Jakość Obsługi

MEDICOVER

( 4.08 )

Medicover oferuje usługi ambulatoryjne, laboratorium, diagnostykę obrazową, stomatologię i kompleksową opiekę szpitalną. Działa na polskim rynku prywatnej opieki zdrowotnej od ponad 20 lat. Medicover funkcjonuje według własnego modelu opieki, którego celem jest udzielenie pomocy we właściwym czasie, miejscu i we właściwy sposób, w odpowiedzi na konkretną potrzebę medyczną. Misja firmy brzmi: „Wszystko dla Twojego zdrowia”. Starając się ją wypełnić lekarze każdego dnia słuchają swoich pacjentów i liczą się z ich opinią.

Opinie (632)

Medicover online to ...

Medicover online to sieć prywatnych gabinetów lekarskich. Największym atutem przy kontakcie on-line jest prosta obsługa aplikacji i dostęp do wyników badań a także do porad medycznych i specjalistów tj. pediatra, internista , dermatolog, endokrynolog, w formie czatu. Dzięki temu rozwiązaniu, bez wychodzenia z domu i czekania w długich kolejkach skontaktujesz się z lekarzem by opisać swój problem. Podczas takiej wizyty lekarz ma możliwość wystawienia skierowania na dalsze badania, udzielenia porady w nagłym przypadku a także wystawienia recepty. Czat ma funkcję dodawania załączników, co jest bardzo przydatne w przypadkach , które wymagają oględzin lekarza ,gdyż bez problemu możemy dołączyć zdjęcie zmienionego obszaru chorobowego lub dokumentacji medycznej z placówki NFZ. Kontakt z lekarzem przez czat odbywa się na najwyższym poziomie. Lekarze są kulturalni , mili ale także wnikliwie podchodzą do zgłaszanych problemów, nie bagatelizując żadnych objawów. Bardzo polecam kontakt z lekarzami Medicover za pośrednictwem czatu.

Rewelacja!

Korzystam od wielu lat, profesjonalna obsługa, łatwa aplikacja, szybki kontakt, stawianie zdrowia pacjenta na pierwszym miejscu.

Rewelacja!

Jakosc obsługi trudna do ocenienia z uwagi na mały kontakt przez pandemię.

OK

Łatwość obsługi systemu, ale często brak terminów

Średnio.

Jestem klientką Medicover od kilkunastu lat i mam wrażenie, że oni w ogóle się nie uczą. Doceniam za relatywnie dobrze dostępne terminy do lekarzy pierwszego kontaktu, rzadko jest z tym problem, ale niektóre centra mają fatalną obsługę pobrań, a ich polityka względem np. cytologii jest niedorzeczna. Badanie, które jest banalne jak pobranie krwi i robi je każda kobieta co roku, wymaga czasami nawet TRZECH wizyt w centrum. Jedna, by dostać skierowanie, potem trzeba się umówić na pięciominutową wizytę u położnej (nie można się ustawić w kolejce jak na pobranie krwi), a jeśli skierowanie wystawił internista, a nie ginekolog, to wyników nie ma w systemie i trzeba je odebrać osobiście. Bzdura nad bzdury i antykobieca postawa.

Rewelacja!

Zawsze mili lekarze, którzy szybko obsłużą.

Odwiedzałeś ostatnio MEDICOVER?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Cordis

(3.31 )

ENEL-MED

(3.29 )

Esculap

(2.72 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem