Nord medica

(3.76)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 4)

Rzeczywiście recepcjonistki są...
Rzeczywiście recepcjonistki są bardzo miłe i widać, że chcą pomóc. Gdy ja byłam, nikt nie obserwował mojej rozmowy. Z drugiej strony, jest to nowa placówka i może to dobrze, że szefostwo stara się wszystkiego dopilnować. Czuje się, że wszystko pachnie nowością. Na korytarzu siedziały pojedyncze osoby, ale było też kilka wychodzących i wchodzących. Przynajmniej widać, że nie trzeba czekać na wizytę. Ogólnie mówiąc, odniosłam bardzo miłe wrażanie.

Hipka

15.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (4)
Po wejsciu odczuwa...
Po wejsciu odczuwa sie zainteresowanie klientem zaproponowano mi 3-krotnie mozliwosc skorzystania z dystrybutora z wodą, Panie w recepcji miłe, przygotowane i chetne do konserwacji, jedyne zastrzeżenie mam do szefostwa które obserwowało prace rejestratorek i rozmowe z pacjentem co dawalo dyskomfort w swobodnej rozmowie.Miejsce puste, nie widac ze to przychodnia prawie nie ma pacjentów.

Ewelina_876

10.08.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)

Nord medica

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Nord medica?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze.
Bardzo dobrze.