Black Red White

( 3.49 )

Black Red White to największa polska grupa meblarska, producent i dystrybutor mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz z ok. 20% udziałem w polskim rynku pod względem wartości sprzedaży. Już od trzech dekad proponuje klientom rozbudowaną ofertę swoich produktów. Szeroki asortyment, różnorodne wzornictwo i konkurencyjne ceny sprawiają, że Black Red White od początku swojego istnienia jest jedną z najbardziej znanych i cenionych polskich marek.

Opinie (1352)

Miałam zaplanowany zakup ...

Miałam zaplanowany zakup kuchni. Wykonane pomiary, zrobiony projekt i dochodzi do płatności , której musiałam zrezygnować . Podczas pomiarów otrzymałam informacje, ze montaż będzie za około 11 tygodni . Pod ten termin ustaliłam prace remontowe z firma a tu okazuje się , ze nie wyrobicie się w tym roku! Pani twierdzi , ze mówiła o terminie . Tak mówiła , ale nie o 14 tygodniach. Kto zostaje na święta bez kuchni ? Nigdy w życiu nie wybrałabym takiego terminu. Oczywiście na moja rezygnacje pani przystąpiła znudzona w formie : ok. Naprawdę ? Rozumiem , ze jeden klient dla takiego giganta nic nie znaczy ? Zrezygnowałam , znalazłam już inna firmę , która zrobi wszystko żebym miała gdzie przygotować swieta. Zapamiętam ta sytuacje do końca życia . Nie polecam, nie zgadzam się z takim traktowaniem . Jedna gwiazdka dlatego , ze nie można dać zera .

TOTALNA PORAŻKA! KRĘTACZE!!!!!!!!!! ...

TOTALNA PORAŻKA! KRĘTACZE!!!!!!!!!! PODOBNO MEBLE ZNISZCZONE PODCZAS WYKONYWANEGO PRZEZ NICH DEMONTAŻU!!! TO CO ZA FACHOWCY TO WYKONUJĄ!!!! DOKUMENTACJI FOTOGRAFICZNEJ BRAK!!!! MASAKRA!!!! WYBRANA 1 GWIAZDKA TO ZA DUŻO!!! TOTALNE ZERO!!!! ZE-RO!!!!!! (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Sklep totalna parodia ...

Sklep totalna parodia . Zamówiłam łóżko do sypialni z pojemnikiem na pościel. Dotarł zły kolor zagłówka i na dodatek złe nawiercony bok od szafki nocnej. Trwa już to prawie 2 miesiące , przyjechał bok po tak długim czasie ponownie źle nawiercone otwory mimo podania nr elementu z instrukcji ,nawet zdj zrobiłam żeby widzieli a zagłówek do dziś nie przyjechał tylko jeździmy tyle km .porażka omijać ten sklep

Dzień dobry. Niedawno ...

Dzień dobry. Niedawno odwiedziłam sklep BRW w Kaliszu byłam bardzo zadowolona więc postanowiłam wyrazić swoją opinię na forum. Obsługa sklepu tak jak dawniej na najwyższym poziomie, dziewczyny były żywo zainteresowane tym co mówię. Zakup mebli okazał się przyjemny, łatwy zgodny z moimi oczekiwaniami. Oprócz tego sklep jest czysty , przestronny. Wszystko dobrze wyeksponowane . Zgodnie z tym co mówił sprzedawca , meble odebrałam w ustalonym terminie po uprzednim powiadomieniu. Obsługa magazynu bardzo pomocna przy załadunku mebli. Oby tak dalej !!!!! Tak trzymać

Tragedia !!!! Kupiliśmy ...

Tragedia !!!! Kupiliśmy meble kuchenne, przyjechały na czas ale domówiliśmy kawałek brakującego blatu pod okno....no i się zaczęło !!!! Pani zamówiła ten blat ale się pomyliła :( po wizycie w salonie i telefonie okazało się, że na 4 października !!!dojedzie kawałek blatu ....jak można w ten sposób traktować klienta. Pieniądze za meble trzeba zapłacić przed dostawą i czekać 2 m-ce i to samo z kawałkiem blatu. Nigdy i przenigdy nie kupię nawet najmniejszej pierdoły w tym sklepie i odradzę każdemu zakupy w BRW. Żenada i wstyd - właściciele firmy, długo nie popracujecie z takim podejściem do klienta

Meble nie nadające ...

Meble nie nadające się do użytkowania Szafa z centymetrowymi prześwitami Brak regulacji

Wszystko przebiegło bardzo ...

Wszystko przebiegło bardzo sprawnie, jestem zadowolona, odpowiedź na maila rzetelna i profesjonalna. :)

Na profilu firmy ...

Na profilu firmy na fb pojawiła się w niedzielę promocja z informacją, ze jest aktualna tylko tego dnia. Niestety po kliknięciu w odnośnik na stronie BRW nie było żadnej informacji poza nazwa promocji. Po zgłoszeniu do obsługi klienta otrzymałam automatyczna zwrotkę, że BOK działa od pn do pt. W pn otrzymałam odpowiedź o treści "ta oferta nie jest już aktualna". No oczywiście, że nieaktualna i nie dało się z niej skorzystać, kiedy była aktualna. Bardzo kiepskie zagranie PRowe, a jeszcze bardziej kiepskie jest to, ze na moje pytanie, jak mogłam skorzystać z niej, kiedy była aktualna nie otrzymałam już żadnej odpowiedzi.

Zamówiłem łóżko. Po ...

Zamówiłem łóżko. Po ponad tygodniu dostałem połamane. Pękniete na pół. Całość procedury reklamacyjnej trwa już ponad 2 tygodnie. Na nowy produkt czeka się 7 dni. Można dopłacić i wtedy to już tylko 3 dni. W przypadku gdy dostaje sie uszkodzony produkt czeka sie jakieś 2-2,5 tygodnia, na części zamienne. Pytanie: Gdzie tu logika i chęć poprawy swojego wizerunku w oczach klienta, który dostał wadliwy produkt? Kpina nic dodać nic ująć. Po paru telefonach dowiedziałem się, że producent już zrobił części zamienne ale teraz będę czekał jakieś 2 tygodnie na dostarczenie ich. Poczta Polska już by szybciej to zrobiła. Całość procedury wygląda tak, że przesyłacie to sobie nawzajem od różnych hurtowni, magazynów po sklep aż finalnie za 2 tyg trafi to do mnie. Przecież to jest jakaś kpina. To jest brak szacunku dla klienta, któremu dostarczyło się uszkodzony produkt. Na prośbe o połączenie z przełożonym dostałem tylko informacje że ktoś do mnie zadzwoni. Telefonu jak nie było tak nie ma. W 2 tygodnie to ja sobie dwukrotnie zdążę załatwić łóżko.

Zakupiłem przeceniona komodę ...

Zakupiłem przeceniona komodę w dniu 05.08.21 . Odbiór mógł być natychmiast bo to mebel powystawowy, ale że względu na to, że to gabaryt, poprosiłem o rozłożenie. Miało być to zrobione do piątku. Pomijam fakt, że pani z pierwszego piętra salonu nie chciało się zejść ze mną na parter abym mógł dokonać zakupu. Usłyszałem " a co, na dole nikogo nie ma?" Ale jednak poszła ze mną. Dokonałem zakupu i otrzymałem zapewnienie, że komoda będzie rozłożona i w piątek będę mógł sobie ją odebrać i otrzymam info telefoniczne, że mogę odebrać. Komody dalej nie mam i nikt nie zadzwonił. Zero kontaktu. A pani z pierwszego piętra robiła łaskę, że w ogóle zeszła ze mną, żebym mógł kupić. Takich macie pracowników i jakość obsługi!

DRAMAT!!!

Nie polecam zakupów w BRW!!! Podczas składania zamówienia salon zapewniał, że czas realizacji mojego zamówienia to 2,3 tygodnie. Dlatego też wybrałam BRW, bo zależało mi na czasie. Minęło prawie 1,5 miesiąca, a ja nadal nie mam zamówionych mebli. Dodam, że zamówiony został skromny zestaw gotowych mebli kuchennych. Aż strach pomyśleć co by było przy zamówieniu mebli na wymiar... Infolinia nic nie wie. Na miejscu pracownik nic nie wie... A ja czuję się oszukana. Nie polecam. To mój ostatni zakup w salonach BRW.

nie polecam!

zamówienie złożone 9 kwietnia z przewidywanym terminem realizacji 3 maja dotarło 26 maja, ze strony sklepu żadnej wiadomości o opóźnieniu, z kolei na infolinii w zależności od osoby odbierającej telefon przekazywane są sprzeczne informacje, konsultanci nie wykazują zbyt wiele chęci do pomocy w rozwiązaniu problemu tylko każą kontaktować się z punktem odbioru. meble są ładne, ale stres towarzyszący oczekiwaniu na zamówienie, którego nikt nie potrafił zlokalizować i na które trzeba było czekać 1.5 miesiąca sprawia że z pewnością już nic w BRW nie kupię, nie polecam.

Obsługa na najwyższym poziomie

W dniu 29.05.2021 udaliśmy się do sklepu BRW w Chorzowie, w celu przed złożeniem zamówienia internetowego - oglądnięcia mebli do pokoju dziecięcego. Pani pracująca na tym dziale pokazała nam je, omówiła ich funkcjonalność jak i przedstawiła zalety. Nawiązała także do promocji, która trwa do 02.06. Po przemyśleniu na spokojnie w domu ich zakupu, za pomocą stronki www złożyliśmy zamówienie internetowe. Powód: dodatkowy kod rabatowy na zakup.

Nie polecam

Bardzo długi czas oczekiwania. Najpierw miesiąc oczekiwania na meble, przyszły uszkodzone, a teraz 1.5 miesiąca oczekiwania na części reklamowane, które jeszcze nie przyszły. Brak rzetelnych informacji i kontaktu.

Fatalna jakość dostawy

Zamówiłam dużą szafę, którą dostarczono 15 paczkach. Połowa tych paczek była z zewnątrz uszkodzona, fronty porysowane, rogi oberwane!! Kierowca stanowczo Wyrzucił wszystkie elementy pod domem i wielkim oburzeniem odmówił wypisania dokumentów odmowy przyjęcia ze względu na uszkodzenia. Wielokrotnie zaznaczałam w wiadomościach mailowych i telefonicznych, że to prostu wstyd wysłać aż tak uszkodzony towar klientowi i mieć jeszcze pretensje, że kierowcy to nie obchodzi!!! Zresztą sklep podaje drogę, którą należy postąpić, aby otrzymać zwrot gotówki, natomiast w wiadomości mailowej czytam, że producent tego nie odbierze, bo to wiąże się dla niego ze zbyt dużym kosztem!!! Świetnie!!! Bo dla mnie szafa za prawie 3 tysiące złotych to jest żaden koszt. Nigdy więcej zakupów w sklepach Black Red White!!! Jestem stratna o wartość szafy, mam zagracony pokój i jestem zmuszona kupić kolejną szafę. Nikt więcej nie namówi się na choćby stołek z tego sklepu!!

Niemiła obsługa

Byliśmy z mężem już któryś raz w tym sklepie i za każdym razem obsługa sklepu siedzi za ladą w telefonach. Trzeba kolka razy prosić żeby ktokolwiek podszedł i pomógł. Dosłownie żenada. I nikt nic z tym nie robi mimo negatywnych opinii nic się w tym sklepie nie zmienia.

Odwiedzałeś ostatnio Black Red White?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

abra

(3.66 )

Agata

(3.93 )

Bodzio

(3.74 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem