Opinia użytkownika: AgnieszkaKowalska_IDg2
Dotycząca firmy: Bershka
Treść opinii: Szanowni Klienci, przestrzegam przed zakupami przez Internet w tym sklepie! Jeśli produkty tej firmy Wam odpowiadają udajcie się do sklepu stacjonarnego! Podczas dokonywania zakupów internetowych strona wyświetla inne informacje o sposobie i terminie wysyłki, niż są w rzeczywistości. W moim przypadku podczas zamawiania produktów na stronie internetowej wyświetliła się informacja, że dokonany zakup zostanie dostarczony w oddzielnych paczkach: spodnie cargo z mieszanki nylonu zostaną dostarczone jako pierwsze w okolicach 23 maja, natomiast spodenki bermudy zostaną wysłane w oddzielnej paczce w okolicach 30 maja. Gdyby nie powyższa informacja przy zamówieniu nie dokonywałabym tego zakupu przez Internet, a udałabym się do sklepu stacjonarnego wiedząc, że jedne ze spodni są mi potrzebne na wyjazd w tym tygodniu. Niestety zadowolona, że te, na których mi zależało dotrą przed moim wyjazdem, nie zwróciłam uwagi na maila, który przysłano mi jako potwierdzenie zakupu, gdzie już mowy o dwóch paczkach oddzielnych nie było. W dniu dzisiejszym skontaktowałam się z infolinią Bershki, gdzie rozmawiałam z Panią, która odmówiła mi podania swojego nazwiska (powołując się na RODO, przy czym wcześniej przepytała mnie o moje dane osobowe!), jak również połączenia z kierownikiem/przełożonym (odmawia się jakiegokolwiek do nich dostępu, łącznie z niemożliwością uzyskania informacji kto jest przełożonym bliżej nieokreślonej panienki z infolinii). Sama nie udzieliła mi oczywiście informacji o statusie mojego zamówienia. Przekazane przez nią dane o tym, że zamówienie jest w trakcie realizacji nie wniosło żadnej dodatkowej wiedzy o moim zamówieniu, to samo widnieje na moim koncie na stronie. Zatem nasuwa się pytanie, po co Bershka utrzymuje pracowników infolinii skoro są klientowi kompletnie nieprzydatni, a jedynie powtarzają jak mantrę informacje zawarte na stronie? Nie można się także połączyć z żadną inną kompetentną osobą, która mogłaby w jakikolwiek sposób wyjść naprzeciw potrzeby klienta. Pozostaje w takiej sytuacji wystawić sklepowi negatywną opinię i tym samym przestrzec innych przed zakupami internetowymi w sklepie Bershki. Trochę to smutne w dzisiejszych czasach uwzględniając, że takiej renomy firma ma bardzo słabą obsługę i nie liczy się z klientem. De facto żadnego, konstruktywnego dialogu z firmą przy zamówieniach internetowych nie ma ... no cóż... przykre :(. Agnieszka