Bershka

( 3.87 )

Opinie (539)

Kiedyś bardzo chwaliłam sklep Bershka

Kiedyś bardzo chwaliłam sklep Bershka, ale ostatnio jestem bardzo zawiedziona tym, jak robi się z klientów debili (przepraszam za wyrażenie, ale taka jest prawda). Oddałam spodnie do reklamacji i została ona rozpatrzona. Chciałam, żeby należna mi kwota została wpłacona na moją kartę podarunkową (było to 50zł). Jednak otrzymałam informację, że kartę można doładowywać kwotą 80,100 ub 200zł. Postanowiłam więc kupić inny produkt, który kosztował 70zł. Chciałam, żeby 50zł zostało pokryte z reklamacji i 20zł dopłacić kartą. Co zrobiła kasjerka? Doładowała moją kartę kwotą nalezną za reklamację (własnie to 50zł) i dopiero potem pobrała należność za spodnie z karty... Poczułam się nabita w butelkę. Najpierw dwa razy pytam, czy istnieje możliwość doładowania karty i dowiaduję się, że nie, a potem jest to robione na moich oczach...

Super.

Ubrania są dobrej jakości, a w tym sklepie pracownicy zawsze są życzliwi i pomocni.

Luźna, przyjazna atmosfera.

Atmosfera obsługi w tym sklepie jest luźna, co nie odejmuje profesjonalizmowi. Asortyment jest przeważnie poukładany starannie i przejrzyście, przed przymierzalniami nie tworzą się kolejki - zespół dba o sprawny przepływ klientów. Jedyne, co w mojej opinii należałoby zmienić to oświetlenie w przymierzalniach - ze względu na to, ich ściany są czarne, światło jest pochłaniane, co utrudnia swobodne przejrzenie się w lustrze.

Więcej Praconików na zmianie!

W mojej opinii ze względu na bardzo duże natężenie w tym sklepie Pracowników powinno być więcej. Kolejki tworzą się albo do kasy, albo nawet do przymierzalni, które nie są sprzątane na bieżąco. Ubrania często leżą na podłodze a buty i akcesoria są rozparowane. Wybór asortymentu jest duży, lecz nieporządek, który panuje w sklepie rozprasza w robieniu zakupów. Poziom głośności oraz temperatura klimatyzacji w salonie odpowiedni, zawsze starannie dopracowane witryny.

Ekstra obsługa

Stanowisko z obsługą (kasą) jest przejrzyste i jest na nim dużo miejsca. Dodatkowo znajdują się tam drobne gadżety, które magą zachęcić klienta do zakupu. Sklep jest bardzo dobrze zorganizowany w zakresie zabezpieczeń przeciwko kradzieży. Kultura osobista pracowników jest bardzo widoczna, co dostrzegają konsumenci.

Miła i pomocna obsługa

Zakupy w sklepie Bershka robi się przyjemnie. Przyjemna muzyka, ubrania rozwieszone z pomysłem. W przymierzalniach niestety brudno, na podłodze kurz, a na wieszakach mnóstwo nieodwieszonych ubrań. Mimo to, przyjemnie robi się tam zakupy z uwagi na obsługę, która służy pomocą i radą.

Obsługa na 5!

Zawsze idealna obsługa. Od mojego wejścia do powitania przez pracownika minęło 5sek, pani zrobiła to z uśmiechem na twarzy. Poprosiłam panią o pomoc w znalezieniu spódnicy, którą pokazałam na zdjęciu znalezionym na stronie sklepu. Pani w chwilę znalazła mi spódnicę i przyniosła poza rozmiarem o który prosiłam to również rozmiar większy (jestem drobnej postury, więc przyniesienie większego produktu nie było odczuwalne kompletnie jako coś negatywnego), ze względu na małą elastyczność materiału - faktycznie pasował lepiej! Zostałam poinformowana o wyprzedaży i gdzie znajdują się produkty przecenione. Przymierzalnia: obsługa stojąca przy przymierzalni sprawdziła ilośc zabieranych produktów oraz pokazała z której strony są wolne przymierzalnie. Mimo dużej ilość produktów, którą klienci odnoszą na stanowisku panował porządek. Finalizacja zakupów: Miłe powitanie, sprzedaż i organizacja pracy bardzo sprawna i przyjazne pożegnanie z zaproszeniem ponownie. Zarzutów brak. Pełen profesjonalizm.

najgorszy sklep, w jakim w całym swoim życiu byłam

nigdy więcej tam nic nie kupię. Byłam dziś w Bershce z przyjaciółką. Wybraliśmy takie same spodnie, z taką samą rozmiarówką. Był jeden problem. Mojej przyjaciółki spodenki kosztowały 79.99zł, a mój.. 89.99zł. Podczas zakupów powiedziałam razem z moją mamą o tym problemie, natomiast pani kasjerka uznała, że nic z tym nie zrobi. Dodała, że tamta promocja na tamtych spodenkach była przypadkowa z jakimiś innymi ciuchami i nic z tym nie zrobi. Gdy poprosiliśmy kierowniczkę pani (kierowniczka) powiedziała, że przez „przypadek” ja muszę zapłacić więcej. Za ten SAM ciuch i ten SAM rozmiar. Chciałabym dodać, że inne te same spodenki także kosztowały 79.99zł. Uważam, że sama kierowniczka jak i kasjerka zachowały się nieprofesjonalnie i bardzo nieuprzejmie. Nie polecam tego sklepu i napewno już tam nic nie kupię. :) (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Pomocna obsługa

Bardzo pomocna obsługa, nie robili problemów z wymianą towarów, sprawnie obsługują, są mili, odpowiadają na wszystkie pytania. W sklepie jest wszystko poukładane, cały czas ktoś chodzi, aby uporządkować towar. Ubrania w sklepie są bardzo ładne, pomysłowe i dobrej jakości.

Prawidłowa obsługa

Obsługa w sklepie Bershka znajdującym się w Galerii Katowickiej w Katowicach jest prawidłowa. Obsługa zachowuje się kulturalnie, jest sympatyczna i pomocna. W sklepie zawsze panuje porządek, łatwo znaleźć odpowiedni rozmiar. Nie zawsze przy wejściu do przymierzalni stoi ktoś z obsługi, więc nie wiadomo czy należy czekać czy można wejść bez otrzymania odpowiedniego numerku. Płacenie za towar następuje bardzo sprawnie, obsługa pamięta o zwrotach grzecznościowych w stosunku do klienta.

Wszystko przebiegło pomyślnie, zakupy, produkty, obsługa

Salon dość mały lecz dobrze uposażony. Obsługa na sklepie widoczna. Obsługa w przymierzalni oraz na sali sprzedaży w porządku. Brakowało parytetu dzień dobry.

Bardzo dobry sklep

Sklep bardzo schludny, ubrania ułożone od linijki, poukładane rozmiarami. Przy większym ruchu bywa mały chaos. Personel bardzo uprzejmy, schludnie ubrany, doskonale reklamujący ciuchy tej marki. Skorzy do pomocy pracownicy jeszcze nigdy mnie nie zawiedli. Nawet jeśli na sklepie nie mogę znaleźć produktu w moim rozmiarze to zawsze bez problemu pomagają i sprawdzają w systemie czy dany towar jest w sprzedaży i od razu pomagają go znaleźć. Ubrania są na bieżąco dokładane, dlatego zazwyczaj znalezienie potrzebnego rozmiaru nie sprawia problemu. Co prawda standy z dodatkami nie zawsze są idealne, ale cała reszta nadrabia tą wadę.

Zamówiłam dwie rzeczy ze sklepu internetowego

Zamówiłam dwie rzeczy ze sklepu internetowego, dostawa miała być na drugi dzień jednak kurier dhl nie potrafił dostarczyć do mnie paczki. Tłumaczenia infolinii dhl były takie, że był niepoprawny adres odbiorcy, natomiast obsługa z bershki twierdziła że kurier kilkukrotnie próbował dostarczyć do mnie paczkę ale bez skutku. Kurier pomimo tego iż podałam swój numer telefonu ani razu do mnie nie zadzwonił. Od sprawy minęło już ponad dwa tygodnie a pieniędzy, czyli ponad 200 zł nie otrzymałam z powrotem! Mam bardzo złe doświadczenia z tym sklepem, zakupów tam nigdy więcej nie zrobię! Obsługa mailowa bershki też pozostawia wiele do życzenia. NIE POLECAM!!

W sklepie spodobały mi się kolczyki

W sklepie spodobały mi się kolczyki, jednak w jednym z nich nie było zatyczki. Zapytałam kasjera czy nie ma dodatkowej pary na sklepie, Pan sprawdził informację w systemie, po czym poszedł ich również poszukać w magazynku. Kolczyków nie było. Kasjer zaproponował internetowe zamówienie biżuterii i pomógł mi z wypęłnieniem formularza. Obsługa sklepu była bardzo miła i pomocna!

Pewnego dnia kupiłam w tym sklepie kilka rzeczy

Pewnego dnia kupiłam w tym sklepie kilka rzeczy, zostałam dość szybko obsłużona. Po powrocie do domu stwierdziłam, że dwie z tych rzeczy chcę zwrócić, udałam się więc do tego sklepu kilka dni później by oddać ubrania. Zwrot przebiegał bez żadnych komplikacji, zostałam tylko zapytana o to, czy czasami nie chcę wymienić tych rzeczy na inne. Cała sytuacja przebiegała w miłej atmosferze.

Odwiedzałeś ostatnio Bershka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(4.45 )

Bugatti

(5.00 )

BYTOM

(3.83 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem