Vectra

( 3.27 )

Vectra jest obecnie jednym z liderów usług telekomunikacyjnych w Polsce oraz wiodącym operatorem kablowym. W ofercie firmy odnajdujemy telewizje kablową z dostępem do kanałów HD, Internet mobilny oraz kablowy, a także telefonię komórkową i stacjonarną. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom klientów, firma Vectra została pierwszym operatorem telewizji kablowej w Polsce pod względem liczby abonentów . Dbając o wysoką jakość usług i stałe zadowolenie klientów, firma oferuje pomocną infolinię oraz aż 180 stacjonarnych punktów obsługi klienta.

Opinie (1363)

Obsługa klienta to jest masakra

W dniu 8.02 złożyłem wniosek o przeniesienie usług (koszt usługi 99 zł.) Odpisano, że nie ma podpisu, złożyłem podpis zaufany - odpisano, że nie zaznaczyłem jekie usługi chcę przenieść (tak jakby zmieniając mieszkanie chciałbym przenieść tylko internet, a telewizję pozostawić nowym lokatorom:)) zaznaczyłem co chcę przenieść i dalej nic. Po dwóch tel. do BOK w sumie ok. 50 min. straconego czasu i nadszarpniętej cierpliwości - informacja - proszę ponownie wysłać wniosek. Oczywiście wysłałem i znów info, że nie ma własnoręcznego podpisu. Mamy 24.02 i nikt się nie odzywa. Może czyta to osoba kompetentna, która będzie w stanie ruszyć sprawę z miejsca. rozczarowany

Klient_Xh7p

24.02.2021
Vectra Oddział
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. Prosimy o przesłanie szczegółów sprawy wraz z danymi abonenckimi na adres mailowy jakoscpomoc@vectra.pl, abyśmy mogli pomóc w rozwiązaniu opisanych nieprawidłowości.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

19.02.2021
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Klient_7kjo

19.02.2021
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. Prosimy o przesłanie danych abonenckich na adres jakoscpomoc@vectra.pl umożliwi to nam przekazanie pochwały.

Vectra Gdynia

Klient-R69N.W poście na forum Jakość Obsługi w sprawie kontaktów z infolinią   podałem błędny nr klienta ,oto prawidłowy : 54805451,     GORĄCO  PRZEPRASZAM !!!! chciałbym zaznaczyć że w dniu 10 lutego  usterka została usunięta ,Nie wnikam w stopień zaangażowania służb technicznych ich kompetencji ,wiedzy ani czasu załatwienia naprawy nie wnoszę też uwag " co do długości trwania naprawy .Problemem jest system porozumiewania z klientem który zamiast pomagać utrudnia i niepotrzebnie to komplikuje

Klient_R69N

17.02.2021
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać.

Vectra Gdynia

Witam, Nr klienta :58805451 Vectra przejęła kablówkę na moim osiedlu no i zaczęło się przy popisywaniu kolejnej umowy wymiana routera ,w telefonie brak funkcji CLIP kontakt z infolinią to jedna wielka porażka ,po przebrnięciu przez tzw, WIRTUALNĄ ESTSTENTKĘ należy konsultantowi opowiedzieć co i jak .jego zalecenie ZRESETRWAĆ MODEM ,przy braku efektu powiadomić ,efektu brak i kolejny telefon a że odbiera go inny konsultant też zaleca RESET MODEMU I TAK ZA KAŻDYM RAZEM GDYŻ ZAWSZE ODBIERA KTOŚ INNY szczegółowo znowu trzeba od nowa wszystko opowiedzieć naświetlić i wytłumaczyć i znowu ZRESETUJ MODEM .tych telefonów było kilkanaście ,podobno brak możliwości przełączenia do pionu technicznego a o ileż uprościłoby tą procedurę ,chociaż przy którymś połączeniu to się udało ,Po prostu ten system kontaktów z klientem TO JEDNA WIELKA PORAŻKA i utrudnienie ,nie mniej jednak stosunek konsultantów do klienta bardzo uprzejmy ,grzeczny i pozytywny .

Klient_R69N

15.02.2021
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. W celu weryfikacji Twojej sprawy, prosimy o przesłanie danych abonenckich takich jak imię i nazwisko, adres świadczenia usługi oraz numer Klienta na adres jakoscpomoc@vectra.pl.

Słaba jakość jak i nierzetelna obsługa.

Pokrótce - umówiony serwisant nie pojawił się. Biuro obsługi nie potrafiło poinformować czy on przyjedzie czy nie. Jakość internetu dramatyczna. Co do telewizji wiele kanałów zacinających się lub mrugających.

Klient_M4Hs

14.02.2021
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. W związku z tym prosimy o kontakt mailowy na adres: jakoscpomoc@vectra.pl oraz dokładne opisanie zaistniałej sytuacji wraz z podaniem danych abonenckich.

Odradzam zdecydowanie usługi Vectra

Męczarnia trwała przez rok. Vectra nie umie naprawić internetu, ten nie nadaje się do niczego. Nie była to pojedyncza awaria, a po prostu ciągła zła jakość. Bałagan, bełkot i chamstwo na infolinii. Rozwiązywanie problemów za pomocą restartu modemu. Na szczęście zrezygnowałem z usług i jestem już u innego dostawcy. Z 10 reklamacji - nie rozwiązali ani jednej. Technik odwiedza - rusza kablami, i tyle. Uciekać, nie korzystać. ODRADZAM!

Klient_xG9O

12.02.2021
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. W związku z tym prosimy o kontakt mailowy na adres: jakoscpomoc@vectra.pl oraz dokładne opisanie zaistniałej sytuacji wraz z podaniem danych abonenckich.

Vectra Gdynia

Celem wyjaśnienia : uwagi w sprawie braku możliwości nagrywanie dotyczyły kontaktów z pracownikami Infolinii Vectra Gdynia nie zaś Bok Toruń Ul. Łyskowskiego . Klient z Torunia

Klient_R69N

12.02.2021
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać.

Vectra Gdynia

Serdecznie witam! P zmianie karty w telewizorze na kartę firmy Vectra brak możliwość nagrywania na dysk zewnętrzny .Jest to zadziwiające i niezrozumiałe Do tej pory przy karcie firmy Petrus nie było problemów .Przy próbie nagrywania wyświetla się tekst :PIN MODUŁU CAM ZAOSTAŁ ZAKTUALIZOWANY ABY NAGRYWAĆ wpisz prawidłowy PIN w sekcji ustawienia Od pracowników infolinii Vectry próbowałem pozyskać ten PIN -bezskutecznie, W sytuacji gdy nagrane treści są możliwe jedynie do odtworzenia telewizorze na którym zostały nagrane I NA ŻADNYM INNYM !! (inni telewizor komputer itp ) jest to faktycznie działanie kontr skuteczne działaniem na szkodę stacji telewizyjnych gdyż poprzez braku możliwości nagrywania treści w niedogodnych dla mnie godzinach powoduje spadek zainteresowania tą stacją a w konsekwencji marginalizacji i usunięcia jej z orbity moich zainteresowań Pozdrawiam , Klient z Torunia ,ps .nagrywać można tylko programy TVP .Jeżeli powodem jest obawa przed bezprawnym rozpowszechnianiem jest w tej sytuacji całkowicie bezpodstawna

Klient_R69N

12.02.2021
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Możliwość nagrywania programów dostępna jest za pomocą naszych dekoderów. Dzięki ich oprogramowaniu jesteśmy w stanie odpowiednio zabezpieczyć nagrywane materiały, aby nie były one rozpowszechniane. Urządzenie można wymienić podczas kontaktu z naszą infolinią 601 601 601.

Fatalnie.

Fatalnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

11.02.2021
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać

Wirtualnie

Nowe standardy w Vectrze to wirtualna asystentka na infolinii. Chciałabym kulturalnie wyrazić swoja opinię co myślę o takich udoskonaleniach więc napiszę tylko że Vectra nigdy nie starała się zapewnić dobrej jakości - zawsze było byle jak. I tak jest z wirtualną asystentką która nie rozpoznaje tego co się mówi. Oczywiście ta nowoczesna firma nie pozwala wybrać tonowo tematu, o rozmowie z człowiekiem to nawet nie ma co marzyć. Więc wszystko robione jest po to by frajerzy podpisywali umowy, płacili i nie zawracali problemami głowy. To żenada!! Kontakt przez formularz - kolejna żenada, odpisują nie na temat byle odfajkować. No cóż, mam wybór więc po 14 latach wybiorę bardziej zacofaną ale zapewne bardziej normalną firmę...

Klient_GReU

10.02.2021
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. W związku z tym prosimy o kontakt mailowy na adres: jakoscpomoc@vectra.pl oraz dokładne opisanie zaistniałej sytuacji.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

10.02.2021
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Kpina z klienta na każdym kroku

Gorąco nie polecam, żart na każdym kroku, jeśli tylko jest możliwość wybrania innego dostawcy to nie radzę się długo zastanawiać. Poniżej kilka przykładów: - przy podpisywaniu umowy brak możliwości skorzystania z niektórych usług przy działalności gospodarczej (tylko dla większych firm, spółek); - wizyta technika w celu podłączenia usługi trwała 3 minuty - powinno działać, ja Panu tego nie sprawdzę bo modem może logować się nawet do 2h. Po czym człowiek wyszedł...; - po uruchomieniu usługi, próba zmiany konfiguracji dostarczonego routera - brak dostępów, kontakt z infolinią - tak, nie może Pan zmienić konfiguracji urządzenia bo nie jest Pańskie tylko wydzierżawione...; - codziennie problemy z jakością sygnału - odpowiedzi na zgłoszenia problemu wracają po 2 dniach jak akurat sygnał jest stabilny; - błędnie wprowadzone dane na FV przez konsultanta zakładającego konto/profil - nie wystawiają korekty, trzeba samemu przygotować notę korygującą, zeskanować, wysłać, czekać aż odeślą.

Klient_XqNy

10.02.2021
Vectra Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. W związku z tym prosimy o kontakt mailowy na adres: jakoscpomoc@vectra.pl oraz dokładne opisanie zaistniałej sytuacji.

Świetna obsługa!

Miałem problem ze słabą prędkością internetu. Zaangażowanie pana (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO), nawet po utracie kontaktu, pozwoliło rozwiązać problem w jednym urządzeniu. Po godzinnej batalii udało się przywrócić prędkość internetu w laptopie przy częstotliwości 5G, natomiast w komputerze osobistym się to nie powiodło. Najprawdopodobniej wina leży po mojej stronie (problemy z PC). Takiego fachowca ze świecą szukać. Polecam!!!

Klient_sug2

06.02.2021
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

SUPER POMOC

Dzień dobry miałem problemy z logowaniem do Netflixa zadzwoniłem na wasza infolinie odebrał pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). Bardzo mi pomógł w końcu byłem w stanie korzystać bardzo pomocna osoba jeszcze raz bardzo dziękuje jestem bardzo zadowolony z obsługi pozdrawiam serdecznie

Klient_Q9HB

05.02.2021
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej obsługi. Zachęcamy do przesłania danych abonenckich na adres jakoscpomoc@vectra.pl celem przekazania pochwały.

Technik na 6

Przyjechał technik i mimo trudności związanych z ustawieniem w mieszkaniu, dzięki swojemu zaangażowaniu świetnie wykonał swoją pracę. Naprawdę wzorowa postawa.

Klient_14u0

05.02.2021
Vectra Inna forma kontaktu
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej obsługi.

Odradzam!!!!!!!!!

Odradzam to dziadostwo jakim jest Vectra. Dziesięć razy zastanówcie się czy musicie od nich cokolwiek kupować. Po skończonej umowie zaczęli mi podwyższać faktury twierdząc że podniosły się "koszty obsługi" . Mimo że codziennie wrzucają po kilka ulotek do skrzynki z nowymi ofertami gdzie za mniejsze pieniądze dostaje się "więcej". Jak chciałem zmienić na ofertę z ulotki to twierdzą że jest nie aktualna. Coś mnie niestety podkusiło i przedłużyłem umową na innych zaproponowanych warunkach, ale po miesiącu nie działa mi karta CI i prze kolejne miesiące zgłaszam brak telewizji, a oni mi każą uzbrajać się w cierpliwość!!! Odzewu poza zgłoszeniem ŻADNEGO!!! Za rezygnację każą sobie płacić duże pieniądze. Niech ich szlag trafi!!! NIGDY WIĘCEJ VECTRY!!!!!!!!!!

Klient_wJ1A

02.02.2021
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać.

Niekompetencja pracownika

Nigdy nie polecę biura Vectry przy al grunwaldzkiej w Gdańsku a w szczególności pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) która w arogancki sposób podchodzi do klienta. Konsultant powinien być uprzejmy i wyrozumiały natomiast było zupełnie odwrotnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

30.01.2021
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. W związku z tym prosimy o kontakt mailowy na adres: jakoscpomoc@vectra.pl oraz dokładne opisanie zaistniałej sytuacji.

Podejście VECTRA do sytuacji klienta

Po kierowanych prośbach o zrozumienie mojej sytuacji życiowej, Operator Vectra wyszedł naprzeciw moim oczekiwaniom. Chcę za to bardzo podziękować. ostatecznie oceniam Vectra S.A. jako partnera rozumiejącego szczególne sytuacje życiowe swoich klientów. Bardzo serdecznie dziękuję!

Klient_LdR4

29.01.2021
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. jakoscpomoc@vectra.pl celem przekazania pochwały.

Polecam

Zadałam pytanie - nie dość że otrzymałam bardzo szybko odpowiedź to jeszcze zostały wyjaśnione moje wątpliwości.

Klient_2nOw

28.01.2021
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. jakoscpomoc@vectra.pl celem przekazania pochwały.

Odwiedzałeś ostatnio Vectra?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(0.50 )

Netia

(3.92 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem