Vectra

(3.07)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Certyfikat Dbamy o Jakość Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma otrzymała Certyfikat Życzliwej Firmy.

Opinie (1527 z 2598)

Vectra wysłała mi...
Vectra wysłała mi inne (gorsze) warunki umowy niż te, które z nimi uzgodniłam. Na infolinii zajął się tą sprawą konsultant z działu obsługi klienta - Pan Marcin K. Przeprowadził mnie przez cały proces składania reklamacji i wnioskowania o odsłuchanie wcześniejszych rozmów z rzadko spotykaną wśród konsultantów empatią. Wielki plus dla tego Pana, zwłaszcza, że po niecałych 12 godzinach moja reklamacja została uznana i Vectra przysłała prawidłowy aneks do umowy.K jak xero:-)

AnnaK_3

01.08.2015

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
29.11.2020
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy. W momencie przesłania danych abonenckich za pośrednictwem wiadomości prywatnej będziemy mogli przekazać Pani opinię do odpowiedniego działu. Zachęcamy zatem do ich wysłania.
FATALNA OBSŁUGA, brak...
FATALNA OBSŁUGA, brak kompetentnych osób do obsługi, zgłaszałem reklamacje, nikt nie zapoznał się z treścią tylko otrzymałem informację aby zgłosił się do Sądu, ponowie napisałem że jest to mój ostatni konak z Vectrą i składam sprawę do sądu to następnego dnia otrzymałem odpowiedz że reklamacja została uznana ZGROZA brak osób kompetentnych do załatwienia sprawy przez infolinie. TRAGEDIA NIE POLECAM

zarejestrowany-uzytkownik

29.07.2015

Placówka

Gdynia, Aleja Zwycięstwa 253

Nie zgadzam się (1)
25.07.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy. W celu podjęcia działań zmierzających do wyjaśnienia zaistniałej sytuacji poprosiliśmy o przesłanie danych. Do tej pory ich nie otrzymaliśmy, dlatego nie mogliśmy odnieść się do opisanych kwestii. W momencie przesłania danych będziemy mogli zainterweniować w przedmiotowej sprawie. Zachęcamy zatem do ich wysłania.
Zadowolona jestem z...
Zadowolona jestem z obsługi przez Pana Marcina Seromińskiego uprzejmy i kompetentny.Katarzyna Chodorowska

zarejestrowany-uzytkownik

08.07.2015

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Jedna wielka pomyłka,...
Jedna wielka pomyłka, Vectra omyłkowo wyłączyła rodzicom usługi 22 maja, i do dnia dzisiejszego nie można doprosić się przywrócenia usług. Trzy razy były zgłoszenia telefoniczne, reklamacja pisemna, jedyną odpowiedź jaką słyszę to: "usługi podłączymy w możliwie najkrótszym czasie". Pytam jaki to jest możliwie krótki czas wg Vectry. Jedno jest pewne, nigdy więcej żadnych umów z tą firmą.

zarejestrowany-uzytkownik

08.07.2015

Placówka

Gdynia, Aleja Zwycięstwa 253

Nie zgadzam się (1)
26.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy. W celu podjęcia działań zmierzających do wyjaśnienia zaistniałej sytuacji poprosiliśmy o przesłanie danych. Do tej pory ich nie otrzymaliśmy, dlatego nie mogliśmy odnieść się do opisanych kwestii. W momencie przesłania danych będziemy mogli zainterweniować w przedmiotowej sprawie. Zachęcamy zatem do ich wysłania.
Vectra bardzo szybko...
Vectra bardzo szybko i rzeczowo odpowiada na wszystkie reklamacje . Co z tego ? Nie minął rok od podpisania umowy o usługi internetowe i nie było miesiąca bez korekty faktury z powodu odliczeń za reklamację. Nie polecam, gdyż umowa podpisywana na 24 miesiące a usługi więcej nie ma niż jest.Co z tego że są odliczenia? Na internecie z Vectra nie da się pracować. Zakładam ,że zależy to od lokalizacji.

zarejestrowany-uzytkownik

12.05.2015

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
28.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za przekazaną opinię. Udzieliliśmy odpowiedzi na zgłoszenie w wiadomości prywatnej. Niestety nie otrzymaliśmy danych niezbędnych do zajęcia się sprawą. W razie pytań zapraszamy do kontaktu z Infolinią bądź za pośrednictwem formularza na naszej stronie internetowej.
Pani KAtarzyna Cendrowska...
Pani KAtarzyna Cendrowska pełen profesjonalizm i klasa !!! Pozdrawiam Czyżewski Bartłomiej

zarejestrowany-uzytkownik

27.04.2015

Placówka

Gdynia, Aleja Zwycięstwa 253

Nie zgadzam się (0)
24.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za powyższą opinię. Jest nam niezmiernie miło, że praca naszej Konsultantki spotkała się z Pana zadowoleniem.
Podejście do klienta...
Podejście do klienta żenujące już od startu. Miałem umówiony montaż usługi na konkretny dzień i przedział godzinowy (potwierdzony termin przez sms z firmy). Po zmarnowaniu polowy dnia czekając na montera ignoranta zadzwoniłem i z infolinii dowiedziałem się że mogą inny termin zaproponować i nie mają żadnej kontroli nad wykonaniem usługi.Ponieważ lokalny (w Wejherowie woj.pomorskie) oddział nie ma oddzielnego numeru do bok pofatygowałem się aby wyjaśnić sytuację. Co ciekawe biuro pod adresem wskazanym na stronie www.vectra.pl okazało się widmem, co właściwie zgrabnie wpisało się w ten mało sympatyczny epizod z ww firmą

Tomash

25.04.2015

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
10.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za powyższą opinię. Prosimy o przesłanie danych osobowych w wiadomości prywatnej, wówczas dołożymy wszelkich starań aby wyjaśnić opisaną przez Pana sytuację.
nie można wysłać...
nie można wysłać po prostu jednego maila z danymi klienta, system uwiarygadniania siebie samego jest długi, dwa razy trzeba podawać te same dane i odpowiedzieć na 3 maile.Sprawa nie została załatwiona, od lutego przestały przychodzić do mnie zawiadomiwnia na maila o wystawionej fakturze (tak jest co roku!), pomimo, wszystkich potrzebnych wniosków i upoważnień, nawet na piśmie,odpisano mi, że wysyłają nadal, ale to jest nie prawda!

zarejestrowany-uzytkownik

11.04.2015

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
28.11.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy. W celu podjęcia działań zmierzających do wyjaśnienia zaistniałej sytuacji poprosiliśmy o przesłanie danych. Do tej pory ich nie otrzymaliśmy, dlatego nie mogliśmy odnieść się do opisanych kwestii. W momencie przesłania danych będziemy mogli zainterweniować w przedmiotowej sprawie. Zachęcamy zatem do ich wysłania.
Pozytywnie oceniam kontakt...
Pozytywnie oceniam kontakt z Vectrą poprzez forum mojeosiedle.pl - zawsze kompetentne i rzeczowe odpowiedzi. Zawsze otrzymuję odpowiedź na zadane pytanie:)

emziem

12.03.2015

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Odwiedziłem Biuro Vectry,...
Odwiedziłem Biuro Vectry, ponieważ miałem potrzebę przenieść świadczone usługi pod inny adres (zmiana mieszkania). Po wejściu do salonu była kolejka ok. 3 klientów. W całym biurze niestety była tylko 1 Pani z obsługi, przez co byłem zmuszony poczekać tam ok. 30 minut. Podczas oczekiwania byłem świadkiem nie najlepszego zachowania tej Pani. Klient zapytał czy może złożyć rezygnację z umowy i czy jeśli jutro się rozmyśli może ją wycofać? Pani powiedziała dość nie miłym tonem, że tak i zapytała dlaczego chce Pan składać rezygnację. Chodziło o to że klientowi umowa się kończyła za 3 miesiące i żeby jej nie przedłużono chce złożyć wypowiedzenie i się zastanowić nad ofertą konkurencji. Pani przyjęła rezygnację wypełniła wszystkie papierki i zmiany w systemie. Klient zapytał o ofertę Vectry, na co otrzymał odpowiedź po co mam panu ofertę przedstawiać jak pan i tak chce już iść do konkurencji. Gdy przyszła moja kolej Pani już normalnym głosem zapytała o co chodzi wypełniła papierki i przeniosła moją usługę. Także merytorycznie można tam wszystko załatwić, ale jakość obsługi pozostawia do życzenia

zalogowany_użytkownik

09.03.2015

Placówka

Rzeszów, Ofiar Katynia 15

Nie zgadzam się (4)
02.11.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy. W celu podjęcia działań zmierzających do wyjaśnienia zaistniałej sytuacji poprosiliśmy o przesłanie danych. Do tej pory ich nie otrzymaliśmy, dlatego nie mogliśmy odnieść się do opisanych kwestii. W momencie przesłania danych będziemy mogli zainterweniować w przedmiotowej sprawie. Zachęcamy zatem do ich wysłania.
Po dwóch tygodniach...
Po dwóch tygodniach od mailowego zgłoszenia reklamacji otrzymałem odpowiedź z pozytywnym dla mnie rozpatrzeniem sprawy. Jestem zadowolony z takiej obsługi. Dziękuję.

zalogowany_użytkownik

25.02.2015

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacja. Zawsze frontem...
Rewelacja. Zawsze frontem do klienta, profesjonalnie i sprawnie, prosiłem i było mi dane, żadnych kłopotów, wyjaśnień, kilka razy i zawsze tak samo dobrze.

Filip_114

23.01.2015

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybko zwięźle i...
Szybko zwięźle i na temat.Zostałem obsłużony prawidłowo wrecz nienagannie!Osobiście jestem zadowolony i polecam!

Dawcio

23.01.2015

Placówka

Gdynia, Aleja Zwycięstwa 253

Nie zgadzam się (0)
09.12.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za powyższą opinię. Cieszymy się, że mogliśmy Panu pomóc.
Nie działał mi...
Nie działał mi dekoder - wykonany telefon do firmy - i co?? świetna i profesjonalna obsługa - BRAWO - wilekie gratulacje dla pracownika z działu technicznego :)

zarejestrowany-uzytkownik

20.12.2014

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Telefoniści z łapanki....
Telefoniści z łapanki. :/

Wika_1

14.12.2014

Placówka

Warszawa, Rozmowa telefoniczna

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na minus: wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena. Na plus: personel, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_52

27.11.2014

Placówka

Zabrze, Wolności 253

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na minus:...
Rewelacyjnie. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Marcin_2179

17.11.2014

Placówka

Police, Piaskowa 101/8

Nie zgadzam się (0)
?
?

zarejestrowany-uzytkownik

12.11.2014

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
04.10.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za powyższą opinię. W celu podjęcia działań zmierzających do określenia tematu opinii poprosiliśmy o przedstawienie szczegółów w wiadomości prywatnej. Do tej pory ich nie otrzymaliśmy, dlatego nie mogliśmy odnieść się do powyższego komentarza. W momencie przesłania niezbędnych informacji będziemy mogli zainterweniować w przedmiotowej sprawie. Zachęcamy zatem do ich wysłania.
Miałem jakiś problem...
Miałem jakiś problem z internetem z tej firmy, po kontakcje dosłownie w kilka dni był u mnie pracownik firmy. Zdiagnozował i rozwiązał problem. Polecam.

zarejestrowany-uzytkownik

08.11.2014

Placówka

Oświęcim, Olszewskiego 2B

Nie zgadzam się (1)
25.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie opinii na temat naszej spółki. Na bieżąco analizujemy Państwa uwagi i podejmujemy działania w celu ustawicznego doskonalenia jakości obsługi naszych Klientów. Cieszymy się, że usługi działają prawidłowo.
Kolejny raz, kiedy...
Kolejny raz, kiedy kontaktuję się z Vectrą za pomocą Facebooka i kolejny raz, kiedy problem jest rozwiązywany od ręki - i nie tylko, tym razem nie tylko rozwiązanie problemu, ale usprawnienie działania usługi i zakres pomocy daleko wykraczający poza oryginalne zgłoszenie. Profesjonalizm godny polecenia innym firmom, profesjonalizm w zapewnieniu jakości obsługi i profesjonalizm w kontakcie z klientem i w jego obsłudze.

Filip_114

06.11.2014

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Vectra

Vectra jest obecnie jednym z liderów usług telekomunikacyjnych w Polsce oraz wiodącym operatorem kablowym. W ofercie firmy odnajdujemy telewizje kablową z dostępem do kanałów HD, Internet mobilny oraz kablowy, a także telefonię komórkową i stacjonarną. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom klientów, firma Vectra została pierwszym operatorem telewizji kablowej w Polsce pod względem liczby abonentów . Dbając o wysoką jakość usług i stałe zadowolenie klientów, firma oferuje pomocną infolinię oraz aż 180 stacjonarnych punktów obsługi klienta.

Dane firmy

Gdynia

Gdynia, Aleja Zwycięstwa 253

Czy te firmy wypadają lepiej niż Vectra?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.