EBS pralnia (wcześniej jako 5àSec)

(0.88)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP3 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (139 z 226)

oddałem dwa garnitury...
oddałem dwa garnitury do pralni EBS w Bonarce, po odbiorze tego samego dnia w domu stwierdziłem dziury w marynarce. Podczas składania reklamacji Pani kierownik pralni oświadczyła, że podczas prania z marynarki wyszły jaja moli, na moje pytanie dlaczego w jednej skoro garnitury trzymam w jednej szafie odpowiedział, że może pasy samochodowe zniszczyły marynarkę. Nadmieniam, iż w chwili odbioru z pralni nikt nie zgłosił tego faktu pomimo tego, iż w momencie składnia reklamacji Pani kierownik pamiętała sytuację z ujawnieniem jaj moli. Reklamacja nieuwzględniona garnitur do wyrzucenia. Nie polecam

daniokr

03.04.2024

Placówka

Kraków, Kamińskiego 11

Nie zgadzam się (0)
Jestem klientem od...
Jestem klientem od ponad 10 lat i zostawiłem zupełnie nowy kapelusz bez szczególnych plam. Zwrócili mi go odbarwiony, bez napisów marki i z oderwanymi literami. Na moją uzasadnioną prośbę o to, co się stało i dlaczego zniszczyli nowy i drogi kapelusz, pani Iwona na galeria łódzka w bardzo nieuprzejmy sposób odrzuciła mnie, mówiąc, że to moja wina, że zabrałem go do niego do prania! Jak stracić klienta po 10 latach w sekundę!

Klient_Iz4Rp

28.02.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Pralnia masakr odradzam...
Pralnia masakr odradzam wszystkim oddałem garnitur do prania .marynarka po praniu była w wielu miejscach brudna , Wielkie białe plamy po jakimś płynie lub proszku , chciałem tylko odświeżyć a odebrałem po prostu brudną.ogulnie katastrofa ,koszt 106 zł.za usługę spiętrzenia ubrania i jeszcze nachalna obsługa nasile próbująca wcisnąć jakiś nadziewany pokrowiec za prawie 30 zł.nigdy więcej.

PiotrŁuczak_lBOL

17.01.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
W sobotę 18.11.2023...
W sobotę 18.11.2023 zostawiłam kurtkę do prania w pralni EBS W Centrum Handlowym Borek we Wrocławiu. Był to pierwszy raz kiedy korzystałam z usług tej firmy. Za usługę musiałam zapłacić z góry, dostałam paragon z adnotacją, że "usługa bez gwarancji efektu". Wg. UOKIK jest to klauzula niedozwolona!!! Na paragonie pracownica pralni wyznaczyła termin 22.11.2023 po godz. 19, jako termin odbioru kurtki. Po udaniu się na miejsce, w wyznaczonym terminie, pracownica pralni- pani Olena - najpierw nie mogła znaleźć mojej kurtki w sekcji rzeczy wypranych, zatem poinformowała mnie w sposób bardzo lekceważący, że zaraz "wygrzebie" kurtkę w brudach, bo pewnie leży gdzieś na dnie jeszcze nie wyprana, ale muszę poczekać bo inni czekają w kolejce. Totalnie mnie zatkało na parę chwil! Dlaczego pracownica pralni -pani Olena- odsyła mnie z kwitkiem, ignoruje problem wynikający z winy pralni i do tego umniejsza ważności problemu każąc mi odejść, bo inni klienci? Nie dość, że zapisy na paragonie wyłączające/istotnie ograniczające odpowiedzialność względem konsumenta za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania są klauzulami niezgodnymi. Nie dość że usługa nie została wykonana w wyznaczonym przez pralnię terminie. Nie dość, że pani Olena (pracownica pralni) nie mogąc znaleźć mojej kurtki dała mi do zrozumienia, że nie wie gdzie jest moja kurtka i co się z nią dzieje,.. to jeszcze umniejszała zaistniałym faktom, zignorowała moje prawa konsumenckie i naruszyła dobra osobiste podważając mój kręgosłup moralny i człowieczeństwo ( cyt. "Czy pani jest człowiekiem" pytała kilkukrotnie pani Olena). Nie dostałam żadnych przeprosin, żadnego zapewnienia o naprawieniu szkody, ani rekompensaty. Na tą chwilę nadal nie mam kurtki.

NickNamexyzabc

24.11.2023

Placówka

Wrocław, Hallera 52

Nie zgadzam się (0)
Dziś odbierałam 2...
Dziś odbierałam 2 marynarki marki Pinko z pralni w Katowicach Silesii. Każda o wartości 2 tyś. Pani M. z rozbrajająca szczerością poinformowała mnie, że pralka zniszczyła guziki (odpadły z nich złote elementy) ale to nie jej wina bo prała zgodnie z metką i mam sobie pójść zareklamować do producenta. Część elementów mi oddała, a na pytanie o brakujące powiedziała, że może są w bębnie pralki, ale ona nie będzie ich szukała. Powtarzała, że mam zareklamować je u producenta, bo ona prała zgodnie z metką. (garnitury te wcześniej były prane w tej pralni i nic się nie działo.) Na moją prośbę o to, aby napisała mi oświadczenie o stanie faktycznym (że oddałam w dobrym stanie a odbieram uszkodzone) powiedziała, że nic takiego mi nie napisze i żebym brała te marynarki, bo uszkodzenie to jest np. oderwanie rękawa nie zniszczenie guzików. Zdenerwowana zadzwoniłam do sekretariatu zarządu pralni (numer w necie) i dostałam info, że powinnam spisać reklamację. Przekazałam to pani M. ale zaznaczyłam, że marynarek nie zostawię - może zrobić zdjęcie wad, które wyrządziła. Pani zadzwoniła do swojego działu reklamacji i przy mnie powiedziała, że jest tu klientka, która chce złożyć reklamację, bo......chce złożyć reklamację (znaczy roszczeniowa). To skandal, żebym musiała się upominać o zadośćuczynienie wyrządzonej krzywdy, nikt nawet nie powiedział mi przepraszam, nie zaproponował żadnego rozwiązania, pomimo, że zniszczył mi odzież. Czekam na rozpatrzenie reklamacji ale sprawy nie zostawię, bo to naprawdę bezczelność.

AgnPot_iofN

07.08.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
PLACÓWKA TARNÓW GEMINI...
PLACÓWKA TARNÓW GEMINI PARK nie polecam jakość usług poniżej krytyki a ceny z kosmosu ! niszczą ubrania a przy odbiorze nawet o tym nie informują oczywiście w odpowiedzi na reklamacje jest informacja że za nic nie odpowiadają.

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam niszczą...
Nie polecam niszczą rzeczy i za nic nie odpowiadają, przy odbiorze nawet nie zostałam poinformowana o zniszczeniu ubrania, dopiero w domu zauważyłam, oczywiście reklamacja nie uwzględniona. Nie dość że drogo to jakość usług poniżej krytyki ! Nie polecam firma do zamknięcia !!!

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Obsługa oraz czyszczenie...
Obsługa oraz czyszczenie ok. Jednakże jest to na dzień dzisiejszy jedyny punkt usługowy w galerii Grudziądz w którym nie widać żadnych działań ochronnych przed wirusem.

Niezweryfikowany Klient_FlV8

31.03.2020

Placówka

Grudziądz, Konarskiego 45

Nie zgadzam się (0)
ODRADZAM
ODRADZAM

Niezweryfikowany Klient_n7V3

14.01.2020

Placówka

Tarnów, ul. Nowodąbrowska

Nie zgadzam się (0)
Oddałem obuwie do...
Oddałem obuwie do czyszczenia i wielkie było moje zdziwienie jak idać po odbior obuwia ladnego wyczyszczonego ,okazało się że Pani oddaje mi buty brudne. Do butów była tylko dolaczona informacja ze nie gwarantuja efektu. Musze nadmienic ze podany byl moj numer telefonu i dopisek o pozwoleniu na lakierowanie. Buty to kozaki Jallete troche zniszczone i brudne od smarow . Gdy je oddawalem nikt nie mowil ze tego nie mozna doczyscic. Zostawilem buty na druga ture...... zobaczymy .

Niezweryfikowany Klient_1oSh

11.01.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
16.12.2019 oddałem nakrycie...
16.12.2019 oddałem nakrycie do prania i otrzymałem informację że będzie gotowe do odbioru w środę wieczorem co bardzo mnie ucieszyło. Nie spiesząc się pojawiłem się w pralni w czwartek wieczorem otrzymałem poskładany i zapakowany pokrowiec. Nie sprawdzałem go przy odbiorze ani po przyjeździe do domu mając pełne zaufanie do firmy 5asec. W piątek wyjechałem na weekend i wróciłem późnym popołudniem do domu. Po powrocie postanowiłem założyć wyprany pokrowiec i po wyjęciu okazało się że jest w takim samym stanie jak przed oddaniem,tylko z tym wyjątkiem że był ładnie złożony. Płacę i oczekuję że usługa będzie wykonana rzetelnie,a tu widać że mają to w nosie. ps.w poniedziałek kiedy oddawałem nakrycie, widziałem jak pani która tam pracuje wyciąga rzeczy z pralki i wywala je na podłogę i to powinno już wzbudzić mój niepokój

Niezweryfikowany Klient_QDoY

23.12.2019

Placówka

Kraków, Medweckiego 2

Nie zgadzam się (0)
Jestem mega niezadowolona,...
Jestem mega niezadowolona, nigdy więcej nie zwrócę się do Państwa ! Nie widzę w ogóle żadnych zmian, otrzymałam taki sam płaszcz jaki oddałam. Jestem bardzo zasmucona, że Państwo w ogóle nie zadbało o wygląd płaszczu. W ogóle nie oczyszczono go, a jeszcze uważam, że nie został nawet umyty. Z wyrazami szacunki.

Niezweryfikowany Klient_3ipG

08.11.2019

Placówka

Warszawa, Puławska 427

Nie zgadzam się (0)
Witam, korzystam z...
Witam, korzystam z usług sieci pralni na terenie całej Polski, ostatnio byłam świadkiem bardzo niemiłego zachowania klientki w stosunku do pracownicy pralni, wobec czego śmiem twierdzić ,iż Panie tam pracujące są poniżane, narażane na stres, a wykonują naprawdę ciężką pracę, mam pytanie gdzie jest szacunek, każdy z nas pracuje z ludżmi niezależnie od miejsca wykonywanej pracy, Ludzie naprawdę szacunek, a nie wyłudzanie pieniędzy za ciuchy kupione w second handzie, współczuję Panią i zarazem klientom za brak kultury osobistej i perfidię, jeszcze raz kultura ,poczucie godności dla samego siebie i tej Drugiej osoby, która stara się doprowadzić do stanu używalności rzeczy Klientów......

Niezweryfikowany Klient_kRtj

07.11.2019

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (1)
Sześć tygodni temu...
Sześć tygodni temu oddałam do czyszczenia kurtkę. Zgłosiłam się do punktu w Karolince w terminie zapisanym na kwicie. Zwrócono mi uwagę, że jest to termin "przewidywany" a nie umówiony z klientem, więc nie musi być dotrzymany. Panie niegrzecznie powiedziały mi , abym czekała na esemes od nich. Czekam więc i nie mam pewności , czy wspaniałą kurtkę od Ochnika kiedykolwiek mi dostanę z powrotem .

Niezweryfikowany Klient_anFJ

10.10.2019

Placówka

Opole, Wrocławska 154

Nie zgadzam się (0)
Pralnia zniszczyła bardzo...
Pralnia zniszczyła bardzo cenna dla mnie sentymentalną pamiątkę choć podkreślałam kilka razy że jest dla mnie bardzo ważnia i żeby przede wszystkim jej nie zniszczyc. Oddali mi poszarpana pozaciagana. Nawet nie wiem jakiej rekompensaty oczekiwać zadna kwota nie zwróci mi tej jednej wyjątkowej dla mnie rzeczy. BÓLU JAKI CZUJE NIE DA SIE OPISAĆ SŁOWAMI, NIEPOLECAM! GNIOT, TRAGEDIA!

Niezweryfikowany Klient_NOut

29.08.2019

Placówka

Tychy, ul. Towarowa

Nie zgadzam się (0)
Żenada ta pralnia...
Żenada ta pralnia i tyle! Lepiej się przykładają w pralniach prywatnych! W Kielcach w Galerii Echo przy ul.Świętokrzyskiej 20 5 a sec to po prostu czysty wyzysk!

zarejestrowany-uzytkownik

01.08.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Brak profesjonalizmu w...
Brak profesjonalizmu w punkcie w Galerii Echo w Kielcach!!! Usługa wykonana po łepkachi to w mega drogim Systemie Aqua sec!!!

Klient_h870

21.07.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Wybraliśmy tą pralnię,...
Wybraliśmy tą pralnię, bo mamy blisko. I to był wielki błąd. Panie są niemile. W maglu zniszczyli nam 2 nowe poszewki - pani wzruszyła ramionami i powiedziała ze to magiel nie oni. Ja mówię, ze przecież płacę u nich! Drwiący uśmiech. Notorycznie poszewki są kilka na prawą kilka na lewą stronę. Jak zwróciłam uwagę to zaśmiała się i powiedziała, ze jak wyjdzie z maszyny, tak ona składa! Masakra! Powiedziałam, ze chcę reklamację, a ona znów się drwiąco śmiała, a na co chce pani zlozyc reklamację?? Na to, że jest na złej stronie? ( o zniszczonych poszwach nic) i mówi mi ze mogę zadzwonić na infolinie ( do Warszawy, a wiadomo że pralnie to franczyzy). Nie chciała podać nazwiska, a muszę wiedzieć na kogo z obsługi składam. Wszystkie panie ze wschodnim akcentem, które tam spotkałam są niemile. A ta dodatkowo drwiąca. Zero standardów. Obsługa klienta dno.

Niezweryfikowany Klient_y7Xj

16.07.2019

Placówka

Gdańsk, Shuberta 102A

Nie zgadzam się (0)
Polityka firmy to...
Polityka firmy to „anty-klient”. Oddałam do tej pralni suknię ślubną, (plamy były nieskomplikowane - jedynie z od kurzu i ziemi na samym dole sukni). Jakież było moje zdziwienie, kiedy po trzech ich praniach (jedno chemiczne, i dwa w wodzie) plamy nie tylko nie zeszły, ale utrwaliły się, a pranie częściowo zniszczyło poszczególne elementy sukni. Pani (zresztą nieuprzejmie) usprawiedliwiała się, że przecież wyraziłam zgodę na pranie w wodzie. Zapomniała jednak uprzedzić zanim wsadziła suknię za kilka tysięcy do bębna (sic!), że plamy się po praniach utrwalają i że elementy mogą się zniszczyć. Jestem laikiem w tej kwestii, nie znam się i nie mogłam o tym wiedzieć, Pani stwierdziła, że "ale ona się zna” (no cóż, efekt mówi sam za siebie.) Odpowiadając na moją chęć reklamacji, prychnęła, że i tak nie zostanie uznana, dodatkowo podsuwając mi do podpisu kartkę „zostałam uprzedzona o ewentualnych zniszczeniach” (haha?!!?!!) NIE. Zostałam JEDYNIE uprzedzona, że będzie pranie w wodzie. Skandaliczne jest to, że pralnia umywa ręce od wszelkich szkód jakie wyrządzi, bo jest przecież dużą firmą i jak konsument chce, to może złożyć pozew. Sama spółka prowadzi politykę totalnie przeciwną interesom klienta, nawet nie potrafią oddać (i tak horrendalnie wysokiej, bo ponad 200 zł) stawki zapłaconej za pranie (nie mówiąc o odszkodowaniu), żeby spróbować naprawić to w innej, tym razem profesjonalnej pralni. Żenada, traktowanie przedmiotowe, biorąc pod uwagę chociażby sentymentalne podejście do takiej sukni i fakt, że sprawili naprawdę duży problem. Poza tym jestem po prostu przekonana, że gdyby wrzuciła sukienkę do mojej pralki na klasyczne 30 stopni wyprałaby to tysiąc razy lepiej. Pani z innej, mniejszej pralni spadła z krzesła, kiedy zobaczyła co zrobili z moją suknią. Większość innych pralni stawia sobie za punkt honoru, że nie bierze do prania ubrań zniszczonych przez 5 a sec. Polecam poważnie się zastanowić przed oddaniem ubrania na straty.

Niezweryfikowany Klient_cy51

30.06.2019

Placówka

Łódź, Al. Piłsudskiego 15

Nie zgadzam się (3)
Odradzam tę pralnie....
Odradzam tę pralnie. Zniszczyli moje dwa garnitury, które były użyte tyko 1 raz, od zakupu minęły aż 2 tygodnie. Oddałem do pralni tylko po to by je odświeżyć i wyprasować. Przed oddaniem poprosiłem Panią w pralni by sprawdziła czy ubrania nie są uszkodzone, po długiej weryfikacji Pani oznajmiła, że wszystko w porządku i nie będzie żadnego problemu z ubraniami. Przy odbiorze pierwsze oddałem druczek z numerkiem i to był mój błąd, bo miałem oddać kserokopię tego druku. Po odebraniu garniturów zauważyłem uszkodzenia (wypalone dziurki, zerwane szwy, wytarcia materiału jakby ktoś czyścił ubranie pumeksem) pokazałem uszkodzenia Pani, która wydała mi uszkodzone ubrania, perfidnie wyrwała mi z ręki paragon i przybiła pieczątkę "ODZIEŻ USZKODZONA". Poprosiłem o oddanie dokumentu, który przyniosłem by odebrać ubranie bo będę reklamował usługę, tylko zobaczyłem jak wyciąga go z kubła i podarła na moich oczach. Awanturując się nakazałem Pani by skreśliła pieczątkę z napisem o uszkodzeniu odzieży, co uczyniła. Oddając odzież na reklamację otrzymałem pismo z odmową bo na paragonie widnieje pieczęć, że oddałem odzież uszkodzoną do pralni. Oddałem ponownie ubranie do ich pseudo rzeczoznawcy, który pisze, że " Uszkodzenie ma charakter mechaniczny, powstałe na skutek działania insektów itd, między dziurkami wyraźnie widzi drogę insektów. Sposób uszkodzenia wskazuje na dłuższy okres pracy insektów co możliwe jest w warunkach domowych. Przypomnę co na wstępie pisałem, ubranie nowe więc jaki długi okres działania insektów, uszkodzenia- wypalone dziurki czymś bardzo gorącym lub żrącym, zerwane szwy, wytarcie materiału. Poszedłem do małej rodzinnej pralni z prośbą o weryfikację uszkodzeń. Pani stwierdziła, że ubranie było prane z innymi ubraniami w którym był jakiś ostry wystający element np: zamek, klamra, oraz zły czynnik piorący. Reasumując nigdy więcej nie oddam niczego do tej pralni. Powinni ją zamknąć i postawić zarzuty prokuratorskie za oszustwa, które ciągle powtarzają. Mnie już pozostało tylko powództwo cywilne, ale nie wiem czy mam ochotę i siły na kilka czy kilkanaście lat sądów o dwa ubrania za jakieś 2,5 tyś zł. Jeszcze raz przestrzegam przed 5a sec a teraz EBS S.A. European Best Services.

zarejestrowany-uzytkownik

27.12.2018

Placówka

Bielsko-Biała, Leszczyńska 20

Nie zgadzam się (0)

EBS pralnia (wcześniej jako 5àSec)

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż EBS pralnia (wcześniej jako 5àSec)?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

oddałem dwa garnitury...
oddałem dwa garnitury do pralni EBS w Bonarce, po odbiorze tego samego dnia w domu stwierdziłem dziury w marynarce. Podczas składania reklamacji Pani kierownik pralni oświadczyła, że podczas prania z marynarki wyszły jaja moli, na moje pytanie dlaczego w jednej skoro garnitury trzymam w jednej szafie odpowiedział, że może pasy samochodowe zniszczyły marynarkę. Nadmieniam, iż w chwili odbioru z pralni nikt nie zgłosił tego faktu pomimo tego, iż w momencie składnia reklamacji Pani kierownik pamiętała sytuację z ujawnieniem jaj moli. Reklamacja nieuwzględniona garnitur do wyrzucenia. Nie polecam