Alior Bank

(4.04)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1706 z 2549)

W placówce zajmującej...
W placówce zajmującej się kredytami hipotecznymi, do której udałam się w celu rezygnacji z ubezpieczenia do kredytu otrzymałam informację o konieczności umówienia się i został mi podany numer kontaktowy do osoby zajmującej się tematem. Po podjęciu próby kontaktu otrzymałam SMS z prośbą o wiadomość, ponieważ osoba ta przebywa na spotkaniu. Mimo wysłania wiadomości nie otrzymałam telefonu zwrotnego, a przy kolejnych próbach kontaktu, połączenie jest zrzucane. Po udaniu się ponownie do placówki otrzymałam ponownie informację, że muszę się kontaktować pod wskazanym numerem, a po przekazaniu informacji, jak wygląda próba kontaktu ze wskazaną osobą, otrzymałam informację, że nic na to nie poradzą i jedynym rozwiązaniem są kolejne próby kontaktu.

Klient_bdFbZ

11.03.2024

Placówka

Gdynia, Abrahama 46 A-B

Nie zgadzam się (0)
Aplikacja banku bardzo...
Aplikacja banku bardzo intuicyjna, łatwa w obsłudze. Obsługa klienta nawet dobra. Weryfikacja szybka i bez problemowa.

AlekShadow

22.02.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo wysoko oceniam...
Bardzo wysoko oceniam zarówno ofertę banku jak i obsługę, zarówno tą w punkctach stacjonarnych jak i tą w kontakcie telefonicznym. Kilkukrotnie korzystałem z usług banku Alior, głównie dlatego że ich oferta była poprostu najlepsza. Bankowość internetowa także zasługuje na uznanie, jest przejrzysta, wygodna i zarazem nowoczesna, podobnie jak ich aplikacja mobilna. Polecam

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Niestety ten bank...
Niestety ten bank traktuje średnio swoich klientów ustalenia z nimi są nic nie warte.

AnnaDerela_SD6l

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wysoka jakość obsługi...
Wysoka jakość obsługi klienta, pełne zaangażowanie.

Klient_0rbPy

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Głównym powodem słabej...
Głównym powodem słabej oceny jest aplikacja bankowa - słaba czytelność

Kubsonovsky

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi jak...
Jakość obsługi jak najbardziej w porządku, aczkolwiek pojawiły się spore trudności z założeniem konta online. Zakładanie konta nie mogło przejść weryfikacji internetowo, w tym celu potrzebny był kontakt telefoniczny do pracownika banku.

Klient_QThv

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dziwny proces...
Bardzo dziwny proces splaty kredytu za zmarla osobę.

Katarzyna_417

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa klienta w...
Obsługa klienta w oddziale była na wysokim poziomie. Doradca dokładnie omówił produkty, którymi byłam zainteresowana. Trzeba było poczekać w kolejce na wolnego doradcę, stąd lekko obniżona ocena.

klientka_7

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obecnie posiadam trzy...
Obecnie posiadam trzy zobowiązania kredytowe w tym banku i jestem bardzo zadowolony z poziomu obsługi. Bardzo łatwo nawiązać kontakt z infolinią w przypadku wątpliwości lub problemów. Aplikacja mobilna jest łatwa w obsłudze i pomimo częstych prac technicznych odbywających się głównie w porze nocnej, łatwo wybaczyć będąc świadomym, że bank pracuje nad jeszcze większym usprawnieniem i ulepszeniem aplikacji prowadząc do wyższej satysfakcji klienta. Pomimo wielu kontaktów (czasem nawet z bardzo prozaicznymi pytaniami) to obsługa telefoniczna zawsze była cierpliwa i uprzejma.

Mike Bat

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bank ma problem...
Bank ma problem z wypełnieniem obowiązków, tj. przyjęciem "wniosek o udzielenie osobie poszukującej własnych rachunków zbiorczej informacji o jej rachunkach w bankach". Informacje na infolinii, w placówce partnerskiej oraz oddziale są ze sobą sprzecznej. Pomimo rozmowy telefonicznej oraz dwóch wizytach w placówkach partnerskich sprawy do dziś nie udało się załatwić. Druga sprawa. po wycofaniu zgód na przetrwarzanie danych w celach marketingowych przez kolejny tydzień otrzymywałem jeszcze połączenia telefoniczne z ofertami marketingowymi.

Paweł_166

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super bank polecam...
Super bank polecam miła atmosfera

Zoltan

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa kredytu w...
Obsługa kredytu w Alior Bank na bardzo wysokim poziomie. Ekspresowa decyzja kredytowa online. Przesłanie wszelkich dokumentów w formie elektronicznej przyśpiesza i ułatwia załatwienie formalności. Po zakończeniu umowy kredytowej, szybka informacja o zamknięciu rachunku. Wszystko na plus bez wychodzenia z domu

Ewelina_204

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Poprawnie działająca aplikacja,...
Poprawnie działająca aplikacja, dobra obsługa na infolinii.

Edyta_337

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bank ma dość...
Bank ma dość przejrzystą aplikację do obsługi spraw bankowych, kontakt na infolinii bardzo sprawny

mg15053

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ogólnie dobra ocena....
Ogólnie dobra ocena. Nie zawsze byłem w pełni zadowolony. Czasami długi czas oczekiwania.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zależnie od produktu...
Zależnie od produktu i profilu znajomego.

ZweryfikowanyKlient

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Przetwarzają moje dane...
Przetwarzają moje dane w postaci skanu Dowodu Osobistego, złożyłem zażalenie, bank oddalił. Złożyłem skargę do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, który wydał decyzję administracyjną dla Banku aby przestali wykorzystywać skan DO. Bank odwołał się do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, sprawa w toku.

Skorpion111

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Podejście do klienta...
Podejście do klienta jak "do kolegi "nie sprawdza się w operowaniu czyimiś pieniędzmi. Poza tym brak informacji co do obsługi z użyciem e'dowodu odobistego

Irena_87

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W moim powiatowym...
W moim powiatowym mieście niestety nie ma oddziału banku. Nie mogę podjąć euro ze swojego konta walutowego. Najbliższy oddział z taką możliwością 30 km ode mnie.

Krzysztof_1942

12.02.2024

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Alior Bank

Alior Bank, który działa na polskim rynku od 2008 roku, jest bankiem uniwersalnym, które swoje usługi kieruje zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. W swojej działalności łączy zasady tradycyjnej bankowości z innowacyjnymi rozwiązaniami, dzięki którym systematycznie wzmacnia pozycję rynkową i wyznacza nowe kierunki rozwoju polskiej bankowości. Nowatorskie produkty i usługi oraz najwyższa jakość obsługi w Alior Bank, zapewniły mu uznanie i zaufanie ponad 4 milionów klientów.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Alior Bank?

Ktoś 7 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

W placówce zajmującej...
W placówce zajmującej się kredytami hipotecznymi, do której udałam się w celu rezygnacji z ubezpieczenia do kredytu otrzymałam informację o konieczności umówienia się i został mi podany numer kontaktowy do osoby zajmującej się tematem. Po podjęciu próby kontaktu otrzymałam SMS z prośbą o wiadomość, ponieważ osoba ta przebywa na spotkaniu. Mimo wysłania wiadomości nie otrzymałam telefonu zwrotnego, a przy kolejnych próbach kontaktu, połączenie jest zrzucane. Po udaniu się ponownie do placówki otrzymałam ponownie informację, że muszę się kontaktować pod wskazanym numerem, a po przekazaniu informacji, jak wygląda próba kontaktu ze wskazaną osobą, otrzymałam informację, że nic na to nie poradzą i jedynym rozwiązaniem są kolejne próby kontaktu.
Zgadzasz się?