Vectra

( 3.37 )

Opinie (1125)

Szybko,sprawnie i na temat :-)

Kontakt telefoniczny,szybkie określenie preferencji i wybór pakietu-dobre propozycje najbardziej optymalnych usług,ciągły kontakt telefoniczny do czasu montażu.Montażysta sprawnie i szybko wykonał usługę,pomocny i bardzo uprzejmy.

Radzę unikać! Firma nie dotrzymuje warunków umowy.

Myślałem, że mam pecha ale czytając opinie widzę, że firma ze wszystkimi tak pogrywa. Ale od początku... 1) Podpisanie umowy. Zdecydowałem się na internet od Vectry bo mieli lepszą ofertę od konkurencji (100Mb/s za 40zł/m-c). W chwili podpisania umowy konsultant twierdził i się zarzekał że za 45zł bo dochodzi do tej oferty pakiet internetu mobilnego za 5zł. I mimo że nie chciałem tego śmiesznego pakietu (1GB transfeu danych) nie można było inaczej. Trudno. i tak niezła oferta więc się zgodziłem. 2) Najgorsze: Prędkość internetu. Mało kto sprawdza jaką predkość ma intenet za który płaci. Umowa/oferta z Vectry nazwana "100Mb/s" gwarantuje 50Mb/s ( ! ) i zapewnia prędkość średnią 75Mb/s. Vectra daje router więc spoko. I teraz najlepsze: przez półtora roku trwania umowy ani razu prędkość internetu nie przekroczyła 70Mb/s... ba... żeby choć zbliżyła się do 50 to byłoby dobrze. Zwykle oscyluje w okolicy 20Mb/s (!!! o zgrozo). I o ile jest w ogóle dostęp do internetu, bo często występują przerwy (przynajmniej raz dziennie przerwa 15 minutowa). Odnośnie prędkości: przez wifi czy przez kabel - prędkość nie wiele się różni, wbrew tego co zaświadczał pan z pomocy technicznej. Mieszkam w centrum niewielkiego mista, w kilkuletnim bloku więc to nie wina miejsca. Mały szczegół. Jeśli ktoś potrzebuje interneru do gier online wie, czym jest ping i że 350ms to porażka. Pan z pomocy technicznej próbował wmówić że to dobry czas i dał mały wykład. Nie zależało mi na tym więc się nie czepiam. Prędkości insternetu mierzyłem różnymi testerami i za każdym razem wynik był zbliżony, choć oficjalny speed test od vectry trochę zawyżał (przypadek?) Speedtest. Nie jestem pewnien czy to los czy celowy zabieg od vectry, ale za każdym razem kiedy uruchamiałem speedtest kilka razy z rzędu prędkość rosła przy 4-5 pomiarze do prędkości gwarantowanej. Oczywiście 20 minut później znowu było 20Mb/s. 3) Reklamacje. Dużo reklamacji... oczywiście kilkunasto krotnie składałem reklamacje, prośbę o interwencje w sprawie internetu, prośbę o kontakt itd, przez telefon, maila, osobiście przez portal vectry. Mimo przekazania zgłoszenia do zespołu specjalistów, za każdym razem problemu nie widzieli bo: "wie pan, u mnie wygląda, że wszystko jest w porządku". Co prawda do pewnego momentu przyznawali się do błędu i faktura była niższa o 9 zł. Do czasu aż poinformowali że modernizują sieć i mogą pojawić się przerwy i inne anomalia w dostępie do interentu. Modernizacja trwa już 5 miesięcy i reklamacje z automatu nie są nawet rozpatrywane. 4) Faktury. Moim zdaniem najbardziej nieczytelne, niejasne jakie otrzymywałem od jakiegokolwiek dostawcy usług. -Mała drobnostka a drzaźni. A jeśli chcemy sobie ułatwić i zrobic przelew przez Strefę klienta - do faktury doliczane jest kilka złotych (z tego co pamiętam to 3 zł za przelew). Spóźnienie 2 dni? - odsetki rosną. 5) Zerwanie umowy? Nierealne. Znaczy oczywiście można ale za gigantyczą względem abonamentu opłatą (ok 1600zł). Nie przyjmują swojej winy za próbe zerwania umowy. Dostałem nawet maila, że jak nie podoba mi się sposób rozpatrywania moich reklamacji i próby wyjaśnienia umowy to zawsze mogę obrać drogę sądową. Czekam końca umowy jak na zbawienie, zostało jeszcze pół roku. Ze szczerego serca radzę omijać tą firmę jeśli zależy nam na warunkach jakie mamy w umowie. Bardzo ciężka współpraca, brak możliwości uwolnienia się. NIE POLECAM!

Klient_IldJ

25.01.2020
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. Prosimy o przesłanie szczegółowych informacji dotyczących zauwżonych przez Ciebie nieprawidłowości wraz z podaniem danych abonenckich na jakoscpomoc@vectra.pl.

Super

Szybko odpisują i zawsze pomagają - obsługa Facebooka.

Klient_7hhe

24.01.2020
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. W celu potwierdzenia autentyczności opinii prosimy o przesłanie danych Abonenckich takich jak imię i nazwikso, adres świadczenia usługi oraz numer klienta na adres jakoscpomoc@vectra.pl.

utrzymanie klienta

niestety po 5 latach firma nie potrafi zaoferowac niczego co by zachecilo aby nie przenosic sie do konkurencji. Nawet 6 miesiecy hbo lub wymiany sprzetu na nowszy juz dostepny i montowany u nowych klientow. Przez 5 lat rachunki placone przed terminem. No coz widocznie taki klient to zly klient :(

Klient_pbyT

20.01.2020
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. Prosimy o przesłanie szczegółowych informacji dotyczących zauwżonych przez Ciebie nieprawidłowości wraz z podaniem danych abonenckich na jakoscpomoc@vectra.pl.

Bardzo dobra obsługa

Piątek, po 21 - przez facebooka da się załatwić sprawę. Takiej obsługi powinny się uczyć inne firmy.

Klient_0Z6q

17.01.2020
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. W celu potwierdzenia autentyczności opinii prosimy o przesłanie danych Abonenckich takich jak imię i nazwikso, adres świadczenia usługi oraz numer klienta na adres jakoscpomoc@vectra.pl.

Rewelacyjna pomoc konsultantów sieci Vectra

Kiedy pojawił się u mnie problem z połączeniem internetowym, konsultant odpowiedział i rozwiązał problem niemalże natychmiast. Jestem bardzo zadowolony z takiej obsługi.

Klient_EYh4

12.01.2020
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Konsultant z powołania

Witam. Byłam tak miło zaskoczona iż postanowiłam napisać opinię na temat konsultanta. Pan (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO), który jest konsultantem w firmie Vectra udzielił mi wyczerpujących informacji na temat mojego zapytania. Mało tego ,był zorientowany w temacie ,a przy tym był bardzo miły i pomocny. Córka i ja byłyśmy w szoku, stwierdziłyśmy że jest odpowiednią osobą na odpowiednim miejscu...Jedyny Facet ,konsultant, który udzielił wyczerpujących informacji ,a przy tym nie podniósł klientowi ciśnienia. Oby takich więcej . Mariola Turnak. 07.01.2020

Klient_IhP5

07.01.2020
Vectra Oddział
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. W celu potwierdzenia autentyczności opinii prosimy o przesłanie danych Abonenckich takich jak imię i nazwikso, adres świadczenia usługi oraz numer klienta na adres jakoscpomoc@vectra.pl.

Super Obsługa. Taka właśnie jest potrzebna

Pan (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) Jest właściwą osobą na danym stanowisku. Nie zawsze istotą winno być ilość obsłużonych kontaktów ale przede wszystkim jakość i nie wyuczone formułki lecz słuchanie klienta i kompetentne odpowiedzi. Pan słucha, udziela wyczerpujących odpowiedzi, Czyni to z wielką wyrozumiałością i cierpliwością. Takich osób nam potrzeba na każdym stanowisku.

Klient_CVGT

07.01.2020
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. W celu potwierdzenia autentyczności opinii prosimy o przesłanie danych Abonenckich takich jak imię i nazwikso, adres świadczenia usługi oraz numer klienta na adres jakoscpomoc@vectra.pl.

Obsługa bardzo przyjazna.

Wszelkie zgłoszenia usterek zgłoszonych do usunięcia przez Vectra S.A. s ą przyjmowane natychmiast. Realizacja mogłaby być szybsza mając na uwadze fakt, że technicy - serwisanci pełnią dyżury codziennie a nawet w dni wolne i święta. Obsługa bardzo miła i życzliwa. Termin usunięcia drobnych usterek poza lokalem, np. zawieszenie programu - 2 dni trochę za długi. Powinno to być maksimum kilka godzin. Poza tym wszystko O.K. Oby tak dalej !

Klient_5fdW

06.01.2020
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

04.01.2020
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

OK.

OK.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

02.01.2020
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Twoja opinia jest dla nas cenną wskazówką, co moglibyśmy poprawić, by jeszcze lepiej dopasować się do Twoich oczekiwań.

odradzam korzystanie z usług VECTRY, ja zmienię operatora

Większość osób pisze o swoich problemach technicznych wobec operatora - telewizji kablowej Vectra S.A. z siedzibą w Gdyni. Ja ich nie mam, wszystko działa i funkcjonuje w miarę prawidłowo, problemy jednak są tyle, że dotyczą kolejnych umów przedłużenia korzystania z sieci VECTRA, a które ewaluują wraz z przypadającym terminem ich przedłużania na kolejny czas-okres. Odbywa się to wszystko pod pretekstem np. wymiany dekodera lub rutera na nowszy i wydajniejszy, szybszy tylko że przy tym konsultanci „przemycają” dodatkowe usługi, bez względu na to czy się je chce, aprobuje, będzie z nich korzystał czy nie, ale musi bezwzględnie płacić. Jako przykład podam ofertę (jak zapewniają tylko dla wieloletnich odbiorców sieci kablowej VECTRA) -kartę niby „bonusową”-darmową na telefon komórkowy- Plan Rozmowy 3 GB- abonament (Starter z kartą SIM obsługującą 3G). Oczywiście nikt z Vectry przy tym nie pyta czy w/w Starter będzie: do posiadanego aparatu komórkowego pasował, będzie przydatny i czy się jest jego posiadaniem w ogóle zainteresowany, po prostu go bezceremonialnie do umowy włączają oszukując przy tym, że jest on gratisowy (a naprawdę obarczony kwotą 17,99 zł miesięcznie- informacja dopiero w fakturze). Monter-instalator rutera bądź dekodera zgłasza się o w umówionym dniu i czasie, swoją pracę wykonuje szybko i sprawnie, ale zazwyczaj śpieszył się do kolejnego klienta, nie daje czasu na przeczytanie umowy a na odchodne mowi, że a w przypadku jakiś wątpliwości co do umowy to należy zatelefonować lub pofatygować się do biura obsługi klienta w biurze lokalnego Przedstawiciela Handlowego VECTRY bo on się nie orientuje (wymiguje się od współodpowiedzialności za oszustwo). Chcąc nie chcąc udałem się tam i przedstawiłem sprawę konsultantce- tyle, że paniusia z rozbrajającą szczerością i śmiechem poinformowała mnie, że trzeba było umowy nie przyjmować albo jeżeli mi nie pasuje to mogę teraz ją wypowiedzieć i zawrzeć nową, tyle że muszę się liczyć z kosztami manipulacyjnymi rzędu ok 1200-1500 zł-, istny rozbój w biały dzień. Kompletnie nie interesowało ją to, że w/w Starter z kartą SIM obsługującą 3G do starego typu telefonu (z którego korzystam) - bez internetu i bajerów się kompletnie nie nadaje a jedynie do współczesnych Smartfonów, Iphonów. Oczywiście do dyrekcji operatora sieci Vectra S.A. z siedzibą w Gdyni wysłałem pisemną reklamacją naliczeń f-ry. oraz zwróciłem nie naruszony, fabrycznie zapakowany Starter z kartą SIM obsługującą 3G. Smaczku dodaje fakt, że nie nigdy korzystałem za pośrednictwem VECTRY z Telefonii Komórkowej a na mojej stronie e- Faktura Strefa Klienta pojawia się komunikat: „Witaj, Nie masz u nas Telefonii Komórkowej i chcesz poznać najnowszą promocję? ZADZWONIMY DO CIEBIE!”- po co mi więc w/w starter. Oficjalne -pisemnie stanowisko Vectry jest takie, że dystansują się od wypowiedzi lokalnych Przedstawicieli Handlowych. VECTRY ale i od wszystkiego umywają ręce pisząc, (…) „iż fakt niekorzystania z usługi nie zwalnia z obowiązku regulowania opłat”(…)- co jedynie potwierdza nowy (choć niekoniecznie) sposób na wyłudzanie większych dodatkowych miesięcznych korzyści finansowych za swe wątpliwe usługi, wszak to czysta dodatkowa kasa dla firmy. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że podrzucając swoim długoletnim klientom, najczęściej ludziom w sile wieku (jak ja)- seniorom, rencistom, emerytom takie „kukułcze jajka”, nieprzydatne zabawki i czynią to świadomie z pełną premedytacją wyłudzają dodatkowe opłaty narażając ich na ponoszenie nienależnych kosztów. Nie jestem ewenementem ponieważ już dotarłem do trzech osób z rodziny i znajomych oszukanych w taki sam sposób na dodatkowego, niby bezpłatnego „bonusa”. Powyższe napisałem ku przestrodze dla innych użytkowników korzystających z usług operatora telewizji kablowej Vectra S.A. z siedzibą w Gdyni, ja w najbliższym czasie zmienię operatora.

Klient_L3h4

01.01.2020
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. Prosimy o przesłanie szczegółowych informacji dotyczących zauwżonych przez Ciebie nieprawidłowości wraz z podaniem danych abonenckich na jakoscpomoc@vectra.pl.

przez brak decyzyjności konsultantów , chaos,ignorancja

Brak sprzężenia informacyjnego między konsultantami , brak decyzyjności i umiejętności rozwiązania prostego problemu przez BOK( pozyskanie nowego abonenta w tym samym punkcie), nie ma osoby władnej , do której można by było się zwrócić , gdyż konsultanci opierają się tylko na wyuczonych formułkach , które nie wybiegają poza schemat rozwiązywania tylko standartowych problemów, czytanie maili ( wysłanych kilka z tym samym tematem , z tego samego maila)), bez zaangażowania i bałagan w dokumentach( wysłane upoważnienie - info zwrotne, że zostało zaewidencjonowane , po czym odp. na kolejny mail ,że jestem osobą nieupoważnioną )- totalny chaos. Cud ,że Vectra funkcjonuje, przy tak złej jakości obsługi klienta i jeszcze szczyci się nagrodą- Godło Dbamy o Jakość Obsługi 2017- nasuwa się pytanie , za co ta nagroda?Cała korespondencja mailowa do wglądu.

Klient_7GHL

01.01.2020
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. Prosimy o przesłanie szczegółowych informacji dotyczących zauwżonych przez Ciebie nieprawidłowości wraz z podaniem danych abonenckich na jakoscpomoc@vectra.pl.

Bardzo źle.

Bardzo źle.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

01.01.2020
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości. Prosimy o podanie danych abonenckich na adres mailowy jakoscpomoc@vectra.pl. Dołożymy wszelkich starań, aby zweryfikować Twoja sprawę.

W miarę rzetelna forma kontaktu

Pracownik infolinii udzielił mi konkretnych informacji o ofercie internetu. Krótko zwięźle i dość konkretnie.Nawet szybki czas oczekiwania na połączenie. W miarę pełna informacja.

Szymon_400

27.12.2019
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. W celu potwierdzenia autentyczności opinii prosimy o przesłanie danych Abonenckich takich jak imię i nazwikso, adres świadczenia usługi oraz numer klienta na adres jakoscpomoc@vectra.pl.

Tak sobie.

Tak sobie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

23.12.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Twoja opinia jest dla nas cenną wskazówką, co moglibyśmy poprawić, by jeszcze lepiej dopasować się do Twoich oczekiwań.

W końcu pomogli

4 zamiast 5 gwiazdek bo uważam że Facebook nie powinien być kanałem do załatwienia takich rzeczy ale to jedyny kanał który rzeczowo odniósł się do sprawy i naprowadzil gdzie można to zrobić. Infolini 601601601 nie polecam a także zgłoszeń na obsługę w aplikacji obsługi klienta vectra. Dziękuję za poprowadzenie a ewentualnie można zgłosić do piszących regulamin żeby napisali że można dodać pakiety lub migrowac na wyższą prędkość poprzez aplikację a nie infolinię bo tam nie mają pojęcia nawet co robią w pracy a o wiedzę mają na poziomie 0. Mógłbym się mniej denerwować gdybym od razu zgłosił to na Facebooku.

Klient_rTZT

23.12.2019
Vectra Kontakt online.
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej obsługi na Facebooku. Jednocześnie przepraszamy za brak klarownej informacji dotyczącej oferty, która Cie interesowała. Nadmieniamy, iż dołożymy wszelkich starań, aby opisywana przez Ciebie sytuacja nie miala miejsca w przyszłości.

Opinia

konsultant w czasie rozmowy ze mną, wykazał się kompetencją i profesjonalizmem a także kulturą i życzliwością. (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) Maria Górska

Klient_pLlA

20.12.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. W celu weryfikacji otrzymanej opinii prosimy o przesłanie danych Abonenckich takich jak imię i nazwisko, adres świadczenia usługi oraz numer klienta na adres jakoscpomoc@vectra.pl.

Super

Bardzo sprawne i pozytywne dla klienta załatwienie reklamacji.

Klient_Jp7E

16.12.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. W celu weryfikacji otrzymanej opinii prosimy o przesłanie danych Abonenckich takich jak imię i nazwisko, adres świadczenia usługi oraz numer klienta na adres jakoscpomoc@vectra.pl.

Odwiedzałeś ostatnio Vectra?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.07 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem