Jakość Obsługi

Lux Med

( 2.71 )

Grupa Lux Med to lider na rynku prywatnych usług medycznych. Sieć funkcjonuje od ponad 25 lat i uznawana jest za lidera prywatnej opieki medycznej w Polsce. Firma posiada 200 placówek własnych oraz 2600 współpracujących, opiekuje się ponad 2 000 000 pacjentów. W ofercie Lux Med znajduje się diagnostyka, kompleksowe leczenie, również szpitalne, podstawowa opieka medyczna, pomoc specjalistyczna, rehabilitacja oraz stała opiekę dla osób starszych. Lux Med Dodatkowo zajmuje się edukacją dotyczącą profilaktyki, zapobiegania powszechnie występującym chorobom i schorzeniom oraz promowania zdrowego stylu życia. Wielokrotnie nagradzany wyróżnieniem Gwiazdy Jakości Obsługi.

Opinie (1676)

TRAGEDIA !!!

Na maksa opóźniają zwrot pieniędzy za badania lekarskie. Czekam 2 miesiące.. brak statusu sprawy, zero komunikacji z klientem/pacjentem. ODRADZAM !!!!

Profesjonalizm i empatia

Genialny lekarz stomatolog (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) - profesjonalny, miły i empatyczny.

lekarz niekompletny

lekarz u którego mialam poradę okazal się niedoucznym poniewaz nie potrafif zdiagnozowac covid .kolezanka z ktora pracuję po opowiedzeniu lekarzowi moich i swoich dolegliwosci od razu dostala diagnozę i skierowanie na testy gdzie się okazało że ma covid. w tej chwili ona bedzie miala status ozdrowienca . a ja co? moja lekarka odwaliła swoją pracę brawo pani doktor

Żenada

Nikt ich prawie nie poleca to ciekawe skąd mają złotą gwiazdę za "jakość obsługi" :-)

Prawdziwy dramat

Niekompetentni lekarze i bezczelne kierownictwo. NIE POLECAM !

Na infolinię nie można się dodzwonić

Kilkanaście prób kontaktu. Nie można się na infolinię dodzwonić. Jest na stronie informacja o możliwości umówienia się przez portal pacjenta. W portalu na liście miast do wyboru nie ma Gdyni. Bardzo chciałem zrealizować u Państwa prywatną wizytę, ale skutecznie mnie do tego zniechęciliście.

TRAGEDIA !!!

Zapomnijcie o szybkiej refundacji za usługi ambulatoryjne. Nie dość, ze brakuje umów z placówkami świadczącymi takie usługi to zwrot kosztów jest zwyczajnie drogą przez mękę trwająca miesiącami. Wyzwaniem jest kwota 310 PLN - ŻENADA!!!

Obsluga

Obsluga I dzial finansowy to oceniam na 1.

Niestety nie działa mi opcja ,,oceń wizytę'' w portalu.

Dziś byłem u pani dermatolog w gabinecie nr. 5 Była to wizyta kontrolna i podobnie jak pierwsza była rewelacyjna. Leki dobrane idealnie, leczenie przyniosło niesamowity skutek. A sama pani doktor jest przemiła!!!!

Nie polecam

Nie polecam. Pomimo tego, ze ma się umówiona wizytę na konkretna godzinę to czeka się pod gabinetem bardzo długo. Niemiła obsługa w placówce. Nie wspomnę już o konsultacjach telefonicznych. Umówiłam się na wizytę przez portal pacjenta i dostałam link do płatności. Wysłałam przelew a lekarz do mnie nie zadzwonił. Po godzinnym wiszeniu na infolinii dowiedziałam się, ze link został blednie wysłany i mam zadzwonić następnego dnia pod inny numer. Po długim wyjaśnianiu sprawy zapisano mnie na wizytę za miesiąc bo tylko wtedy był wolny termin. Radzę omijać szerokim łukiem.

proszę unikać obslugi dentystow Lux-med!

Witam Jestem rozczarowana obsługą dentystyczną Lux-med. Biora tylie pieniędzy i calkiem nie odpowiadaja za swoja prace. To co zrobili mnie to koszmar załujące Teraz nikt niechce za to odpowiadać. Jedyne weyscie to isc do sądu... Naprawdę proszę uniac obslugi dentestów Lux-med Olga Przybyla

Słabo

Banda nieuków, powiedz im co i jak sami nic nie wymyśla badania bo łaskę robią 50 lat mam i ja muszę mówić jaka profilaktyka i jakie badania. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Nie polecam.

Nie polecam, niekompetentni lekarze radiolodzy.

Żenada

Obsługa na najniższym poziomie. Wprowadzanie pacjentów w błąd, niedoinformowanie wśród personelu. Istny koszmar. Dodzwonienie się na infolinię wiąże się z kilkunastominutowym oczekiwaniem i wysłuchiwaniem kompletnie niepotrzebnych informacji. Brak dostępnych terminów dla pacjentów abonamentowych. Szkoda pieniędzy na usługi, z których nie można skorzystać. Porażka, jedna wielka PORAŻKA!

Irytujące działanie infolinii

Infolinia to droga nie do przejścia. Po kilku minutach wyborów odpowiedniej ścieżki i kilku informacjach, ze rozmowa jest nagrywana prośba o podanie peselu.... następuje wtedy powrót do początku.... pętla nie do przejścia.... W przypadku wyboru, ze jest się klientem..... człowiek zostaje uwięziony na instrukcji korzystania z portalu klienta.... Finalnie po kilku próbach udało się połączyć z konsultatem.... rozmowa została rozłączna po słowach "dzień dobry".... Stracone pół godziny życia i masa nerwów

nie polecam

jedna rysa zmienia moja opinie na 1 gwiazdke. oczekwianie na wynik z wymazu w zaleznosci od rodzaju to 10 albo 30 dni. absurd!

Odwiedzałeś ostatnio Lux Med?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • gabinet dentystyczny
  • lekarz dentysta
  • kardiolog
  • dermatolog
  • diagnostyka
  • szpital
  • usługi medyczne
  • pakiety medyczne
  • lekarz internista
  • ginekolog

Podobne firmy w okolicy

Cordis

(1.50 )

Enel Med

(2.35 )

Esculap

(3.09 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że zima to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem