Jakość Obsługi

mBank

( 4.04 )

mBank obecny jest na polskim rynku od 1986 roku. Jako pierwszy bank w Polsce mógł się pochwalić tym, że był w pełni internetowy. Dzisiaj mBank, który jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w biznesie, sam wyznacza kierunki rozwoju bankowości online oraz mobilnej. Obecnie około 6 milionów klientów korzysta z bankowości detalicznej mBank oraz 23 tysiące klientów korzysta z bankowości korporacyjnej.

Opinie (3179)

Extra

Rzetelna i fachowa pomoc przy doborze produktów kredytowych do tego super benefity

Nie polecam

Obsługa w tej placówce niekompetentna,sprawiająca wrażenie ,że klient przeszkadza im w pracy ,a to dzięki klientom bank prosperuje.

Świetna obsługa!

Serdecznie polecam! Pracowanicy infolinii są zawsze bardzo kompetentni, mili i pomocni :)

Windykacja

Przyznam, że na początku bałam się telefonu od nich. Popadłam w lekkie problemy- spłacałam ile mogłam, jednak jakieś tam zadłużenie było. W końcu się przemogłam i wykonałam telefon, Pani Cierpliwie wysłuchała, ustaliłam termin spłaty zadłużenia na jednym z kredytów. Co do drugiego, Pani grzecznie poinformowała, że rozumie problemy, że najważniejsza jest spłata na pierwszym produkcie, a teraz cytuję "po dokonaniu wszystkich opłat, bo jest świadoma wydatków typu czynsz itd, mam się skontaktować i poinformować ile jestem w stanie wpłacić na poczet zaległości drugiego produktu" - Obsługa jako windykacji na Świetnym i naprawdę światowym poziomie- brak ataku, zastraszania. Wierzę, że moje problemy znikną z biegiem miesiąca- i jak tylko kredyt to u nich, gdy noga się powinie przynajmniej człowiek nie jest zastraszany.

Super obsługa

Do banku poszlam zapytać o kredyt gotówkowy. Konsultantka bardzo miła i uprzejma. Starała się dobrać najlepszą ofertę dla mnie. Wszystko rozpisała na kartce. Nie naciskała na mnie, jak powiedzialam, że muszę przemyśleć decyzję. Polecam Panią (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) w 100%

Bardzo duży pozytyw

Jestem bardzo mile zaskoczona kontaktem z mbank poprzez infolinie. Konsultant telefoniczny rozwiał moje wątpliwości dotyczące nowego konta bankowego i dodatkowo udzielił mi cennych wskazówek jak sobie poradzić, gdy znowu będę mieć podobny problem. Pół gwiazdki odejmuje za zbyt długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem.

Tak powinno być w każdym banku

Kontakt online to dla wielu najwygodniejsza forma kontaktu. Bardzo dobrze sprawdza się to w przypadku mBanku, zwłaszcza jeżeli chodzi o ich chat. Wiele kwestii można wyjaśnić szybko, logując się jedynie na swoje konto. Przy tym wszystkie sporne sprawy są rozpatrywane błyskawicznie z myślą o dobrych relacjach z klientem. Tak trzymać!

Zła obsluga w oddziale

Po modernizacji DRAMAT! Kolejki gigantyczne czynna tylko jedna kasa w której nie zawsze jest ktoś na stanowisku. ZERO PRYWATNOŚCI ludzie w kolejce słyszą najmniejszy szept. Po kilku latach współpracy trzeba coś zmienić. NIE POLECAM

Przyjaźni klientowi

Obsługa placówki miła i kompetentna, chętna do pomocy klientowi. Mała, ale przyjemna placówka. Lokalizacja w centrum handlowym sprawia, że można do nich wpaść przy okazji robienia zakupów

Najlepsza infolinia banku na świecie!

Moim zdaniem jest to najlepsza i najbardziej sprawna infolinia bankowa jaką kiedykolwiek poznałem. Pracownicy są zawsze bardzo życzliwi i pomocni. Zawsze udzielają pomocy od razu. Nigdy nie było jeszcze sytuacji, żeby nie rozwiązali mojego problemu, a zazwyczaj mam ich sporo. Czas oczekiwania na połączenie jest zawsze poniżej minuty. Polecam kontakt każdemu z całego serca!

Brak obsługi

Nie polecam m banku, kręcących się lub wpatrzonych w monitory pracowników kilku a do obsługi kasowej 1 osoba.W kolejce trzeba spędzić ok.40 minut a bywa że i 1h! Pracownicy nie kompetentni, nastawieni tylko na pozyskanie nowych klientów a starzy są lekceważeni. Po 16 latach rezygnuje, jakość obsługi na coraz gorszym poziomie...

Przemiła obsługa

Podczas rozmowy z konsultantem, Pani przeprowadziła mnie krok po kroku jak mam wycofać ostatni przelew. Cierpliwie czekała aż wykonam każdy kolejny krok. Na sam koniec spytała czy w czymś jeszcze może pomóc, co było bardzo miłe. Na połączenie czekałem dosłownie chwile. Polecam ten bank

Super Pani

W dniu dzisiejszym byłam w mBanku w galerii północnej obłsugiwała mnie przesympatyczna Pani bardzo mi pomogła normalnie mój dzisiejszy anioł oby więcej takich osób pracowało z ciepłem do klienta. dziękuję z całego serca. Z poważaniem Monika.M (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Świetnie

Świetna i miła obsługa ! Byłem dziś we wspaniały sposób zostałem obsłużony polecam jak najbardziej zero zastrzeżeń

Kiepska obsługa infolinii

Ciężko dogadać się z infolinią, nie potrafią rozwiązać prostych problemów. Chcieliśmy złożyć wniosek o pożyczkę. Trwało to tydzień, cały czas mieli problem, to z danymi to z czymś innym. W konsekwencji pożyczka wzięta w innym banku ( 6 minut to trwało)

Profesjonalna obsługa

Profesjonalna i sympatyczna obsługa. Brak kolejki do stanowiska. Swoją sprawę załatwiłam bardzo szybko.

Odwiedzałeś ostatnio mBank?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • bank
  • banki
  • kredyt
  • kredyty gotówkowe
  • kredyty mieszkaniowe
  • kredyty inwestycyjne
  • kredyty obrotowe

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.83 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.90 )

BNP Paribas

(3.82 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem