Poczta Polska

( 2.93 )

Poczta Polska to firma o ponad 460-letniej tradycji, największy operator na rodzimym rynku – zatrudnia ponad 70 000 Pracowników, sieć obejmuje 7600 placówek, filii i agencji pocztowych. Jest jednym z polskich liderów usług komunikacyjnych, paczkowo – kurierskich i logistycznych oraz narodowym operatorem pocztowym, z którego korzysta ponad 90% Polaków. Koncentruje się na wzmacnianiu najbardziej perspektywicznych obszarów – paczek, logistyki, finansów, usług międzynarodowych i na rzecz administracji publicznej. W ostatnim czasie Poczta Polska zdobyła 1. miejsce w rankingu Rzeczpospolitej w kategorii najcenniejszych polskich marek działających w sektorze usług. W 2020 roku Poczta została laureatem konkursu TOP Marka zajmując pierwsze miejsce w kategorii firm kurierskich.

Opinie (3683)

Kurier. Bardzo ...

Kurier. Bardzo nieprzyjemne podejść do klienta. Rozczarowanie . Oburzenie. Kompletny brak odpowiedniego podejścia ze strony pracowników firmy

Poczta Polska tak ...

Poczta Polska tak o sobie pisze Poczta Polska S.A. Zaufana, Bliska, Bezpieczna, co za brak samokrytyki, dla mnie klienta poczty jest to źle zarządzana firma, bezczelność i arogancja. Od dnia 13 grudnia 2021 roku list polecony priorytet nie został wysłany z Komornik terminal przeładunkowy do Hiszpanii, już kilkakrotnie były błędy z wysłanymi przesyłki, oto przykład przesyłka z Poznań do Koszalin wartościowa została dostarczona niepełna, poczta odmówiła przyjęcia reklamacji bo cytuję, mamy kamery, i to pewnie adresat wziął zawartość przesyłki. Ludzie co to ma być siostra czekała na używane telefony i teraz robi dodatkowe problemy? w przesyłce nie było jednego z telefonów, nowszy model, pozostałe dwa dotarły, panie na poczcie aroganckie, wręcz bezczelne, odmówiły przyjęcia reklamacji, nie chcę opisywać innych przypadków podobnych sytuacji, które miały miejsce. Jestem jednym z małych klientów, a więc można tak postępować z klientem? Nikt nie wyciągnie konsekwencji a winę przypisze się klientowi, proste? Proste. Musiałam przestrzec moich przyjaciół zagranicą, że poczta w Polsce, nie jest dobrym wyborem i lepiej wysłać inną drogą, a PP omijać, takiej reklamy chce PP? Chyba tak skoro nie zależy im na kliencie, bo wie ze ma ich dużo i nie zależy im na opinii tej dobrej. NIGDY WIĘCEJ NIE WYSLĘ PP NAWET KARTKI POCZTOWEJ , szkoda kasy i nerwów. Poprawa jakości usług? to kpina, żadna opinia nie poprawi jakości usług, PP chce tylko pochwał.

Szybki odbiór telefonu, ...

Szybki odbiór telefonu, krótkie oczekiwanie, szybka kompetentna i dokładna odpowiedź

Kontakt z obsługą ...

Kontakt z obsługą w celu informacji na temat przesyłki z Ameryki. Z uwagi na fakt wydłużającego się oczekiwania na przesyłkę postanowiłem otrzymać informacji telefonicznej. Na początku czytelny otrzymałem jasną informację co muszę przygotować w celu uzyskania informacji, a następnie wybrać odpowiedni kanał do przełączenia się do odpowiedniego konsultanta. Oczekiwanie w klejce 16 osób trwało ok 10 minut, więc całkiem sprawnie. Po połączeniu się, Pani konsultant jasno i rzeczowo wyjaśniła skąd powstał problem oraz jak go rozwiązać. Rozmowa była krótka i konkretna. Zostałem skierowany do oddziału Poczty Polskiej.

Nie polecam.

Przesyłki docierają, ale ceny są wyższe niż u konkurencji i bardzo długi czas dostawy dla bardzo cierpliwych osób.

Tragicznie.

Fatalna obsługa nalecialosci PRL-u Braki kadrowe, obsługa klienta w stylu strajku włoskiego. Omijać tą instrukcję do czasu naprawy tego systemu.

OK

Bardzo długi czas dokonywania przelewu na konta-2 dni a powinno być od razu.

Rewelacja!

ta firma nie należy do tanich.

Słabo.

Wysoko cena w stosunku do jakości. Długi czas realizacji. Kolejki w placówkach pocztowych.

Tragicznie.

W tej firmie wszystko jest nie tak. Wysyłka paczki to udręka. Począwszy od normy, jaki kształt powinno mieć opakowanie. Kłopot z zakupem kartonów, długi czas dostawy i wysoka cena za usługę. A w punkcie pocztowym sklep z tysiącem i jednym drobiazgiem, jednym słowem mydło i powidło.

Tak sobie.

coraz drożej za zwykły list, długi czas oczekiwania, nadal wieje prlem

Słabo.

Nie jest żle ale może być lepiej

Bardzo słabo.

Koszmar, kolejki w placówkach pocztowych, bardzo powolna obsługa. Listonosz z listem poleconym wali w drzwi a jak otwieram to już go nie ma i znajduję awizo w skrytce i muszę odbierać list na poczcie.

Super!

Dłużej czeka się na dostawę niż w inpost i ceny są wyższe.

Słabo.

Mało kompetentne panie, które nie znają programów do obsługi klienta, na których pracują

Odwiedzałeś ostatnio Poczta Polska?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

InPost

(3.69 )

Pocztex

(2.43 )

DHL

(3.79 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem