Rzeczywiście recepcjonistki są bardzo miłe i widać, że chcą pomóc. Gdy ja byłam, nikt nie obserwował mojej rozmowy. Z drugiej strony, jest to nowa placówka i może to dobrze, że szefostwo stara się wszystkiego dopilnować. Czuje się, że wszystko pachnie nowością. Na korytarzu siedziały pojedyncze osoby, ale było też kilka wychodzących i wchodzących. Przynajmniej widać, że nie trzeba czekać na wizytę. Ogólnie mówiąc, odniosłam bardzo miłe wrażanie.
Po wejsciu odczuwa sie zainteresowanie klientem zaproponowano mi 3-krotnie mozliwosc skorzystania z dystrybutora z wodą, Panie w recepcji miłe, przygotowane i chetne do konserwacji, jedyne zastrzeżenie mam do szefostwa które obserwowało prace rejestratorek i rozmowe z pacjentem co dawalo dyskomfort w swobodnej rozmowie.Miejsce puste, nie widac ze to przychodnia prawie nie ma pacjentów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.