Opinia użytkownika: Dariusz_43
Dotycząca firmy: Biuro Maklerskie Banku Pekao S.A.
Treść opinii: Moja ocena dotyczy obsługi przez panią Iwonę B. W banku tym znajduje się punkt obsługi klienta skladający się z trzech stanowisk. Przy jednym znjadowała się klientka i była obsługiwana przez kogoś innego. Czekaliśmy około 5 minut po czym zostaliśmy zaproszeni do wolnego stanowiska. Pani nas przywitała i zapytała w czym może nam pomóc. Po kilku pytaniach poprawnie określiła nasze potrzeby i dostarczyła z zaplecza umowę darowizny z prośbą o jej wypełnienie. Po czym zostaliśmy sami a pani wróciła na zaplecze. Była bardziej zainteresowana kolegą z pracy niż klientem. Ponieważ jednym z elementów było podanie ceny akcji posłużyłem się informacją z internetu. Pani wróciła i przeglądając umowę zaczeła głośno komentować jej wypełnieniei. Z drwiną w głosie zaczeła mnie pouczać o tym jak podaje się ceny z internetu po czym przynisła nowy formularz umowy, zostawiła i wyszła na zaplecze. Po wypełnieniu części z umowy wróciła i podała odpowiednią cenę akcji. Pozostałe formalności przebiegały już normalnie. Nie jestem i nie muszę być fachowcem od giełdy. Uważam, że pani Iwona powinna poświęcić choć chwilkę na krótkie omówienie umowy a szczególnie skupić się na rzeczach specyficznych dotyczących profilu biura maklerskiego. Nie powinna zostawiać klientów samych a jej wywody na temat systemu giełdy byłe zbędne.