mBank

( 4.04 )

Obecny na polskim rynku od 1986 roku mBank, od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Jest to pierwszy w pełni internetowy bank w Polsce. Wyznacza kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jest jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Ofertę mBanku uzupełnia m.in. leasing, faktoring i specjalistyczny mBank Hipoteczny. mBank poświęca się również kampaniom społecznym, takim jak m.in. „Ludzie są niesamowici”, informującej o zagrożeniach czekających w Internecie oraz wspomagającej ochronę danych.

Opinie (3484)

Żenada, spychologia, brak ...

Żenada, spychologia, brak jakiegokolwiek indywidualnego podejścia w rozmowie. Na każde pytanie dostaje się tą samą odpowiedź w stylu "kopiuj / wklej" formułki która niestety nigdy nie ma nic wspólnego z zaistniałą sytuacją czy pomysłem na jej rozwiązanie. Odpowiedzi są zdawkowe, na odwal się i jedynym sposobem by pracownik odpowiedział merytorycznie na zadane pytanie jest - zrobienie afery w social mediach. I to dopiero gdy sprawa nabierze rozgłosu w mediach takich jak Facebook, wykop i istnieje obawa że zaraz podchwycą to portale internetowe - wtedy dopiero zaczyna się kontakt. Mocno zastanawiam się nad dalszym korzystaniem z usług tego banku. Mimo całej otoczki super profesjonalistów itp, w żaden sposób nie ma to odzwierciedlenia w praktyce - jeśli chodzi o customer service.

Mam w tym ...

Mam w tym banku rachunek od roku i jestem bardzo zadowolona. Warunki konta za 0 zł są bardzo łatwe do spełnienia, więc do tej pory nie zapłaciłam ani złotówki. Korzystne oprocentowanie subkonta oszczędnościowego, dobra aplikacja i przejrzysty system bankowości internetowej. Do codziennej bankowości zdecydowanie polecam!

Pracownicy na czacie ...

Pracownicy na czacie „sztywni” ale pomocni. Załatwiają sprawę szybko. Informują o każdym kroku jaki aktualnie wykonują.

W obecnych czasach ...

W obecnych czasach rzadko odwiedzam placówkę mBanku, bo jestem bardzo zadowolony z bankowości internetowej, która w pełni spełnia moje oczekiwania, podobnie jak aplikacja. Czasem jednak wizyta jest konieczna, jak było tym razem. Miłe przywitanie, uśmiech do klienta na dzień dobry, to naprawdę miłe odczucie, że jestem w placówce mile widziany. Po przedstawieniu celu wizyty od razu zostałem poproszony do doradcy, który szybko, sprawnie i bardzo profesjonalnie mnie obsłużył. Na koniec wizyty otrzymałem wizytówkę, z informacją, że gdyby były jakieś jeszcze pytania, wątpliwości to mam od razu dzwonić. Bardzo dobrze oceniam taką obsługę klienta. Ponadto placówka mBanku jest bardzo nowoczesna, czysta, bardzo dobrze oświetlona, co sprawia, że czuję się jako klient bardzo dobrze. Szczerze polecam.

Wiele spraw bankowych ...

Wiele spraw bankowych można załatwić on-line łącznie z pożyczką. Obsługa jest bardzo intuicyjna i prosta. Jeśli sprawa jest bardziej skomplikowana można połączyć się z doradcą lub napisać na czacie. Bardzo fajne rozwiązania bez konieczności chodzenia do placówki, oby więcej takich usług

W dniu 10/01/22 ...

W dniu 10/01/22 o godzinie 11:30 odwiedziłem oddział mBank zlokalizowany w galerii handlowej Avenida w Poznaniu. Miła i kompetentna obsługa. Brak oczekiwania w kolejce . Oddział czysty i zadbany. Polecam

Rewelacja!

Dzwoniąc na infolinię byłam bardzo zadowolona ponieważ Pan który ze mną prowadził rozmowę rozwiązał moje problemy. Pokierował mnie krok po kroku pozostając ze mną na linii dopóki nie załatwiłam swojej sprawy. Byłam tez w placówce ze zmianą dokumentów ponieważ nie jestem obywatelem Polski było to skomplikowane ale Pani bardzo szybko poradziła sobie byla uprzejmą i wykwalifikowana.

OK

Standardy są takie jak wszędzie, kwestia czy pracownik ma chęć na uśmiech i spełnienie oczekiwań klienta.

Super!

Jakość obsługa była na wysokim poziomie jednak jezyk jakim posługiwał się konsultant byl momentami zbyt fachowy jak dla mnie, czyli osoby nie zwiazanej zawodowo z bankowoscia

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2021
mBank Inna forma kontaktu

Super!

Sympatyczna Pani bardzo pomocna i życzliwa .

Rewelacja!

Bardzo dobra i sprawna obsługa

Super!

Bardzo jasna aplikacja mobilna.

Rewelacja!

Profesjonalne podejście do klienta.Kompleksowość usług.Szybkość realizacji dyspozycji.

Super!

Krótko mówiąc zawsze kompletnie i zawsze z dobrym podejściem do klienta

Super!

Doradca banku obsłużył mnie profesjonalnie, stworzył miłą atmosferę rozmowy, doradził mi najlepsze dla mnie rozwiązania oraz w prosty i przejrzysty sposób przeprowadził mnie przez proces logowania.

OK

Personel jest bardzo pomocny! Rozwiązują wszystkie problemy błyskawicznie. Oferta jest bardzo korzystna i potrafią dopasować się do klienta.

Super!

Polecam ten bank, bo wiele lat temu odeszłam od innego banku do tego.

Odwiedzałeś ostatnio mBank?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • bank
  • banki
  • kredyt
  • kredyty gotówkowe
  • kredyty mieszkaniowe
  • kredyty inwestycyjne
  • kredyty obrotowe

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.71 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.61 )

BNP Paribas

(3.54 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem