserwacji wynika, że czekają pod drzwiami na zmiłowanie.W szpitalu przebywaliśmy przez dwie godziny, w tym czasie obsłużono łącznie z nami czterech chorych.Jeden przybył przed nami a dwoje w późniejszym czasie. W czasie pobytu wykonano: rejestrację(2 min), I wizytę w gab.lekarskim(wstępna diagnoza - 4 min), prześwietlenie rtg z rejestracją (4 min) II wizyta lekarska( 5 min)- ostateczna diagnoza.
W porównaniu do poprzedniej wizyty ocena wszystkich istotnych elementów jest wyższa i to znacznie.Zmieniono organizację przyjęć i rejestrację.Przeniesiono bliżej gabinety rtg i usg. Odremontowano pomieszczenia, wyposażono poczekalnię. Jedynie nieobecność personelu w gabinecie psuje i zaniża ogólną ocenę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.