Alior Bank

(3.94)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1734 z 2642)

Ostatnia wizyta w...
Ostatnia wizyta w placówce banku była bardzo pozytywnym doświadczeniem. Już od wejścia można było odczuć miłą atmosferę – wnętrze było nowoczesne, czyste i dobrze zorganizowane. Estetyka placówki robi wrażenie, a rozmieszczenie stanowisk oraz oznaczenia ułatwiają szybkie odnalezienie się w przestrzeni. Obsługa klienta zasługuje na najwyższe uznanie. Personel był bardzo uprzejmy, kompetentny i pomocny. Pracownik, z którym miałem okazję rozmawiać, dokładnie wyjaśnił wszystkie szczegóły dotyczące interesującej mnie oferty, rozwiał moje wątpliwości i zaproponował kilka korzystnych rozwiązań dopasowanych do moich potrzeb. Czas obsługi również pozytywnie mnie zaskoczył – mimo że w placówce było kilku klientów, wszystko przebiegało sprawnie i bez zbędnego oczekiwania. Oferta banku okazała się naprawdę konkurencyjna, zarówno jeśli chodzi o produkty dla klientów indywidualnych, jak i o możliwości bankowości elektronicznej. Z pewnością wrócę tam ponownie, gdy tylko będę potrzebować wsparcia w sprawach finansowych. Polecam tę placówkę wszystkim, którzy cenią profesjonalizm, dobrą atmosferę i wysoką jakość obsługi!

Klient_Ij6g1

23.04.2025

Placówka

Radom, Żeromskiego 23

Nie zgadzam się (0)
Moja ostatnia wizyta...
Moja ostatnia wizyta w placówce banku była bardzo pozytywnym doświadczeniem. Mimo kolejki do kasy, od samego wejścia czułam się zaopiekowana przez pracownika, który zapytał w jakiej sprawie przyszłam, wskazał gdzie powinnam czekać i przeprosił za czas oczekiwania. Wnętrze banku było nowoczesne, czyste i dobrze zorganizowane. Estetyka placówki robi wrażenie, a rozmieszczenie stanowisk oraz oznaczenia ułatwiają szybkie odnalezienie się w przestrzeni. Obsługa klienta zasługuje na najwyższe uznanie. Personel był bardzo uprzejmy, kompetentny i pomocny. Pracownik, z którym miałem okazję rozmawiać, dokładnie wyjaśnił wszystkie szczegóły dotyczące interesującej mnie oferty, rozwiał moje wątpliwości i zaproponował kilka korzystnych rozwiązań dopasowanych do moich potrzeb. Czas obsługi również pozytywnie mnie zaskoczył – mimo że w placówce było kilku klientów, wszystko przebiegało sprawnie i bez zbędnego oczekiwania. Oferta banku okazała się naprawdę konkurencyjna, zarówno jeśli chodzi o produkty dla klientów indywidualnych, jak i o możliwości bankowości elektronicznej. Z pewnością wrócę tam ponownie, gdy tylko będę potrzebować wsparcia w sprawach finansowych. Polecam tę placówkę wszystkim, którzy cenią profesjonalizm, dobrą atmosferę i wysoką jakość obsługi!

Klient_Ij6g1

23.04.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pani na infolinii...
Pani na infolinii bardzo pomocna, uważnie wysłuchała mojego problemu i bardzo zależało jej na tym by mi pomóc. Faktycznie mi pomogła, bardzo dużym profesjonalizmem się wykazała. Obym zawsze trafiała na tak profesjonalnych pracowników w instytucjach!

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zadzwoniono do mnie...
Zadzwoniono do mnie z propozycją spotkania w placówce, aby zaproponować mi konsolidację kilku moich zobowiązań kredytowych w jedno. Byłem dość sceptycznie nastawiony, ale miła Pani, twierdziła, że naprawdę warto się spotkać ponieważ, istnieje możliwość na realne obniżenie wysokości rat i samego oprocentowania. Zaproszono mnie do biura na ostatnim piętrze, gdzie widać, było, że to nie jest jakaś tam placówka w mieście powiatowym, ale Bank przez duże B :). Rzeczywiście, Miła Pani Katarzyna wytłumaczyła mi jakie istnieją możliwości, aby moje zobowiązania były miej dokuczliwe, za co jestem jej wdzięczny, że nawet mi, komuś kto ma wręcz zerowe pojęcie o bankowości, była w stanie pomóc podjąć dobrą decyzję... Niestety, ale muszę odjąć jedną ocenę... Ponieważ do biura co chwile ktoś wchodził "na drukowanie", w trakcie kiedy np Pani Kasia mówiła o wysokości mojego zadłużenia :/.

KorrDeeK

09.04.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Obsługa bardzo profesjonalna,...
Obsługa bardzo profesjonalna, przyjazna dla klienta oraz przyjazna. Miejsce bardzo uporządkowane i czyste. Kultura osobista na wysokim poziomie. Długo terminowy brak jedynego w mieście bankomatu banku Alior.

Klient_FXEu9

07.04.2025

Placówka

Grudziądz, Henryka Sienkiewicza 17

Nie zgadzam się (0)
Placówka w Gliwicach...
Placówka w Gliwicach jest marką sama w sobie. Pomagają stałym kkientom jak i zachęcają nowych do otwierania kont w banku. Pracownicy Są przy tym mili i profesjonalni

MaGg_ukmi

03.04.2025

Placówka

Gliwice, Jagiellońska 4

Nie zgadzam się (0)
Placówka w Gdyni...
Placówka w Gdyni na ul. Abrahama 46a przyjazna dla klientów. Po wejściu do placówki zostałam zapytana o cel wizyty i wskazano mi odpowiednie miejsce do którego powinnam oczekiwać. Osoba obsługująca poprosiła mnie do stanowiska od razu po obsłużeniu poprzedniego klienta. W rzeczowy sposób wyjaśniła moje wątpliwości związane z prowadzeniem konta i proponowała inne produkty banku. Z przyjemnością polecam tą placówkę.

Klient_Xde9i

12.03.2025

Placówka

Gdynia, Abrahama 46 A-B

Nie zgadzam się (0)
Bardzo ładna nowoczesna...
Bardzo ładna nowoczesna placówka, niestety ogromne kolejki zniechęcają. Mimo, iż przyszłam tylko z wpłata czekałam bardzo długo, a Pani obsługując mnie była bardzo nieobecna.

Klient_zDhVL

05.03.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
rzetelna obsluga klienta...
rzetelna obsluga klienta bez naciagania na kredyt

ALDONA_37

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybko i sprawnie...
Szybko i sprawnie mnie obsłużono. Bardzo miła obsługa. Placówka bardzo czysta w środku, przyjemna wizyta.

Klient_0rbPy

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Czytelna, intuicyjna aplikacja....
Czytelna, intuicyjna aplikacja. Promocje dla klientów.

ZweryfikowanyKlient

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wszystkie sprawy załatwiane...
Wszystkie sprawy załatwiane zdalnie. Firma oferuje łatwą w obsłudze aplikację.

Paweł_1970

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
"Bank pod ręką-...
"Bank pod ręką- miejsce w centrum , wygodny dostęp , przyjazny dla petenta.

Ewelina_108

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Niskie kwalifikacje pracowników.
Niskie kwalifikacje pracowników.

Łukasz_258

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa klienta na...
Obsługa klienta na wysokim poziomie.

Klient_lLRHq

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pozytywne załatwienie sprawy...
Pozytywne załatwienie sprawy przez infolinię. Minusem dodatkowy koszt rozmowy.

Klient357

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Doceniam szybkość decyzji...
Doceniam szybkość decyzji przy kredytach ratalnych i wygose aplikacji. Niestety na ogromny minus jest jakość obsługi w placówkach partnerskich banku oraz to że kredyty ratalne mają dodatkowe koszty

Pamela_3

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
DOść często są...
DOść często są kolejki w Oddziale

Klient_o4ic

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Doradca był uprzejmy...
Doradca był uprzejmy i kompetentny. Jego wygląd i postawa korespondowały z zajmowanym stanowiskiem. Sprzedawca sprawiał wrażenie eksperta i posiadał dużą wiedzę fachową na temat sprzedawanych produktów.

Paweł_1542

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybkie załatwianie spraw...
Szybkie załatwianie spraw klienta, korzystne raty.

Ewa_1148

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Alior Bank

Alior Bank, który działa na polskim rynku od 2008 roku, jest bankiem uniwersalnym, które swoje usługi kieruje zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. W swojej działalności łączy zasady tradycyjnej bankowości z innowacyjnymi rozwiązaniami, dzięki którym systematycznie wzmacnia pozycję rynkową i wyznacza nowe kierunki rozwoju polskiej bankowości. Nowatorskie produkty i usługi oraz najwyższa jakość obsługi w Alior Bank, zapewniły mu uznanie i zaufanie ponad 4 milionów klientów.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Alior Bank?

Ktoś 1 dzień temu dodał opinię na temat tej firmy

Ostatnia wizyta w...
Ostatnia wizyta w placówce banku była bardzo pozytywnym doświadczeniem. Już od wejścia można było odczuć miłą atmosferę – wnętrze było nowoczesne, czyste i dobrze zorganizowane. Estetyka placówki robi wrażenie, a rozmieszczenie stanowisk oraz oznaczenia ułatwiają szybkie odnalezienie się w przestrzeni. Obsługa klienta zasługuje na najwyższe uznanie. Personel był bardzo uprzejmy, kompetentny i pomocny. Pracownik, z którym miałem okazję rozmawiać, dokładnie wyjaśnił wszystkie szczegóły dotyczące interesującej mnie oferty, rozwiał moje wątpliwości i zaproponował kilka korzystnych rozwiązań dopasowanych do moich potrzeb. Czas obsługi również pozytywnie mnie zaskoczył – mimo że w placówce było kilku klientów, wszystko przebiegało sprawnie i bez zbędnego oczekiwania. Oferta banku okazała się naprawdę konkurencyjna, zarówno jeśli chodzi o produkty dla klientów indywidualnych, jak i o możliwości bankowości elektronicznej. Z pewnością wrócę tam ponownie, gdy tylko będę potrzebować wsparcia w sprawach finansowych. Polecam tę placówkę wszystkim, którzy cenią profesjonalizm, dobrą atmosferę i wysoką jakość obsługi!
Zgadzasz się?