Blue Sky

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 4)

Absolutnie i pod...
Absolutnie i pod każdym względem jakość obsługi na tejże infolinii zasługuje na szóstkę! Uzyskałam wyczerpujące odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące zakupionych biletów lotniczych. Serdecznie polecam korzystanie z usług tej firmy, ponieważ ja jestem bardzo zadowolona i pewnie jeszcze nie raz zakupię w tej firmie bilety lotnicze.

Agata_1226

25.06.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
W marcu tego...
W marcu tego roku wraz z moim narzeczonym udaliśmy się do biura podróży Blue Sky w Arkadii w celu wybrania wycieczki na tegoroczne wakacje. Biuro jest dosyć ciasne, nie ma tam za wiele miejsca. Jednak wystrój jest dosyć ciekawy i przyjemny. Na obsługę nie było trzeba długo czekać. Do stolika zaprosił nas bardzo miły młody Pan. Powiedzieliśmy jakim kierunkiem jesteśmy zainteresowani. Pan szybko odnalazł nam najciekawsze oferty. Dodatkowo zaproponował kilka innych kierunków, których nie braliśmy wcześniej pod uwagę. Oferta biura podróży wydaje się ciekawa i szeroka. Kilka tych samych kierunków można porównać z różnymi organizatorami oraz wybrać najlepszą cenowo ofertę. Pan posiadał bardzo dużą wiedzę i doświadczenie, co dało się szybko wyczuć po tym jak udzielał nam informacji. Obsługa trwała dość długo, spędziliśmy tam ponad godzinę, jednak było to bardziej spowodowane naszym niezdecydowaniem. Pan cierpliwie nas słuchał, szukał dogodnych terminów i ciekawych miejscowości. Ostatecznie zdecydowaliśmy się na miejsce, które zostało nam polecone. Serdecznie polecam wszystkim obsługę i biuro podróży Blue Sky w Arkadii. Ja osobiście z pewnością jeszcze je odwiedzę.

Karolina_1789

13.08.2013

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do biura zostałem przywitany przez pracowników. Wszyscy konsultanci byli zajęci zostałem poproszony żebym poczekał. Powiedziałem, że chcę tylko katalog. Dostałem katalog, nie zaproponowano mi jednak przygotowania żadnej wstępnej oferty, nie spytano mnie jakim wyjazdem jestem zainteresownay

Michał_1753

10.12.2012

Placówka

Warszawa, al. Jana Pawła II 82

Nie zgadzam się (0)
Biuro turystyczne Blue...
Biuro turystyczne Blue Sky mieści się w dwóch budynkach na końcu ulicy Roosevelta. Posiada czytelne, wyraźne i jednoznaczne oznakowanie zewnętrzne. Fasady budynków są w bardzo dobrym stanie. Na drzwiach widnieją szczegółowe informacje na temat godzin pracy biura. Brakuje niestety tylko odpowiedniej wielkości parkingu przed biurem, na którym można byłoby pozostawić swoje auto. Uniemożliwiają to warunki zabudowy – budynek mieści się tuż przy jednej z najbardziej ruchliwych ulic Poznania, w pobliżu przystanku tramwajowego. To wszakże jeden z nielicznym mankamentów biura. Wewnątrz lokal jest dość przestronny. Posiada kilka oddzielnych stanowisk o wyraźnie określonych kompetencjach. Obsługa pracująca w biurze jest bardzo miła i uprzejma. Szybko udzielają informacji i proponują różne opcje realizacji podróży. W piątek obsługą mojej osoby zajmował się młody pracownik firmy, w wieku 24-30 lat. Był miły i uprzejmy. Szybko i fachowo udzielił mi informacji nie tylko o różnych trasach połączeń, ale także i o kosztach podróży. Nie umiał jednak wskazać określonego terminu dostarczenia biletów, których zakupem byłem zainteresowany, podając jedynie przybliżony okres ich odbioru. Usprawiedliwiał się przy tym, że bilety te są przez biuro zakupywane w innym mieście i muszą do Poznania przyjechać. Obiecał za to poinformować mnie natychmiast, gdy bilety pojawią się w biurze. W tym celu podał mi swój numer telefonu oraz adres mailowy. Całość obsługi była dość szybka i sprawna. Jedynie fakt, że stanowisko, przy którym dokonywałem realizacji usługi, miało swoje pewne wady sprawił, że biuro nie dostało najwyższej oceny. Otóż w czasie dokonywania zakupu zmuszony byłem stać bardzo blisko drzwi wejściowych. Stanowisko, przy którym dokonywałem zakupu biletów, zostało zlokalizowane naprzeciw wejścia do biura. Przestrzeń pozostawiona klientom jest w tym przypadku niewielka. Osoby stojące przy stanowisku muszą zachować czujność, by nie zablokować drzwi wejściowych do biura. Może się też zdarzyć, że zostaną tymi drzwiami potrąceni przez innych nieuważnych klientów. To bardzo niedogodny i niedopracowany element układu przestrzennego biura, który wpłynął negatywnie na ostateczną ocenę. Ale ta i tak pozostaje bardzo dobra.

zarejestrowany-uzytkownik

12.04.2010

Placówka

Poznań, Roosevelta 2

Nie zgadzam się (20)

Blue Sky

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Blue Sky?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Absolutnie i pod...
Absolutnie i pod każdym względem jakość obsługi na tejże infolinii zasługuje na szóstkę! Uzyskałam wyczerpujące odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące zakupionych biletów lotniczych. Serdecznie polecam korzystanie z usług tej firmy, ponieważ ja jestem bardzo zadowolona i pewnie jeszcze nie raz zakupię w tej firmie bilety lotnicze.