DPD Polska

( 3.44 )

DPD Polska [dpd.com.pl] jest częścią DPDgroup, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej w Europie. Jest wiodącą firmą na polskim rynku. Z DPD kooperuje ponad 6 tys. kurierów. Grupa kapitałowa DPD Polska obejmuje firmę kurierską DPD wraz z firmą spedycyjną ACP Global Forwarding. DPD Polska dysponuje siecią ponad 2200 punktów nadań i odbiorów Pickup, której oferta przeznaczona jest dla klientów indywidualnych i mniejszych przedsiębiorstw. Dzięki innowacyjnym technologiom, znajomości lokalnej specyfiki i doskonałej obsłudze, DPD dostarcza usługi najwyższej jakości nadawcom i odbiorcom paczek. W 2016 r. DPD Polska wprowadziła jako pierwsza na rynku możliwość dokonania płatności za pobranie kartą u kuriera. W 2018 r. firma rozwinęła sieć oddziałów miejskich i wprowadziła nowe usługi dla biznesu – DPD Today i Dostawy Nocne. DPDgroup doręcza codziennie 5,2 mln przesyłek na całym świecie w sposób neutralny dla środowiska. Dysponuje zespołem 75 tys. ekspertów od doręczeń działających pod markami DPD, Chronopost, Seur i BRT oraz siecią 42 tys. punktów Pickup. Jest siecią kurierską holdingu GeoPost, który należy do poczty francuskiej La Poste. GeoPost w 2018 r. zanotowała przychody w wysokości 7,3 mld euro.

Opinie (2791)

Dostarczenie uszkodzonej przesyłki

Nie polecam. Kurier dostarczył zniszczoną paczkę . Mie odbierał tel co uniemożliwiło spisanie protokołu szkody. Dzwoniłam dwa dni. Infolinia , dzwoniłam na drugi dzień po dostarczeniu. Zgłosiłam reklamacje oraz na formularzu reklamacyjnym na stronie dpd, tak jak zalecono na infolinii. Wysłałam zdjęcia , szkoda że nie mogę tu ich zamieścić. Towar dostarczony nie nadaje sie do użytku . Dział reklamacyjny po 40 dniach odpisał iż reklamacja jest bezpodstawna . Twierdzi iż ktoś wszedł na moją posesję i zniszczył paczkę po czym sobie poszedł i za to nie odpowiadają. Nadmieniam iż była to karma dla zwierząt i karton w którą był zapakowany był roztargany, a opakowania karmy roztargane . Karma rozsypana w pudle i na podjeździe przed bramą posesji. Czyli sypało się jak niósł . Nie było mnie w domu podczas tej sytuacji. Pieniądze 330 zł odebrał z zaprzyjaźnionego sklepu (od 10 lat mam to umówione z kurierami) czasami zdarzały się problemy ale to , to jawne krętactwo i zniszczenie mienia. Brak odpowiedzialności. Paczka miała być dostarczona dzień wcześniej. Byłam w domu. Powód niedostarczenia w terminie :) Kurier nie zdążył dostarczyć paczki. Jak była uszkodzona a mnie przeważnie nie ma w domu...a tu niespodzianka byłam. To nie zdążył. NIE POLECAM !!!!! Zalety Brak Wady Problemy z kurierami, brak brania odpowiedzialności za pracowników, wielokrotnie paczka zaginęła, wielokrotnie paczka uszkodzona, wielokrotnie brak terminowego dostarczenia

super

Kurier wchodząc do mojego biura przywitał się, poprosił o pokwitowanie dostarczenia przesyłki na czas podziękował i pożegnał się.

Bajzel totalny

Tragedia, wysłałem paczkę za pobraniem, nie dość że paczka krążyła prawie 2 tygodnie to jeszcze nie pobrali sumy pobrania, żenada. Oczywiście może Pan złożyć reklamację, co uczyniłem, czas rozpatrzenia 30 dni. Reasumując pieniądze po wysłaniu paczki, oczywiście jeżeli dostanę, to zwrócą po około 1,5 MIESIĄCA!!! Rozumiecie to, pieniądze z paczki pobraniowej nie wcześniej jak po 1,5 miesiąca to chyba rekord. Nie wspomnę już jaki tam mają bajzel i tego że paczka międzyczasie miała przyznane aż 4 nowe numery, to się po prostu w głowie nie mieści. Ale sprawa na pewno będzie zgłoszona do Rzecznika Konsumentów.

Mniej niż zero

Wielki wielmożny (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) przywozi paczki za każdym razem rozwalone. Paczkę zostawia i ucieka, poza tym za każdym razem są uszkodzone wyrwany karton i zalepione taśma DPD. Mam wrażenie, że za każdym razem jak przyjeżdża owy pracownik ma awers do klienta. Jak tak duża firma zatrudnia takiego "profesjonalnego pracownika jak ten to nigdy w życiu nie widziałem". Jak już widzę, że sklep ma tego przewoźnika rezygnuje z zakupów w tym sklepie.

od tygodnia nie mogę się doprosić dostawy

Serdecznie NIE polecam DPD Polska. W poniedziałek kurier własnoręcznie ustawił moją paczkę na odbiór osobisty i od poniedziałku usiłuję to odkręcić. Swoją drogą szalenie fascynujące. Ponoć przesyłka w poniedziałek nie została dostarczona ze względu na niepełne dane adresowe i brak numeru telefonu, a mimo to kurier deklaruje, że zdołał ze mną porozmawiać i ustalić odbiór osobisty... Wydzwaniam codziennie, czasem po kilka razy dziennie i codziennie mi obiecują dostawę następnego dnia. Mamy piątek, paczki jak dotąd nie widziałam. Dzisiaj po zażądaniu rozmowy z przełożonym Działu Interwencji otrzymałam informację, że będzie dzisiaj. Kolejny dzień mam warować przy drzwiach. O ile zakład, że paczki dzisiaj też nie zobaczę? Ah i wczoraj usłyszałam szczyt profesjonalizmu w wykonaniu Działu Interwencji, że mogli byli od razu tą paczkę odesłać do nadawcy, to nie byłoby problemu. Tak się rozwiązuje problemy proszę państwa, zduszając je w zarodku!

NISZCZĄ PRZESYŁKI ODRZUCAJĄ REKLAMACJE

DPD to po prostu krętacze, JAK POWIEDZIAŁ MI KURIER rzucają przesyłkami W SORTOWNI, uszkadzają je, a potem udają, że to odbiorca zniszczył przesyłkę, którą sam zamówił i na którą czekał z utęsknieniem. Zamówiłem blat stołowy. Przesyłka przyszła pognieciona. Kurier ją wydał odebrał pobranie i tyle go widziałem. Gdy chciałem zrobić protokół , powiedział mi, że teraz to tylko składa się elektronicznie i uciekł. Natychmiast wypełniłem protokół elektroniczny, wysłałem zdjęcia zniszczonego blatu , potem wezwali mnie o kolejne dokumenty - wysłałem, po czym odmówili przyjęcia reklamacji bo uznali, że blat został zniszczony po przekazaniu mi go przez kuriera. Po prostu krętactwo w biały dzień. ODRADZAM TEGO PRZEWOŹNIKA I ŻYCZĘ MU ŻEBY NIE PRZETRWAŁ NA RYNKU TO MOŻE NIE NACIĄGNIE KOLEJNEGO KLIENTA. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

masakra

Szkoda czasu na ta firmę , spychoterapia zamiast realnej pomocy , wiele reklamacji nie przynosi poprawy sytuacji.

Najgorsza obsługa ze wszystkich kurierów

Notoryczne nie odbieranie zamówionych paczek , trzeba po kilka razy wznawiać zamówienie podjazdu , na infolini olewka odsyłanie do kuriera który nie odbiera telefonu. Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia.

OK

Całkiem dobrze

Rewelacja!

Polecam!

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

31.05.2021
DPD Polska Inna forma kontaktu

Czegoś im brakuje

Niby OK, ale do perfekcji daleko.

OK

Całkiem dobrze

Super kurier

Zdecydowanie lepiej niż u innych przewoźników!

Nie najlepiej

Dość słaby przewoźnik

Tak sobie

Jest tak sobie.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

31.05.2021
DPD Polska Inna forma kontaktu

Odwiedzałeś ostatnio DPD Polska?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

InPost

(3.62 )

Pocztex

(2.43 )

DHL

(3.78 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem