Jakość Obsługi

DPD Polska

( 3.22 )

DPD Polska [dpd.com.pl] jest częścią DPDgroup, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej w Europie. Jest wiodącą firmą na polskim rynku. Z DPD kooperuje ponad 6 tys. kurierów. Grupa kapitałowa DPD Polska obejmuje firmę kurierską DPD wraz z firmą spedycyjną ACP Global Forwarding. DPD Polska dysponuje siecią ponad 2200 punktów nadań i odbiorów Pickup, której oferta przeznaczona jest dla klientów indywidualnych i mniejszych przedsiębiorstw. Dzięki innowacyjnym technologiom, znajomości lokalnej specyfiki i doskonałej obsłudze, DPD dostarcza usługi najwyższej jakości nadawcom i odbiorcom paczek. W 2016 r. DPD Polska wprowadziła jako pierwsza na rynku możliwość dokonania płatności za pobranie kartą u kuriera. W 2018 r. firma rozwinęła sieć oddziałów miejskich i wprowadziła nowe usługi dla biznesu – DPD Today i Dostawy Nocne. DPDgroup doręcza codziennie 5,2 mln przesyłek na całym świecie w sposób neutralny dla środowiska. Dysponuje zespołem 75 tys. ekspertów od doręczeń działających pod markami DPD, Chronopost, Seur i BRT oraz siecią 42 tys. punktów Pickup. Jest siecią kurierską holdingu GeoPost, który należy do poczty francuskiej La Poste. GeoPost w 2018 r. zanotowała przychody w wysokości 7,3 mld euro.

Opinie (2579)

żenada

Żenada.. Najpierw zgubiliście moja paczę międzynarodową i przez tydzień nie mogliście znaleźć. Teraz dostałam informację na maila, że obie paczki na które czekałam, zostały dostarczone, jednak kuriera nie było. Dodzwoniłam się do konsultantki DPD, powiedziała, że nie może się dodzwonić do kuriera, po 40 minutach odebrał i powiedział, że rzucił paczki przez domem. Tak, były tam, całe mokre leżały w śniegu. Niestety towar, który zamówiłam jest do wyrzucenia. Napisze o Was wszędzie gdzie się da i będę ostrzegała przez Wami.

Reklamacja.

Reklamacja ciągnie się już kolejny miesiąc. Pracownik DPD wciąż żąda dokumentów i oświadczeń, które już raz dostarczono. Nie potrafi znaleźć dokumentów sprawy, którą się zajmuje. Mało tego, nie zna procedur DPD, np. zażądał papierowego protokołu szkody, choć takich brak od czasów początku pandemii i działa jedynie zgłoszenie internetowe. Twierdzi, że karton był uszkodzony, choć go na oczy nie widział a sam karton był zakryty czarna folią. Pan wydaje się być niekompetentny i nie sprawdza się na stanowisku Specjalisty ds. Reklamacji. No chyba, ze DPD każe mu udawać, by nie wypłacić należytego odszkodowania? (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Najgorsza firma kurierska

Kurier miał dostarczyć paczkę, oczywiście nas nie zastał, następnego dnia na paczkę czekała sąsiadka. Po 17 dzwoniąc do Pana poinformował mnie że już dawno był, dzwonił do wszystkich sąsiadów i wszyscy odmówili odebrania, szkoda tylko że ominął akurat numer tej sąsiadki, która czekała! Przekierowalam więc paczkę na kolejny dzień oczywiście znowu nie dotarła mimo że byłam cały dzień w domu. Okazało się że przekierowanie zrobiłam o godz.17 A paczka o 21 została odesłana do nadawcy... Oczywiście dpd ma swojego klienta w D bo to ja powinnam wiedzieć o której przyjadą i czekać już z czerwonym dywanem. Żenada, kompletny brak kompetencji, nie wiem jakim cudem tą firmą jest jeszcze na rynku

Pracownik na medal

Mowa o niskim szczupłym Panu który pracuje na terenie Obornik Śląskich. Dawno nie spotkałam takiego kuriera. Dokładny, uprzejmy miły! Wzór pracownik! Pozdrawia zespół z Rossmanna Oborniki Śląskie.

Klęska

Mam podobne doświadczenia z tą firmą. Zakupiłem na Allegro lokalnie drobną rzecz za 6 zł i sprzedający podał koszt przesyłki chyba 14 zł. Zapłaciłem bo szkoda mi było czasu na sugestię InPost czy Pocztę. Żadnej informacji od nadawcy nie dostawałem przez 10 dni, po czym zadzwonił kurier DPD i powiedział, że jest już drugi raz i mnie nie ma w domu. Powiedziałem zgodnie z prawdą, że ludzie w okolicy 13 zazwyczaj są w pracy a o pierwszej próbie dostarczenia też nic nie wiem. Na to kurier stwierdził, że nie ma obowiązku powiadomienia. Odpowiedziałem, że raczej powinien mieć obowiązek dostarczenia na co odłożył słuchawkę i odesłał do nadawcy z adnotacją odbiorca odmówił przyjęcia. Interweniowałem u nadawcy - moja wina bo mnie w domu nie było, w Allegro - nie odebrałem i mam zapłacić ponownie, reklamacja w DPD i tu najlepsze - faktycznie nie mogłem wiedzieć, bo nadawca nie wypełnił pola e-mail i nie dostawałem info ale to nie ich wina. Kto tu jest dla kogo? Otóż to. Odtąd omijam DPD z daleka i sprzedający robię zastrzeżenie - nie wyrażam zgody na DPD. Znajomi mają podobne doświadczenia z tą firmą.

Dno i wodorosty

Jestem wręcz oburzony zachowaniem postępowaniem firmy DPD zero jakiegokolwiek powiadomienia o tym że paczka będzie doręczona danego dnia nagłe dzwoni kurier i muwi że stoję przed Pana drzwiami mam dla pana paczkę proszę mieć odliczoną ilość gotówki bo ja nie wydaję reszty powiedziałem że zapłacę kartą.I tu kolejny problem bo pan stwierdził że u niego kartą nie zapłacę.Gdybym wiedział o tym że dzisiaj przyjedzie paczka to bym się do tego przygotował.Tak mnie gość wpienił że byłem gotów mu przy....dolić to by było na tyle nie polecam omijajcie DPD szerokim łukiem

NAJGRSZA FIRMA KURIERSKA!

Zdecydowanie odradzam!! Najgorsza firma kurierska!!! Paczkę nadałam dwukrotnie, gdyż nie byłam pewna gdzie leżał problem przy pierwszym nadaniu. Za drugim razem postanowiłam przyjrzeć się bliżej losowi przesyłki. Okazało się, ze w dzień przewidzianej dostawy nie był go nawet w mieście docelowym. Kurier natomiast twierdził, ze był pod drzwiami odbiorcy dwukrotnie! Co mija się z prawda, gdyż tego dnia odbiorca czekał w domu na zapowiedzianego kuriera. Żadnego kuriera niestety nie było. Awizo zresztą tez nie. Paczka trafiła do magazynu głównego, 200 km od miejscowości odbiorcy. Pod numerem obsługi klienta poinformowano mnie, że jest tylko możliwość osobistego odbioru paczki. W innym przypadku paczka wraca do nadawcy. I tak właśnie dałam się nabrać po raz drugi. NIE zróbcie takiego samego błędu jak ja! Nie zamawiajcie przez DPD, bo to tylko strata czasu, pieniędzy i Waszych nerwów!

Dopłata do paczki

Kolejny raz przychodzi mi dopłata do niby przekroczonej wagi gabarytowej paczki. Na fakturze wymiary paczki są dwukrotnie wyższe niż wysyłanej paczki. Za paczkę za którą zapłaciłem około 90 zł muszę dodatkowo dopłacić 184,50 zł. Rozbój w biały dzień. W zeszłym roku miałem podobnie 2 x. Najprawdopodobniej zważyli inną paczkę. Oczywiście nie ma szans na reklamacje. Przepychanki mailowe nic nie dały. Zastanawiam się czy ich nie pozwać o wyłudzenie.

Najgorsza firma kurierska

Najgorsza firma kurierska zarówno w kraju jak i zagranicą. Niekompetentni kurierzy oraz pracownicy biura i infolinii. Kurier mial odebrac paczke miedzy 11 a 16. Nie zjawił się. Na infolinii mówią że nia mają kontaktu z kurierem, natomiast na drugi dzień na infolinii łgają, że kontaktowali się i wysyłali wiadomości. To nie jedyne negatywne doświadczenie. Padaka...

negatywy -tragedia

Niestety ale po skorzystaniu z DPD SAME NEGATYWY PRZESylka nadana do pktu pickup z jakiegos nieznanego powodu - konsultant twierdzi ze uszkodzenie urzadzenia odbierajacego- TERAZ wraca na moj koszt DODATKOWY z powrotem do mnie. tragiczna firma, konsultant pracujacy na infolinii tylko przeprasza -taka pomoc. A ja mam za to tzw ROZRYWKE I pisanie reklamacji.

Kurier DPD Jedlicze tragedia

Rzucanie paczek pod drzwi z kilku metrów, to jest obsługa na najwyższym poziomie?! Totalne dno jesli chodzi o niektórych kurierów tej firmy.

Nie dostarczanie

Zamówiłem paczkę, Kurier DPD nie zadzwonił i nie przyjechał, Sam kurier napisał odmowę i w wyniku czego paczka została odesłana!!!!

Tak beznadziejnej obsługi nigdzie nie ma.

To nie do przyjęcia że taka firma istnieje z tak podrzędna jakością obsługi oraz z kurierami którzy notorycznie kłamią i oszukają. Paczek nie odbierają ani nie dostarczają na czas. Telefonów nikt nie odbiera a reklamacje są żenujące. Dpd to firma okropna stracone pieniądze i czas.

Ta firma to tragedia

Ta firma to tragedia. Już PP lepiej działa. Od razu gdy dostałem powiadomienie o nadaniu przesyłki odmówiłem jej przyjęcia poprzez stronę DPD i złożyłem dyspozycję jej zwrotu do nadawcy. Mimo to następnego dnia pod moją nieobecność kurier zostawił mi paczkę. Na infolinii usłyszałem, iż skontaktują się z oddziałem w Opolu gdzie paczka trafiła a po trzecim telefonie dowiedziałem się, iż przesyłki nie zabiorą gdyż paczkę odebrałem i jak chcę to mogę ją nadać na własny koszt.

Katastrofalna obsługa klientów !

Katastrofalna obsługa klientów dpd Olkusz - ul. Sławkowska. Totalna ignorancja. DNO ! Kobieta za biurkiem, która powinna zostać zwolniona z pracy w pierwszym możliwym terminie - tylko przynosi wstyd dla tak dużej firmy jak dpd... .

Fatalnie

DPD zwróciło moje opłacone paczki do nadawcy, nie kontaktując się ze mną. Na skarge o zwrot kosztów dostawy za paczki których mi nikt nie dostarczył echo- zero odezwy. Nie polecam.

Odwiedzałeś ostatnio DPD Polska?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

InPost

(3.95 )

Pocztex

(0.67 )

DHL

(3.95 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem