Itaka

( 4.13 )

ITAKA powstała w 1989 r. w Opolu i od 2012 roku jest biurem podróży nr 1 w Polsce. W tym czasie wysłała na wakacje niemal 8 milionów Klientów. Od początku towarzyszy im pasja do podróżowania i pokazywania świata innym. Jako pierwsi odkryli kraje, których nigdy wcześniej nie proponowali polscy touroperatorzy. Otworzyli ponad 170 salonów firmowych. Kupili Čedoka – najbardziej rozpoznawalne biuro turystyczne w Czechach. W kilku krajach założyli własne biura incomingowe, po to by dbać o wysoką jakość obsługi na każdym etapie podróży swojego klienta.

Opinie (257)

Rewelacyjnie

Rewelacyjnie. Doskonala obsluga, Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jestem bardzo zadowolony ...

Jestem bardzo zadowolony z wizyty w tej placówce, bardzo miła Pani pomogła mi wybrać wycieczkę. Bardzo kompetentna obsługa.

Świetnie

Itaka znajduje się w centrum handlowym Odrzańskie Ogrody w Kędzierzynie-Koźlu przy Biedronce. To widać, że zadowolenie Klienta oraz spełnienie jego marzeń wakacyjnych jest priorytetem. Oferta jest idealnie skrojona do potrzeb.

Serdeczna, przyjazna obsługa

Biuro podróży Itaka znajduje się na parterze nieopodal cukierni Godyla, Poczty polskiej, naprzeciw Optyka Maxima przy Biedronce. Jest to biuro posiadające dwa stanowiska. Dziewczyny tam pracujące w bardzo przyjazny sposób, z dużym zrozumieniem i otwarciem na potrzeby Klienta znajdują odpowiednie rozwiązania, by sprostać wymogom najlepszych wakacji. Tutaj możemy łatwo spełnić marzenia.

wszystko ok

obsługa doradziła, pomogła z wyborem wycieczki dostosowanej pod dzieci, polecam

obsługa online na najwyższym poziomie

Konsultant online rozwiał moje wątpliwości na temat wycieczki, którą zamawiałam

Czekam na zwrot zaliczki

W dniu 27.09.2019 dokonałem wpłaty gotówką zaliczki za imprezę. Natomiast dokument podróży otrzymałem w dniu 28.09.2019. W związku z pandemia zwróciłem o zwrot zaliczki. W wniosku do profilu zaufanego podałem datę podpisania umowy. Natomiast Itaka w wniosku podała datę przyjęcia gotówki. W związku z rozbieżnościami nie jestem w stanie otrzymać zwrotu zaliczki Kilkakrotnie kontaktowałem się telefonicznie z Itaka i funduszem zaufanym. Fundusz twierdzi, że to Itaka powinna skorygować datę jaką jest na umowie a nie jaką jest na kwicie przyjęcia zaliczki. Itaka twierdzi że to fundusz powinienem skorygować datę. Sprawa jest zawieszona i trwa już ponad miesiąc bez rozstrzygnięcia . Przyjęcie zaliczki nie było problemu a zwrot jej jest ze strony decydentów niemożliwy.

Bardzo dobra obsługa

Bardzo dobra obsługa, rozwiali wszystkie moje wątpliwości dotyczące poróżowania w czasie pandemii oraz polecili wycieczkę, która nie zmusza do robienia testów. Polecam!

Prawidłowa forma odpowiedzi

Na zadane pytanie uzyskaliśmy pełną odpowiedź. Czasem oczekiwania na nią był dość długi jedank.

Sprawny kontakt

Z infolinią biura podróży był sprawny i jasny kontakt.

Wspaniała obsługa

Wyśmienita obsługa dzięki tej Pani wybrałem najlepsza wycieczkę o której marzyłem od lat !

Szybko i konkretnie

Wakacje Last Minute - korzystna oferta która spełniła moje oczekiwania i była zgodna z opisem. Obsługa moze niezbyt uśmiechnięta ale kompetentna i pomocna. Lokal ciasny, mało stanowisk do obsługi przez co czasem trzeba czekać w kolejce.

Miła obsługa godne polecenia

Biuro Itaka mogę polecić za miłą obsługę jak i za rzetelną informację którą udzielono mi podczas wizyty w biurze .

Wspaniała i profesjonalna obsługa !!!

Kupiłam wycieczkę online z pomocą pracownika, który bardzo dokładnie wytłumaczył i polecił wszystkie niezbędne informacje. Oferta salonu jest bardzo zróżnicowana i dostosowana do różnych potrzeb. Obsługa pomaga na każdym etapie zakupu wczasów. Polecam z czystym sumieniem !!!

PEŁEN PROFESJONALIZM I POMOC !!!

Byłam zainteresowana kupnem wycieczki i po zostawieniu swojego nr telefonu dostałam natychmiast kontakt z biura obsługi klienta. Pracownik przedstawił mi kilka ofert wycieczek i dokładnie wszystko wytłumaczył. Jak również dostałam kontakt bezpośredni do pracownica, tak by w razie jakichkolwiek wątpliwości móc się skontaktować. Pomoc była bardzo fachowa.

Z wycieczki 8-dniowej robi się 5-6 dni

Z Itaką przylatujesz do hotelu zazwyczaj około 1 w nocy, po check-inie jesteś w pokoju o 3 nad ranem. Następnego dnia do obiadu człowiek jest nieprzytomny... Powroty podobnie - lot o 10 rano, czyli musisz być na lotnisku o 8, czyli wyjazd z hotelu przed 6 rano. To mają być wakacje??? Pamiętajcie, że z wakacji 8-dniowych (według katalogu) robią się wakacje 6- albo nawet 5-dniowe. Po drugie Itaka sprawia wrażenie jakby byli rozliczani z każdej zużytej kartki papieru - jak na jedną wycieczkę dali ci przewodnik (wart ze 12 zł) to na drugą już nie dadzą, bo pamiętają że wtedy dostałeś... Ogólnie taki średniak, szczególnie pod względem obsługi klienta i braku chęci "złowienia" klienta na dłużej. Po prostu jest tak "zapłaciłeś - to już nie musimy się starać".

Z wycieczki 8-dniowej robi się 5-6 dni

Z Itaką przylatujesz do hotelu zazwyczaj około 1 w nocy, po check-inie jesteś w pokoju o 3 nad ranem. Następnego dnia do obiadu człowiek jest nieprzytomny... Powroty podobnie - lot o 10 rano, czyli musisz być na lotnisku o 8, czyli wyjazd z hotelu przed 6 rano. To mają być wakacje??? Pamiętajcie, że z wakacji 8-dniowych (według katalogu) robią się wakacje 6- albo nawet 5-dniowe. Po drugie Itaka sprawia wrażenie jakby byli rozliczani z każdej zużytej kartki papieru - jak na jedną wycieczkę dali ci przewodnik (wart ze 12 zł) to na drugą już nie dadzą, bo pamiętają że wtedy dostałeś... Ogólnie taki średniak, szczególnie pod względem obsługi klienta i braku chęci "złowienia" klienta na dłużej. Po prostu jest tak "zapłaciłeś - to już nie musimy się starać".

Zero chęci pomocy

Zastanawiam się po co ta infolinia jest, ponieważ po 15 min oczekiwania na połączenie, pełnej weryfikacji moich danych czy ja to ja, na moje pytanie usłyszałam odpowiedź' proszę napisać maila" zapytała wiec jeszcze raz bo gdybym chciała napisać maila to przecież nie dzwoniłabym na infolinię na co odpowiedź znów była taka sama, na każde kolejne pytanie było to samo, czy w tym call center takie są standardy, tak szkoli się pracownika, że "broń Boże nie odpowiadajcie na pytania bo mail to jest to co ma zrobić klient" Powiem, że ta rozmowa to był dopiero zapalnik bo napisałam w końcu maila bo od pracownika infolinii niczego się nie dowiedziałam. Po 4 dniach otrzymałam odpowiedź o treści" Witam, nie ma takiej możliwości, z poważaniem..." uroczo prawda? Szanowni klienci przyszli/obecni/ byli szkoda czasu na kontakt z Centrum Obsługi Klienta chyba lepiej się pomodlić aby ich pomoc nie była konieczna. A pracownikom szczerze współczuję, że taką mają pracę że wystawia ich się lwom na pożarcie a sami nic nie mogą.

Odwiedzałeś ostatnio Itaka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alfa Star

(4.18 )

Almabus

(3.91 )

Almatur

(4.11 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem