Black Red White

( 3.68 )

Opinie (1179)

Duży wybór mebli i dobre ceny

Szukałam foteli i znalazłam ofertę promocyjną w salonie mebli BRW. Po wejściu do sklepu znalazłam interesujący mnie model fotela i wypróbowałam, czy jest on wygodny do siedzenia. Cena i jakość mebla przekonały mnie do zakupu, więc poszłam do punktu obsługi. Pracownica w miły sposób udzieliła mi informacji o czasie dostawy oraz koszcie transportu. Wybrałam kolor obicia foteli, zapłaciłam i już po kilku dniach fotele dotarły do mnie. Bardzo szybka realizacja zamówienia.

Do trzech razy sztuka „mebli na miarę”.

Pod koniec lutego zamówiłam "meble na miarę". Termin spotkania z projektantem był szybki. W ciągu tygodnia zjawiła się Pani, która bardzo trafnie i zwinnie przygotowała projekt wymarzonej meblościanki. Wystarczyło już tylko zapłacić. Wzięłam raty 0% i po 8 tygodniach meble miały być już w domu. Niestety koronawirus lub inny kataklizm spowodował, iż nadal czekamy na meble. Jestem wyrozumiała, więc mogłabym jeszcze poczekać. W umowie było, iż 2 tygodnie przed planowanym terminem realizacji, ktoś z Działu Realizacji skontaktuje się, aby ustalić termin montażu. Niestety do dziś (3 miesiące) nikt się ze mną nie skontaktował. Dzwoniłam 3 razy na infolinię i dostałam tylko informację (nawet miłymi grzecznym głosem), iż „ktoś z Działu Realizacji skontaktuje się” ze mną. Nie wiem, ile jeszcze wytrzymam... Ale do tej pory nikt do mnie nie zadzwonił. Natomiast trzyma mnie nadzieja, iż w końcu się doczekam mebli w salonie. Na ten moment mam kredyt i ładny projekt oraz zapewnienie, że meble są już blisko.

Fatalna obsługa posprzedażowa!

Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.

Fatalna obsługa

W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie interesują się klientami. Podczas mojej wizyty troje pracowników rozmawiało ze sobą przy ladzie oraz dwoje siedząc na jednej z kanap i nikt nie zaproponował mi pomocy, mimo że oglądałam produkty bardzo długo. Nie powinno tak być.

Długi czas oczekiwania na obsługę.

Podczas ostatniej wizyty w tym punkcie byłam zmuszona do dość długiego oczekiwania na obsługę, ciężko stwierdzić, z jakiego powodu. Na sali sprzedaży nie było żadnego Pracownika, a na pomoc czekało kilku innych Klientów. Ekspozycje towarów i wystawki posiadały oznaczenia cenowe oraz wyróżniały się estetyką wykonania. Oświetlenie oraz czystość również spełniały standard. Pomimo długiego oczekiwania na obsługę polecam ten sklep.

Profesjonalna obsługa klienta

Byłem mile zaskoczony obsługą. Pan który mnie obsługiwał - zostawił natychmiast wykonywanie inne pracy i podszedł do mnie. Zaprezentował mi dużo mebli - poinformował o różnych możliwościach

Niemiła kierownik na Pilotów w Krakowie

Wszystko w porządku dopóki nie pojawią się problemy. W naszym przypadku zagubiony paragon i chęć wymiany lamp na inne. Pani kierownik zamiast grzecznie się przywitać i spokojnie wytłumaczyć , że nie ma takiej możliwości w ich sklepie wolała zacząć rozmowę od krzyczenia na nas i obrażania. Brak kultury i profesjonalizmu. Żenada szczególnie ze zostawiliśmy tam nie mało pieniędzy. Pani kierownik skutecznie zniechęciła mnie do kolejnych zakupów w tym sklepie. Dotyczy sklepu na ul. Pilotów W Krakowie.

Niemiła Pani Kierownik

Wszystko w porządku dopóki nie pojawią się problemy. W naszym przypadku zagubiony paragon i chęć wymiany lamp na inne. Pani kierownik zamiast grzecznie się przywitać i spokojnie wytłumaczyć , że nie ma takiej możliwości w ich sklepie wolała zacząć rozmowę od krzyczenia na nas i obrażania. Brak kultury i profesjonalizmu. Żenada szczególnie ze zostawiliśmy tam nie mało pieniędzy. Pani kierownik skutecznie zniechęciła mnie do kolejnych zakupów w tym sklepie.

Najgorsza opsluga

Kupiłam kuchnie w salonie na Diamentowej 8 22 października konsultant obiecała ze owe meble będą najpóźniej 26 listopada od tamtej pory dzwonie czekam po pół godziny na połączenie żeby uslyszc ze niestety Ale z działem kuchni nie można się połączyć proszę o pomoc minął już miesiąc za chwile będzie 2 numer zamówienia to46999

Naciagacze

Ta firma to jakaś porażka. Nieczytelna strona internetowa, do końca nie wiadomo ile i za co się płaci. Zapłaciłam za transport z wniesieniem ale towar postawiono przy drzwiach. Kompletnie nierzetelna firma.

Świetne meble kuchenne!

Po doskonałym projekcie mebli kuchennych wykonanym przez Pana jednego z pracowników, którego chwaliłam poprzednio, przyszedł czas na gratulacje, pochwałę i gorące podziękowania dla montażystów. Panowie to najwyższej klasy specjaliści znający się na swojej robocie. Aż miło było patrzeć na Ich pełne zaangażowanie, wzajemną współpracę i fachowość. W efekcie powstała piękna kuchnia, która będzie ozdobą... salonu:) BRW gratuluję takich pracowników i współpracowników! Małgorzata Kucharska-Nowak z osiedla "Morelowa". (dane osobowe pracowników usunięte przez administratora - RODO)

Odwiedzałeś ostatnio Black Red White?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

abra

(3.77 )

Agata

(4.01 )

Bodzio

(3.70 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem