Jakość Obsługi

RTV EURO AGD

( 3.53 )

RTV EURO AGD jest pierwszą polską firmą działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego oraz sprzętu gospodarstwa domowego. W swojej ofercie posiada elektronikę użytkową, telewizory i sprzęty AGD, komputery, tablety i telefony, sprzęt fotograficzny, gry i konsole oraz akcesoria. Od 4 lat laureat prestiżowej nagrody Gwiazdy Jakości Obsługi obecnie posiada 270 sklepów oraz prowadzi sklep internetowy.

Opinie (5241)

Bardzo dziwi mnie polityka tego sklepu

Bardzo dziwi mnie polityka tego sklepu. Chciałam kupić produkt, który wystawiony był na sklepie, ale po taki oryginalnie zapakowany pracownik musiał iść do magazynu. Najpierw wystawił mi jakiś dokument i kazał się zgłosić do kasy. Kiedy podszedł z pudełkiem i chciałam je obejrzeć, powiedział, że dostanę go do ręki po zapłaceniu. Przy czym nie podał go kasjerce. Ta nie miała okazji ściągnąć z niego zabezpieczeń, więc musiałam się wrócić z bramek przy wyjściu, bo rozległ się za mną alarm. Bardzo dziwi mnie takie podejście do klienta. Szczególnie, że produkt, który kupowałam, kosztował 80zł, a nie kilka tysięcy...

Fatalna obsługa posprzedażowa

Fatalny kontakt, mailowy i telefoniczny, Nie kompetentni ludzie, nie potrafiący załatwić sprawy od początku do końca. Moja sprawa ciągnie się już prawie 4 tygodnie, nikt nie odpowiada na maile, telefonicznie nikt sprawy nie jest w stanie załatwić -przekazują dalej i cisza. Nie polecam tego sklepu!!!

Fatalnie

[ ] Pralka została dostarczona z defektem - co zostało stwierdzone i zgłoszone 2 minuty po wyjściu pracownika. Mimo że był dopiero pod blokiem nie wrócił aby zabrać sprzęt. Od tego momentu procedura wymiany trwała 14 dni!? Dostawcy powinni zostać przeszkoleni pod kątem kultury osobistej i szacunku do klienta. Widać że chcą w wielkim pośpiechu "odchaczyć" zlecenie i jechać dalej. Narzekają gdy chce się dokładnie obejrzeć sprzęt i z pretensją w głosie odpowiadają na każde zadane pytanie. Usługa montażu wykonana szybko i byle jak, wypoziomowanie pominięto. To mój ostatni zakup w Euro mimo że było ich bardzo wiele. Sklep niestety stara się tylko do momentu otrzymania zapłaty i gdy wystąpi jakikolwiek problem klient jest spławiany a usługa reklamacji jest maksymalnie odwlekana w czasie.

Masakra, takiej obługi nie ma nigdzie!!!

Otrzymałem wybrakowaną zmywarkę, a od ekipy montażowej słyszałem, na zgłaszane uwagi: Nie da się. Panowie wstawili zmywarkę, która wystawała poza obrys szafek i poszli sobie. Następna ekipa montażowa, która miała poprawić montaż, niestety nie posługiwała się językiem polskim w stopniu komunikatywnym. Panowie coś stwierdzili i wyszli. Od dwóch dni nie mogę dodzwonić się na infolinię RTV AGD. Życzę firmie RTV AGD szybkiego upadku.

Żałosny proces reklamacyjny

Zgłoszona została reklamacja z tytułu rękojmi na telewizor marki Philips na podstawie wady fabrycznej matrycy. Urządzenie zostało odebrane przez pracownika serwisu w ciągu kilku dni. Dostarczyłem dokumenty w celu przyspieszenia procesu zgodnie z zaleceniami. Następnie, pomimo licznych prób usiłowania poznania chociaż statusu sprawy, kontakt z serwisem RTV euro AGD urywa się na ponad miesiąc. Dopiero po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zgodnie z art. 560 § 1 k.c., i prośbie zwrotu kilkunastu tys. zł za sam telewizor RTV euro AGD wykazuje inicjatywę. Po niedługim czasie uzyskuję informację od biura obsługi klienta, że naprawione urządzenie jest w drodze powrotnej. Jednak umowa została już prawnie rozwiązana i wykazuję wolę rozwiązania sprawy polubownie. RTV euro AGD bezczelnie stwierdza, iż urządzenie zostało naprawione i oddala odstąpienie od umowy. Warto zaznaczyć, iż serwis poinformował o zrealizowanej naprawie około 2 tygodnie po powyższej informacji z biura obsługi klienta, niedługo po wysłaniu z mojej strony wezwania do zapłaty. Przesłanka ku temu, iż BOK zwyczajnie kłamał w tej kwestii. Podsumowując, w tym przypadku, RTV euro AGD potraktował klienta w sposób karygodny, olewczy i niepoważny. Nie da się tego usprawiedliwić sytuacją związaną z covid-19. Prawie najniższy poziom jakości obsługi klienta po zakupie jaki można sobie wyobrazić.

Dno.

Pralka zakupiona (przez internet) w listopadzie, w czerwcu przestaje prać. Serwis (dla uściślenia sytuacja ma miejsce w Toruniu) i związana z tym cała procedura reklamacji to istna żenada nie mająca nic wspólnego z profesjonalnym podejściem do klienta. Po trzech tygodniach czekania na "Pana technika", wizyta ta zakończyła się tym iż pralka działa tak samo jak w momencie zgłaszania usterki czyli nie pierze, nie została naprawiona i aby było weselej nie znam czasu kiedy naprawiona zostanie, zaznaczam że mija właśnie miesiąc zgłoszenia usterki a Pani w telefonie uprzejmie informuje mnie że się odezwą jak coś będą wiedzieć. Pomijam czekanie niemalże miesiąc czasu na "Pana technika", naprawdę przełknęłam to, ale tego że po takim czasie przyszedł, podłubał coś, coś wymienił, a pralka zachowuje się dokładnie tak samo jak przy zgłaszaniu usterki, a Pani w telefonie nie jest mi w stanie powiedzieć kiedy w ogóle przyjdzie "Pan technik" ponownie, to tego już przełknąć nie mogę. Mam swoje prawa jako konsument i nie podoba mi się takie podejście do klienta. Przypuszczam że nie zostawię tak tej sprawy, jestem zbyt zbulwersowana olewaniem klienta. Z mojej strony odradzam a nawet przestrzegam zakup towarów w tym sklepie. Był to mój pierwszy i ostatni zakup.

PORAŻKA

RtvEuroAgd to naciągacze, jak już otrzymają zapłatę za towar to mają już gdzieś klienta. Infolinia oraz kontakt online to jakaś fikcja i nieporozumienie - brak po prostu słów, trzeba by było używać j.łacińskiego ale to nie wypada na poważnych klientów. Więcej można sobie samemu dopowiedzieć. UWAŻAĆ i NIE POLECAM Z DALEKA OD TEJ firmy RTVEUROAGD.

Nie dość dobra obsługa

Sklep bardzo dobrze zaopatrzony. Obsługa mimo tego że widziała mnie kręcącego się przy laptopach, nie podszedł żaden pracownik aby zaproponować doradztwo. Natomiast w sekcji AGD, a dokładnie przy ekspresach do kawy, Pani od razu podeszła i zaproponowała pomoc. A jej wiedza była dużo. Bardzo miła.

Porażka

Dzisiejsza obsługa w Kłodzku na galerii pokazała swój poziom w znakomity sposób. Pani ekspedientka w ciemnych długich włosach w ogóle nie zainteresowana swoją pracą. Jakby istniała taka możliwość mogłaby położyć się na ladzie. Opryskliwa i bardzo nie miła .... Pan sprzedawca sprzedaje w przenośni i dosłownie sprzęt tylko i wyłącznie z ubezpieczeniem... Po ponownej wizycie pani ekspedientka stwierdziła, że od 20.30 nie robią kalkulacji kredytowej... Była godzina 20.20... 40 minut to wystarczająco, żeby taka kalkulacje sporządzić... z taka obsługa ten oddział długo nie pociągnie...

Obsługa

Wiele sie zmieniło! KAŻDY pracownik witał mnie z uśmiechem, a Pani, która doradzała mi w kupnie produktu zrobiła to bardzo sprawnie i profesjonalnie. Dobre zmiany! Bez porównania z obsługą w MediaExpert.

Brak dobrego wychowania

Witam. Moja wizyta w sklepie w Radomiu przy ul.Żółkiewskiego miała miejsce w dniu 18 czerwca. Po zwróceniu się z prośbą o pomoc poinformowano mnie że jest trzech sprzedawców i trzeba czekać ponieważ obsługują klientów. To zrozumiałe, więc cierpliwie czekałem. Gdy zobaczyłem że jeden z panów skończył rozmowę z klientami liczyłem na to że podejdzie do mnie, jednak podszedł do drugiego sprzedawcy, który najwyraźniej miał jakiś kłopot z komputerem. Też rozumiem. I wreszcie się doczekałem, sprzedawca podszedł do mnie.. To że nie był w stanie powiedzieć niczego więcej poza tym co sam przeczytałem na informacji zamieszczonej przy towarze też jestem w stanie zrozumieć. Towarów jest dużo.Ale gdy już zdecydowałem się na zakup tego artykułu i pytałem o następny do sprzedawcy podszedł pracownik który miał problem z komputerem i zupełnie nas ignorując zaczął coś omawiać z kolegą, który nas obsługiwał. Panowie zajęli się rozmowa między sobą całkowicie mnie ignorując. Pomimo zwracania się do "pierwszego eksperta" nadal byłem całkowicie ignorowany. To nie chodzi o wiedzę tych ludzi ale o podejście do klienta. Nie oczekuję, że ktoś będzie "skakał" koło mnie ale jednak sprzedawca powinien interesować się klientem. Panowie wykazali się po prostu brakiem wychowania i arogancją. W efekcie zakupy zrobiłem w sklepie w Galerii Słonecznej gdzie wszystko odbyło się profesjonalnie i uprzejmie.

Niemiła obsługa.

Zostałam wyproszona z obiektu, gdyż nie miałam maseczki. Po wejściu do sklepu Pani podeszła do mnie i nagle powiedziała "ubieraj maseczkę, bo Cię wyproszę.". Zero szacunku do klienta, nie przypominam sobie żebyśmy były na Ty. A przyjechałam specjalnie aby kupić sprzęt AGD. Kiedy spytałam co z klientami którzy mają astmę i mają dokumenty, powiedziała że tacy ludzie mają zakaz wstępu i jak się jest chorym to się siedzi w domu. Niestety po takim traktowaniu poszłam do Media Experta po drugiej stronie ulicy i tam zakupiłam sprzęt jaki chciałam, dodatkowo Pan który odrazu podszedł mnie obsłużyć powiedział, że nie można klienta wyprosić ze sklepu ponieważ prawo jest niejasne i obsłużył mnie kulturalnie i z szacunkiem. Da się? Da. Nie polecam RTV EURO AGD w Raciborzu!!

niedostarczenie zakupionego smartfona

dnia 4.05.2020 kupiłem w sklepie internetowym xami redmi 7 /sprzedaż tzw. nocna-promocyjna/, otrzymałem po zapłacie potwierdzenie "błyskawicznej przesyłki,towar jest w magazynie" . Po 2tyg. cierpliwego oczekiwania na mój monit otrzymałem odowiedż ,że muszę czekać bo smartfon jest sprowadzany od dystrybutora,po3-cim tyg. oczekiwania,przekierowaniu sprawy do dz.reklamacji ,otrzymałem odpowiedż, że towar jest sprowadzany od PRODUCENTA! . po 28dniach na moją propozycję wysłania mi następnego modelu o tych samych parametrach /redmi8/ i znów oczekiwaniu kilka dni ,po prostu zwrócono mi pieniądze na konto . Jestem zszokowany takim tokiem załatwienia zakupionego towaru , bo przecież zawarłem umowę handlową ,kupując spodziewałem się normalnej dostawy towaru ,ponosłem duże niedogodności przez zwłokę w dostarczeniu towaru . pierwszy raz mi się coś takiego zdarzyło i nie spodziewałem się ,że to będzie działający od wielu,wielu lat EUROAGD

Zwrot towaru

Nie polecam. Niby jest możliwość zwrotu towaru w ciągu 30 dni a jednak.. Na Wilenskim pan kpiąco dopytywal się ile to dni stwierdzałam, że wzmacniacz do rutera mi nie odpowiada (5 z weekendem). Kazał czekać 14 dni na rozpatrzenie zwrotu, poprosiłam o kierownika-sam poszedł.. A potem wymyślił ze sprzęt był używany i zwrot jest niemożliwy.... poszedł do kierownika... a potem zachowywał się jak ktoś kto musi oddać pieniądze za zwracany towar z własnej kieszeni.

Nie polecam!!!

Czekałam 40 minut z dzieckiem na rękach na obsługę ratalną mimo, że byłam tylko ja do obsługi. Nie doczekałem się. Mnóstwo pracowników na sklepie, żaden nie był mną zainteresowany. Jeszcze w żadnym sklepie nie spotkałam się z taką ignorancją wobec klienta.

Kompletne dno

22 kwietnia pracownik który zajmował się reklamacją napisał wiadomość że przekazuje numer mojego konta do działu rozliczeń w celu zwrotu pieniędzy za towar, dnia 05 czerwca nadal brak przelewu, dwa telefony na infolinię również nic nie dały pracownicy twierdzą że robią wszystko żeby pieniądze jak najszybciej znalazły się na koncie.

Masakryczna obsługa reklamacyjna, a w zasadzie jej brak.

Odradzam zakupy w tym sklepie. Zakupiłem w EURO RTV kody aktywacyjne XBOX GAME PASS ULTIMATE 3 miesiące + 3 miesiące gratis. Jeden z nich nie działał. Złożyłem 2 reklamacje w tej sprawie, jednej nie podjęto (pomimo monitów), drugą anulowano (po zaoferowaniu zwrotu kwoty 1 zł). Kilka telefonów później (często oczekiwanie 30-50 min), oraz rozłączeniu rozmowy przez konsultanta, po ponad 2 miesiącach od zakupu, jestem w punkcie wyjścia. Nie ma tam jak i z kim porozmawiać, cały czas jestem odsyłany na drogę mailową, którą nic się nie daje załatwić. Próbowałem kontaktu przez Facebooka - to samo. Sklep ma kompletnie "w nosie" klienta. Sprzedać i zapomnieć - to powinno być ich hasło. Dodam, że byłem ich stałym klientem. Do tego momentu.

Też nie najlepiej

Zamówiłam drobiazg w tej firmie, z odbiorem własnym, choć wszędzie mi daleko. Po tygodniu dostałam info żeby wybrać termin odbioru. Musiałam znowu podać wszystkie swoje dane i wybrać termin. Pojechałam na miejsce zgodnie z informacją że jest czynne od 8 do 21. Byłam około godziny 10. Pan odnalazł zamówienie , tak, jest na dziś, ale będzie od 14. Bo teraz system nie pozwoli wydać. Mówię że przyjechałam z innej części miasta, ale to na nic, bo system nie pozwoli i już. Pan proponuje mi abym w okresie epidemii " pochodziła do 14 po mieście i przyszła odebrać". Mówię że to niemożliwe. Oboje zapętlamy się. Pytam jakie jest inne rozwiązanie. Nie ma innego jak przyjść o 14. Wreszcie pytam czy mogę przyjść jutro. A mogę. Za chwilę pytam ile mam dni aby to odebrać. 3 dni. Ale to ja musiałam o wszystko dopytać, pan nie udzielił mi tych informacji mimo iż pytałam o inne rozwiązania. A kiedy dobrałam do domu ok godz 12 otrzymałam informację że zamówienie jest do odebrania.

Odwiedzałeś ostatnio RTV EURO AGD?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • komputery i laptopy
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.63 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem