Opinia użytkownika: Łukasz_258
Dotycząca firmy: Biuro Maklerskie Banku Pekao S.A.
Treść opinii: W podanym dniu udałem się do Domu Maklerskiego PKO BP w II Oddziale PKO BP w Gdyni. Świeżo wyremontowane wnętrze samego banku nie robi wrażenia na dzisiejszym kliencie, świadczy raczej o dostosowaniu się banku do panujących standardów. Jednakże zmieniony design Domu Maklerskiego (DM) mieszczącego się w oddziale banku pozytywnie zdumiewa. Szerokie wejście do DM wykonane ze szkła wskazuje na otwartość instytucji. W środku przestronnego wnętrza klient napotyka skurzane kanapy i fotele, stonowane kolorystycznie i trafnie dobrane do barw banku. Nowoczesne stanowisko obsługi klienta składa się z kilku skurzanych foteli oraz obszernego jednak lekkiego w wyglądzie biurka na którym pozostaje wyłącznie monitor. Jako częsty klient takich i podobnych instytucji z całą pewnością mogę powiedzieć, że wygląd miejsca obsługi DM w Gdyni jest wzorem dla pozostałych podobnych placówek w całym kraju. Bardzo pozytywne wrażenie sprawia świetnie przygotowana merytorycznie obsługa DM. Pracownicy, z którymi współpracuję od kilku lat zawsze sprawiają wrażanie kompetentnych. Wyczerpująco udzielane informacje są prawdziwe, klient w razie dodatkowych pytań nigdy nie jest odsyłany do innych źródeł np. Internetu. Pracownicy wykazują się wysokim poziomem specjalizacji oraz wysoką kulturą osobistą. Każdorazowo za imponującą można uznać sprawność i rzetelność obsługi klienta DM PKO BP w Gdyni. Na wyróżnienie zasługuje wygląd personelu. Pracownicy ubrani są nie tylko schludnie, ale adekwatnie do miejsca pracy i powagi zajmowanego stanowiska, co w przypadku kobiet częstokroć pozostawia wiele do życzenia. Biało granatowe garsonki oraz stonowany makijaż, dodając powagi, pracujące w DM kobiety czyni wiarygodnymi.