Cinema City

( 4.00 )

Opinie (678)

Najlepsze kino w mieście

Kino w tej galerii handlowej jest najlepszym w Bydgoszczy. Zawsze czysto, schludnie przygotowane sale kinowe. Obsługa również dobrze przeszkolona i pomocna. Nigdy jeszcze nie zawiodłam się na tym kinie, polecam !

Super

Świetne kino, jest w nim bardzo dużo miejsca. Obsługa jest bardzo miła, zazwyczaj nie ma kolejek.

Polecam.

Kino jest duże, a bilety w przystępnej cenie. Jakoś odtwarzanych filmów na najwyższym poziomie!

Dobra Obsługa Pracowników Kina

Jako kino-maniak, bardzo często oglądam filmy na dużym ekranie. Jestem posiadaczką karty Unlimited. Co mogę napisać o obsłudze kina? Nigdy nie miałam problemu, aby kupić bilet lub anulować rezerwację. Kolejki, które czasami pojawiają się przed kasami są rozładowywane poprzez dodatkowy personel. Dodatkowi pracownicy zawsze są obecni w takich sytuacjach.Pomimo dodatkowych osób przy kasach spotykam się z sytuacją, że klienci, którzy stali w kolejkach po bilet spóźniają się na seans. Jestem zwolenniczką kupowania biletów online. Zakup popcornu lub coli przeważnie odbywa się bez kłopotów. Na 20 zakupionych napoi , tylko jeden wymagał interwencji. W napoju nie było gazu. W kinie można zauważyć nowych pracowników, którzy zawsze mają plakietki z imieniem oraz informacją: "Uczę się". Dwa zauważalne minusy: - niedokładnie wyczyszczone sale kinowe, - długi czas oczekiwania na otwarcie drzwi

Szybko i sprawnie

Obsługa szybka i sprawna, zawsze z uśmiechem na twarzy wita klienta. Świeży popcorn oraz inne oferowane produkty. Sale kinowe zawsze czyste, schludne. Fotele wygodne, bardzo miło ogląda się filmy. Często są promocje na bilety na różne filmy, ale ceny nie są zadowalające. Podsumowując kino fajne, jest miło i czysto ale jeżeli chodzi o ceny to mogłabym polecić też tańsze kina.

Bardzo dobra obsługa

Pani na kasie poinformowala mnie o najwazniejszych rzeczach i wszystkich promocjach. Bardzo mila i uśmiechnięta.

Zimno

Na sali zimniej niż na zewnątrz. Seans dotyczy filmu dla dzieci w grudniu. Ludzie siedzirli w kurtkach. Zimne nawiewy chłodziły przez cały film. Nie polecam tego kina.

Polecam

Sale kinowe przed seansem zawsze czyste. Bilety nie są zbyt tanie w porównaniu do innych sieci kinowych. Obsługa miała i zawsze pomocna. Ceny w barze droższe niż w innych kinach. Dostępność filmów na wysokim poziomie - dużo seansów.

Bardzo dobre miejsce na Relax!

Kasy są zawsze przynajmniej dwie czynne, nawet jak mamy środek tygodnia w godzinach dopoludniowych. Pani przy kasie miła i uprzejmą, uśmiechnięta. Tak samo pani która sprawdza bilety przy wejściu do sal. Parking w centrum handlowym to duży plus. Ceny popcornu i coli to jakis żart. I niestety tutaj odejmuję gwiazdkę.

Fantastyczny poziom obsługi!

Poziom obsługi w tym kinie przekracza najśmielsze oczekiwania, jestem pod wrażeniem

Świetnie, jakość obsługi znacząco się poprawiła.

Sprzedawcy z działu barowego cały czas uśmiechnięci, schludni i pomocni. W odpowiedzi na moje niezdecydowanie od razu zaproponowali odpowiednie zestawy.

Szybka i merytoryczna pomoc!

Uzyskałem bardzo szybko pomoc, Pani wyjaśniła wszystkie problemy.

Reglamentowana toaleta

W roku 2016 gazeta nowości pisała o zamknietych toaletach w Cinema City, jest rok 2019, od tego czasu w Cinema City nadal toalety sa zamkniete. Jestem osoba niepełnosprawną i ostatnio pilnie potrzebowalam toalety ze względów zdrowotnych, najblizszym miejscem publicznym to bylo kino. Jakie bylo moje zdumienie, kiedy okazalo sie ze w holu glownym jest jedna toaleta dla niepelnosprawnych zamknieta na kod i nikt mimo moich rozpaczliwych gestów nie zechcial mi pomoc szybko do niej dotrzec. Obsługa potraktowała mnie jak intruza. Poinstruowano mnie, że mam kupic w barze cokolwiek, by dostać sie do toalety, nie moglam uwierzyć w to co do mnie mówią, to nie mieści się w moim pojmowaniu świata. Kiedy prawda do mnie dotarła udalam sie do baru z prosba zby szybko mi cos sprzedali, ale okazalo sie, że nie mogę przeczytac przeczytac kodu, bo nic nie widze bez okularów, pani w barze dwa razy mi go czytala, zebym sie nie pomyliła, uprzejmie sprzedala mi jednego cukierka, zebym mogła załatwić podstawową potrzebę czlowieka. Gdzie my żyjemy? Czy taka bogata firma może tak sobie psuc wizerunek i markę za wątpliwe korzyści wynikające z decyzji zamknięcia toalet, szczególnie dla osób niepełnosprawnych? Co na to sanepid i instytucje państwowe, czy nie mamy przepisu mowiącego o tym, że każde miejsce świadczące masowe uslugi ma mieć toalety otwarte dla wszystkich tak jak system ewakuacji? Moja córka zaprosiła mnie po tym incydencie do kina na film, odmówiłam pójścia do miejsca, które jest niecywilizowane. Film obejrzymy sobie innym razem w innych "Okolicznościach Przyrody".

najlepsze kino

wygodne fotele, dużo miejsca, sprawna i sympatyczna obsługa. Do tego mają świetny program dla posiadaczy abonamentu - przedpremiery i zniżki na barze Polecam!

Nie jest źle

Pierwsze wrażenie bardzo dobre ale podczas projakcji obraz był tragiczny. Ekran był lekko różowy i lekko drgał

trochę za zimno

Przed upałami schroniliśmy się w kinie i wybraliśmy się na film. Niestety strasznie zmarzliśmy na sali kinowej! Wiadomo, że jak są upały to ludzie nie chodzą w swetrach czy w bluzkach z długim rękawem, więc obsługa powinna to wziąć pod uwagę ustawiając temperaturę. Obsługa na kasie i w barze również nieco "chłodna".

Straszne

Niedziela poranek dla dzieci, cena powala 58.00 zł za dziecko i emeryta. Pół godziny reklam włącznie z Mc Donald, dzieci się nudzą. Tragedia. Nigdy więcej Cinema City.

Odwiedzałeś ostatnio Cinema City?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Helios

(4.07 )

Multikino

(4.14 )

Silver Screen

(3.50 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem