Jakość Obsługi

DPD Polska

( 3.64 )

DPD Polska [dpd.com.pl] jest częścią DPDgroup, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej w Europie. Jest wiodącą firmą na polskim rynku. Z DPD kooperuje ponad 6 tys. kurierów. Grupa kapitałowa DPD Polska obejmuje firmę kurierską DPD wraz z firmą spedycyjną ACP Global Forwarding. DPD Polska dysponuje siecią ponad 2200 punktów nadań i odbiorów Pickup, której oferta przeznaczona jest dla klientów indywidualnych i mniejszych przedsiębiorstw. Dzięki innowacyjnym technologiom, znajomości lokalnej specyfiki i doskonałej obsłudze, DPD dostarcza usługi najwyższej jakości nadawcom i odbiorcom paczek. W 2016 r. DPD Polska wprowadziła jako pierwsza na rynku możliwość dokonania płatności za pobranie kartą u kuriera. W 2018 r. firma rozwinęła sieć oddziałów miejskich i wprowadziła nowe usługi dla biznesu – DPD Today i Dostawy Nocne. DPDgroup doręcza codziennie 5,2 mln przesyłek na całym świecie w sposób neutralny dla środowiska. Dysponuje zespołem 75 tys. ekspertów od doręczeń działających pod markami DPD, Chronopost, Seur i BRT oraz siecią 42 tys. punktów Pickup. Jest siecią kurierską holdingu GeoPost, który należy do poczty francuskiej La Poste. GeoPost w 2018 r. zanotowała przychody w wysokości 7,3 mld euro.

Opinie (1974)

Bardzo zła jakość obsługi

Na stronie DPD Polska po zgłoszeniu zmiany adresu dostawy informacja do kuriera nie została dostarczona- konieczny był kontakt z infolinią wsparcia klienta. Na infolinii czas oczekiwania na połączenie z konsultantem był krótszy niż 1 minuta co bardzo mnie pozytywnie zaskoczyło. Niestety w mojej ocenie konsultant nie wykazał zainteresowania moją sprawą ani wsparcia. 3-krotnie podczas rozmowy musiałam prosić o sprawdzenie możliwości przekierowania paczki do innego miasta- ostatecznie pomimo takiej możliwości według regulaminu paczka nie została przekierowana. Konsultant nie zaproponował żadnego innego rozwiązania. Poprosiłam zatem o dostarczenie paczki w innym terminie (co okazało się możliwe). Konsultant miał wskazać termin dostarczenia paczki na 25.11.2019 niestety nie zostało to zrobione a w konsekwencji paczka została przekazana 20.11.2019 pod adres i pozostawiona nieznanej osobie i w konsekwencji zaginiona. Całość usług firmy DPD oceniam bardzo nisko za równo z pryzmatu rozmowy z infolinią gdzie konsultant był niemiły, nie był wstanie mi pomóc pomimo posiadania odpowiednich narzędzi oraz z uwagi na kuriera, który pozostawił paczkę osobie nieupoważnionej, nie odpisał ma wiadomość sms oraz nie odbierał moich telefonów.

Żenada

Przesyłkę nadaną do mnie dostarczono do innej osoby. Co więcej przesyłka została otwarta przez osobę która przejęła przesyłkę. Wyjaśnianie sprawy trwało tydzień natomiast kolejne dostarczenie przesyłki już do właściwego adresata też nie należało do najprostszych... Jako odbiorca byłem zmuszony sam dzwonić i upominać się o przesyłkę... Pan nie raczył zadzwonić i tłumaczy się że próbował dostarczyć paczkę. Niestety tak jakby telefony nie istniały... Kurier ewidentnie ma czas i nie traktuje poważnie sprawy. Nie ważne czy ktoś na przesyłkę czeka czy nie... Czyżby kurierzy DPD nie posiadali telefonów służbowych tak, aby wykonywali swoją pracę w sposób właściwy?

Zero profesjonalizmu

Kurier miał odebrać ode mnie przesyłkę. Nie przyjechał ogóle, a w systemie DPD pojawiła się informacja, ze przesyłka została odebrana przez kuriera. A przesyłka jak w domu leżała, tak leżała. Za dwa dni po nadaniu nowego numeru tej samej mojej przesyłce sytuacja powtórzyła się. Kuriera ponownie nie było a w systemie znowu pojawiła się informacja, ze kurier przesyłkę ode mnie odebrał. napisałem zgłoszenie do DPD, otrzymałem odpowiedź: "Przepraszamy za błędny status kuriera, kurier się pomylił i zamiast nadać status na skanerze niezrealizowany wybrał opcje realizacji paczki. Przez co wprowadził w błąd Nadawcę. Kurier próbował to wyjaśnić. Podjeżdżał też pod Nadawcy, którego nie zastał. Z uzyskanych informacji wynika, iż przesyłka została wysłana inną firmą kurierską.” Jak się mógł pomylić, skoro wcale nie przyjechał? A kurier próbował to wyjaśnić po dwóch tygodniach, kiedy paczkę wysłałem już w inny sposób i po mojej skardze na usługi tegoż kuriera.

Dramat!!!!

Po potrzymaniu wiadomości o terminie dostawy przesyłki skontaktowałam się z kurierem w celu ustalenia dokładnego terminu dostarczenie przesyłki. Poprosiłam kuriera o dostarczenie przesyłki około godziny 15, ponieważ we wcześniejszych godzinach będę nieobecna. Z uwagi na fakt, że delikatnie rzecz ujmując, nie spotkało się to ze zrozumiem kuriera i dodatkowo zależało mi na odbiorze przesyłki właśnie w tym dniu, postanowiłam, że wrócę do domu i zaczekam na kuriera przez cały dzień. Jakież było moje zdziwienie kiedy czekając w mieszkaniu otrzymałam sms o godzinie 13:47 o nieudanej próbie dostarczenia przesyłki. Skontaktowałam się z Państwa oddziałem ale poza jedyną możliwością jaką Państwo mi dają, tj. złożenia reklamacji nie uzyskałam żadnej pomocy. W związku z tym podjęłam próbę skontaktowania się z kurierem i otrzymałam, w sposób opryskliwy i wulgarny, odpowiedź. Informacja o złożeniu skargi na kuriera nie zrobiły na Państwa pracowniku również żadnego wrażenia- szyderczo wyśmiał te informację. Próbowałam kontaktować się z Państwem ponownie poprzez infolinię, ale za każdym razem odsyłaliście mnie Państwo do formularza reklamacyjnego, który w danym momencie nie powodował przyspieszenia sprawy, ponieważ paczki nadal nie otrzymałam. Z uwagi na fakt, że nie jestem też w stanie po raz kolejny oczekiwać w domu na kuriera, co z reszta jak pokazało doświadczenie, nie jest gwarantem otrzymania przesyłki, skontaktowałam się z Państwem w celu przekierowania przesyłki do Państwa oddziału na ul. Bierutowską. Na infolinii otrzymałam informację, że mogę ją odebrać od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00-18:00. Oczywiście w dniu, w którym dzwoniłam przesyłka była wożona przez kuriera, wiec odebrać jej nie mogłam. Chciałam ją wobec powyższego przekierować do punktu pick-up na ulicy Legnickiej we Wrocławiu, ale Państwa strona nie działała we właściwy sposób, tj. nie wysyłała kodu na wskazany nr telefonu. Ponownie skontaktowałam się z Państwa infolinią i podczas rozmowy z konsultantem otrzymałam zapewnienie, że paczkę mogę odebrać w dniu 09.11.2019r. (sobota) w godzinach 09:00- 14:00. Jakież było moje zdziwieie kiedy ta informacja była w zupełnej sprzeczności z informacją przekazaną przez innego Państwa konsultanta o niemożności odebrania przesyłki w soboty. Poprosiłam kilkukrotnie konsultanta o potwierdzenie swoich słów i tym samym o przekierowanie paczki na ulicę Bierutowską. Nauczona doświadczeniem w dniu odbioru przesyłki tj. 09.11.2019r. skontaktowałam się z Państwa infolinią celem upewnienia się, że przesyłka jest do odbioru. Tam z kolei otrzymałam informację, że nie ma możliwością odbioru przesyłki w soboty i dopiero takie zapytanie można wysłać. Pani konsultantka oczywiście nie odpowiada za swojego kolegę, który jeszcze wczoraj zapewniał mnie o możliwości odbioru przesyłki i jedyne co może zrobić to przesłać zapytanie do oddziału czy możliwy jest odbiór przesyłki. Muszę przyznać, że nie wierzyłam, że to się dzieje naprawdę, że taki poziom obsługi klienta jeszcze w dzisiejszych czasach istnieje. Istnieje w DPD Polska. Przesyłkę ostatecznie przekierowałam na zupełnie inny adres mając nadzieje na jej dostarczenie… Po całej, musze przyznać, mocno irytującej sytuacji, rysuje mi się obraz działania Państwa firmy, tj. -kurier, który nie dostarcza przesyłek (przesyłka ważyła około 12 kg, wiec można domyślić się z zaistniałej sytuacji, że problemem było dla niego jej wniesienie, zwłaszcza, że myślał, że nie będę w domu) i tym samym nie wypełnia swoich obowiązków jako pracownik. Dodatkowo wulgarny i opryskliwy w stosunku do klienta. Mało tego, jakakolwiek próba uświadomienia kurierowi niewłaściwego zachowania i złożenia skargi zakończona została szyderczym śmiechem i wyłączeniem telefonu. Kurierzy, jako osoby, z którymi klienci mają bezpośredni kontakt są Państwa wizytówką, a ten wystawił ją Państwu w sposób najgorszy z możliwych. Niestety to też świadczy o Państwa doborze pracowników i Państwa wyciąganiem konsekwencji skoro kurierzy wyśmiewają nawet złożenie skargi przez klienta. - osoby pracujące na infolinii- wydaje się, że nie mają jednakowych standardów i właściwie przekazywanie sprzecznych informacji być może jest u Państwa właśnie tym standardem. Jestem niezmiernie zniesmaczona i rozczarowana zaistniałą sytuacją. Uważam, że takie zachowania są kategorycznie niedopuszczalne, karygodne i działają na szkodę Państwa firmy. To co Państwo zrobią z tą informacją oczywiście jest Państwa decyzją. Mnie jako klientowi pozostaje jedynie omijać Państwa firmę i Państwa usługi i takie też informację przekazywać każdemu kto będzie chciał korzystać z Państwa usług.

Tragedia

Kurier zamówiony z 24 godzinnym wyprzedzeniem nie przyjechał po paczkę. Na infolinii do godziny 19 (infolinia pracuje do 19) zostałem zapewniany że na pewno przyjedzie. Dno totalne dno. Ostatni raz zamawiałem kuriera z DPD

FATALNIE

Nadalem paczkę aby kurier przyjechał danego dnia. Moja żona wraz z dzieckiem siedziały ciągle w domu . W przedziale 12-16.kurier miał się pojawić w domu. Oczywiście się nie pojawił. Na infolini dowiedzialem się że kurier był.o 13 i nawet trabil. Moja żona jakoś nie słyszała podjezdzajacego busa pod dom. Nawet jeśli trabil.to mamy 2 psy A posesji która nawet nie szczeknely przez ten dzień BO NIKT NIE PRZYJECHAL. Na infolinii powiedzieli mi że sprawdza na gps czy faktycznie był pod adresem i kazała mi zadzwonić za 30 min. Gdy czas minął ponownie zadzwonilem i odebral inny konsultant gdzie zapytałem.o te namiary gps czy faktycznie sprawdził i okazuje się że tamta Pani wprowadziła.m ie w błąd bo nie może mi ujawnic informacji czy byl pod domem czy nie. Oficjalnie sprawa się zakończyła tak ze przyjechał kurier z gls bo akurat przyjechała jakaś tam moja paczka i powiedział.ze mi wezmie ta wysyłkę bo zna tego chłopaka który pracuje w dpd i mu jakoś dostarczy. Zadzwonił do niego przy mnie i mieli się spotkać w połowie drogi i miał mu ja przekazać. No i sie nie spotkali oczywiście. dnia następnego żeby to ogarneli i zrobili tak ze zostawili moja paczkę w jakiejś kwiaciarni i przyjechał kurier z dpd "MIAL TO BYC SZEF TWGO KURIERA" A okazało się że wziął.to jakiś nowy kurier z dpd nie mający tego rejonu przewozu paczek. Paczka po 3 dniach w końcu dojechała do sortowni i miała dziś wyjechać w Polskę jak to powiedział Pan z siedziby w Szczecinie. Zgodnie że śledzeniem paczki dalej tam.gnije ;) Z całym.szacunkiem.nie polecam tej firmy. Myslem że pracują tam ludzie (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Fatalna obsługa, podawanie informacji nieprawdziwych,

W środę miała zostać doręczona przesyłka. Niestety kurier nie zjawił się podając w zgłoszeniu "błędny adres" co oczywiście jest nieprawdą. Następnego dnia przed godziną 7:00 rano przekierowałem paczkę w obawie przed kolejnym brakiem kompetencji Państwa pracownika do placówki pickup mieszczącej się przy ulicy Twardowskiego 61 w Krakowie. Telefonowałem kilkukrotnie i zapewniano mnie że paczka dotrze w czwartek a najpóźniej w piątek. Niestety informacja pozostawała niezmieniona w systemie i paczka nie zostawała przesłana w dalszym ciągu. Ok. godziny 9:50 zadzwoniłem ponownie i poinformowano mnie że paczka w dalszym ciągu nie została przekierowana i mogę spodziewać się jej doręczenia dopiero we wtorek przyszłego tygodnia. Bardzo proszę o odsłuchanie wszystkich rozmów poświadczających mijanie się z prawdą Państwa pracowników oraz celowe wprowadzanie w błąd. Ponadto pragnę zauważyć, że Państwa system internetowy działa niepoprawnie. Sprawę zamierzam zgłosić do UOKiK i audytora grupowego. To niedorzeczne abym nie wiedział co się dzieje z przesyłką a na infolini podają mi sprzeczne informacje mijające się z prawdą.

NIE ODBIERAJĄ PACZEK

No po prostu skandal, paczki leżą przygotowane już dwa dni, a kurier nie raczy sie po nie zgłosić. Gdzieś ktoś czeka na pilną dostawę, w tu wszystko w polu. Dzwonimy do firmy, miło i uprzejmie odpowiadają, że BRAK LUDZI DO PRACY, ŻE 500+, że Ukraińcy nie przyjechali albo nie odbierają telefonu. I chała. Jutro szukamy innego przewoźnika.

niedostarczona przesyłka

Przesyłka nie dotarła, kurier wyłączył tel, w oddziale również nikt nie odbiera, a na infolinii każdy konsultant mówi coś innego.... Zupełny brak kontaktu, brak jakiejkolwiek organizacji. Mimo, iż przy telefonie spędziłam ponad 3 godziny nie udało się ustalić gdzie jest moja przesyłka. NIE polecam!

nie dostarczają

przesyłka wędrowała do mnie tydzień. w dniu planowanej dostawy dostałem powiadomienia o tym że dostanę paczkę. niestety kurier samowolnie ją przekierował do odbioru własnego. infolinia gdy próbowałem reklamować problem przerwała połączenie

Fatalna cała firma

Od poniedziałku czekam aż łaskawie dpd dostarczy mi przesyłkę. Inny termin podążają dostarczenia a faktycznie później kurier albo nie przyjeżdża albo jest o innej godzinie. Dzisiaj miał być kurier między 15 a 17 a przyjechał o 12 i uporczywie kłamał że być i trzykrotnie dzwonił na domofon ale nikt nie odbierał. Problem w tym że byłam cały dzień w domu i nikt ani nic nie dzwoniło, a żeby było zabawniej byłam w oknie więc nie było widać żeby jakieś auto podjeżdżało. Kiedy zadzwoniłam na informacje gada że według GPS kurier był pod domem i że niby dzwonił i nikt nie otwierał. Mówię gościowi że kłamie bo nikt nie był i że kurier ma być o 15 z przesyłką a ten że kurier nie będzie dwa razy jeździł. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Nigdy więcej, dno i żenada

Opinia jak najbardziej negatywna. Przyjechał kurier z przesyłką , chcę zapłacić kartą a on że nie można, dzwonię na infolinię i również słyszę że nadawca nie zaznaczył płatności kartą .Sęk w tym że wiem że zaznaczył że można, po poinformowaniu konsultanta że kłamie i sprawdzeniu , konsultant stwierdził że można płacić kartą , ale właśnie rozmawiał z kurierem i ten stwierdził że ma stary terminal. Znów poinformowałem konsultanta o kłamstwie , ponieważ kurier stoi obok mnie i z nikim nie rozmawiał . Reasumując , przesyłki nie odebrałem , dpd=dno i żenada.

Totalne dno.

Od 17 października czekam na dostarczenie przesyłki. Ktoś w firmie wprowadził w panelu śledzenia informację o dostarczeniu mi jej. Nie pomagają żadne reklamacje składane przez infolinię. Operatorzy z rozbrajającą szczerością informują mnie np. że nie mają kontaktu z oddziałem.

DPD - MY POPEŁNIAMY BŁĘDY, TY PŁACISZ...

Przedstawiam nową definicję absurdu jaką zaprezentowała mi firma DPD: Wysyłamy komplet opon do klienta. Opony spakowane według dotychczasowych standardów, tj. każda sztuka oddzielnie. Kurier który przyjeżdża odebrać paczkę odmawia wykonania usługi ponieważ przesyłka jest źle spakowana, i każe nam spakować wszystkie opony razem, podstawą do tego żądania jest przedstawiona przez niego instrukcja pakowania opon. OK, opony przepakowane, znowu wzywamy kuriera, który tym razem odbiera przesyłkę bez problemu. Przesyłka jedzie w Polskę (relacja Słupsk - Kraków), po czym dostajemy informację, że przesyłka utknęła w DPD Kraków i nie dostarczą jej do klienta ponieważ... JEST ŹLE SPAKOWANA! Przedstawiają kolejną instrukcję według której opony powinny być zapakowane oddzielnie, tj. w taki sposób w jaki zapakowaliśmy je pierwotnie. Okazuje się, że na stronie DPD są 2 instrukcje: jedna z 2013 która każe pakować opony razem i druga z 2017, która każe pakować opony oddzielnie. Niestety żadna nie jest oznaczona jako "nieaktualna" więc równie dobrze może być gdzieś trzecia instrukcja, która każe wykręcać opony w znak nieskończoności. Rozmowy z DPD: - nie dostarczymy opon ponieważ są źle spakowane - to dlaczego kazaliście je przepakować i odebraliście paczkę, i dopiero w Krakowie uznaliście że coś jest nie tak? - ........ Nie dostarczymy opon, ponieważ są źle spakowane - no to co teraz? - klient może przyjechać do oddziału i odebrać przesyłkę osobiście - Proszę Pana, klientem jest samotna matka z dziećmi, jeżdżąca małym samochodem osobowym, jak Pan to sobie wyobraża? - ....... Proszę poczekać, muszę się skonsultować. - ....... - Proszę napisać prośbę o przepakowanie przesyłki w oddziale, my przepakujemy ją jak należy i dostarczymy do klienta. - OK Dziękuję za pomoc. Mail wysłany. Paczka tydzień czasu czeka w oddziale w Krakowie bo nie ma osoby która zatwierdza takie zgody. Po tygodniu - PACZKA ODESŁANA DO NADAWCY... Kolejne telefony do DPD: - czemu została odesłana - bo jednak nie mogliśmy jej przepakować - a kto płaci za przesyłkę opon w 2 strony - zgodnie z naszymi widzimisię i regulaminami, płaci klient - Żartują Państwo, prawda? - Może Pan oczywiście złożyć reklamację - Składam reklamację - ale tylko przez internet - ale ja chce złożyć u Pani - nie da się, tylko internet ( paczek nie mogą dostarczać, reklamacji nie mogą przyjąć, co w takim razie mogą?) Wysyłam reklamację z opisem sytuacji. Po miesiącu odpowiedź, że nie mogą rozpatrzyć jej pozytywnie, ponieważ zgodnie z ich wytycznymi klient odpowiada za poprawne spakowanie przesyłki, i że kurier ma prawo odmówić odbioru przesyłki jeżeli jest źle spakowana. Odpisuję że OK, ale złe spakowanie wynika z tego, że kurier odmówił przyjęcia przesyłki spakowanej poprawnie, i to chyba wychodzi trochę poza ich regulamin. Po miesiącu odpowiedź od Pani (tej samej, która odpowiadała przy pierwszej reklamacji) że.... niestety nie mogą rozpatrzyć jej pozytywnie, ponieważ zgodnie z ich wytycznymi klient odpowiada za poprawne spakowanie przesyłki, i że kurier ma prawo odmówić odbioru przesyłki jeżeli jest źle spakowana (odnoszę wrażenie, że tak jak podobno 1000 małp z 1000 komputerów w 1000 lat napisze Hamleta, to w DPD testują to właśnie w mikro skali w dziale reklamacji). (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) Kurtyna.

Nie polecam

Paczka leży w magazynie albo kurier podejmuje próby dostarczania, ale nie wiem gdzie ją dostarcza bo do moich drzwi nie dzwonił. Punkt pickup zamyka się przed czasem więc dalej nie mogę odebrać paczki

Odwiedzałeś ostatnio DPD Polska?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

DHL

(3.80 )

GLS

(3.80 )

FedEx

(3.15 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem