Jakość Obsługi

RTV EURO AGD

( 3.12 )

RTV EURO AGD jest pierwszą polską firmą działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego oraz sprzętu gospodarstwa domowego. W swojej ofercie posiada elektronikę użytkową, telewizory i sprzęty AGD, komputery, tablety i telefony, sprzęt fotograficzny, gry i konsole oraz akcesoria. Od 4 lat laureat prestiżowej nagrody Gwiazdy Jakości Obsługi obecnie posiada 270 sklepów oraz prowadzi sklep internetowy.

Opinie (5727)

Żenada

Całkowity brak kompetencji. Wystawiają towar na sprzedaż którego nie mają, robią rabaty na towary których nie chcą sprzedać, ludzie czekają na swoje rzeczy po czym okazuje że ich nie dostaną. Po kontakcie wymyślają niestworzone rzeczy potrzebne aby nadać reklamacji dalszy bieg. Omijać szerokim łukiem. Mogę jeszcze dodać żeby nie dać się naciągnąć na te ich przedłużenia gwarancji.

TRAGEDIA

Zakupy w tym "sklepie" to jedna wielka TRAGEDIA. 4 grudnia zakupiłem u nich czajnik bezprzewodowy, który przyszedł do mnie uszkodzony. 8 grudnia złożyłem reklamację i wyraźnie podałem adres odbioru przesyłki przez kuriera, inny niż mój adres domowy. Pomimo tego kurier został wysłany pod zły adres i przesyłka nie została odebrana. Po kilku moich telefonach i mailach w końcu udało mi się odesłać przesyłkę 18 grudnia. Następnie kilka razy dzwoniłem z pytaniem, kiedy otrzymam pełnowartościowy towar (zgłaszając reklamację wyraziłem chęć wymiany czajnika) i 29 grudnia otrzymałem fakturę korygującą, z której wynikało, że jednak otrzymam zwrot wpłaty, zamiast wymiany urządzenia. Ponownie zadzwoniłem na infolinię, gdzie konsultant potwierdził moje przypuszczenia. W związku z powyższym kupiłem czajnik gdzie indziej, a na drugi dzień otrzymałem od RTV Euro AGD maila, że właśnie wysłali mi czajnik, ale żeby było śmieszniej (chociaż naprawdę nie było mi do śmiechu) znowu pod zły adres. Przesyłki oczywiście nie odebrałem i 13 stycznia otrzymałem zwrot pieniędzy. Podsumowując blisko 1,5 miesiąca, kilkanaście telefonów i maili, kompletny brak kompetencji pracowników infolinii, wręcz wprowadzanie klienta w błąd, towaru w końcu nie otrzymałem. Nigdy więcej zakupów w tym "sklepie". Od kilkunastu lat robię zakupy w sieci, ale z takim bałaganem i fatalnym poziomem obsługi klienta mam do czynienia po raz pierwszy.

Super, takiego lekceważenia klienta nie ma nigdzie !

Kupiłem w EURO RTV AGD zegarek/smartwatch Garmin za ok. 1000 zł (może za tani) Reklamowałam ewidentną wadę prawie miesiąc temu, i wobec braku odpowiedzi odwiedziłem sklep. Jakiś młody człowiek oderwany od pogawędki z kolegami z niechęcią odpowiedział mi, że nie ma żadnych informacji i nie wiadomo kiedy będzie " może za miesiąc, może za trzy". Na stronie mam informacje, że wada jest weryfikowana przez serwis producenta. Jak długo może być weryfikowana ? Jeśli trzy miesiące, to dlaczego nie rok ? Albo trzy lata ? Widać, że ważne jest, aby sprzedać. Później już klient jest problemem.

zakup towaru w sklepie internetowym

Nieuczciwi naciągacze. Zakupiłem produkt w sklepie internetowym , dodałem do koszyka , wybrałem gdzie odebrać towar . Po kilku dniach przychodzi info że zakup anulowany bo towar wycofany ze sprzedaży . Kpina , gdyby tak było to przecież nie można dodać do koszyka.

Nigdy więcej, masakra

Sprzęt do nowej kuchni zakupiliśmy w sklepie stacjonarnym tydzień temu po sprawdzeniu dostepności każdej pozycji i z gwarancją dostawy na 22 luty 2021. Montaz mebli kuchennych umówiony na 23.02 2021r. Wczoraj dostaliśmy informację ze dostawa odbędzie się wg planu. Niestety rano telefon z transportu, że nie mogą zrealizować dostawy ponieważ nie dotarła z magazynu głównego jedna z pozycji czyli lodowka i w związku z tym nie można zrealizować dostawy. Prosiliśmy żeby w związku z zaistniałą sytuacją rozłożyć to zamówienie na dwie dostawy co dałoby możliwość zamontowania wszystkich pozostalych elementów oprócz lodówki. Okazało się to niemożliwe do zrealizowania. Telefon na infolinię i... ruszyła lawina zgłoszeń i reklamacji. Po tym jak zostalismy potraktowani przez konsultantów... rozłączanie połączeń, nieskonczona ilość przełączeń do innych osób, które także nie miały nam nic innego do powiedzenia niż to, że się nie da lub , że oddzwonią do nas z informacją i oczywiście nikt nie oddzwonil, wiemy że nie poczynimy już nigdy zakupów w sieci EuroAGD i każdemu kto wpadnie na taki pomysł stanowczo odradzimy. Nie mamy możliwości z dnia na dzień przełożenia montażu kuchni, więc będziemy zmuszeni ponieść dodatkowe koszty za ponowny przyjazd w innym terminie ekipy do zamontowania agd. W czasach gdy tego typu usługi mają długie terminy realizacji zostaliśmy narażeni na dodatkowe wysokie koszty, niedogodności i stres z tym związany. Niestety zbyt późno trafiliśmy na to forum... gdybyśmy wcześniej przeczytali te wszystkie negatywne opinie, pewnie Sprzęt byśmy mieli już na swoim miejscu oczywiście zakupiony w innym sklepie. Nie polecamy. Nigdy więcej EuroAGD

NIE POLECAM

Widzę że firma ma tak słabą renomę , że nie ma już nawet możliwości wystawienia opinii na FB oraz w Google. Czyżby większość opinii była negatywna ? Bo ja się do nich dołączam. Zakupiłem w czwartek dla dziecka konsolę PS5. Pominę już fakt że z uwagi na małą ilość sprzętu na siłę dorabiają na wciskaniu gier po zawyżonych cenach ( bez których nie możesz kupić samej konsoli). W czwartek opłacone 3000 zł, w piątek rano informacja że pakują sprzęt, a w sobotę o 7:20 rano dostaję maila że przekazali kurierowi. Dzwonię dzisiaj do kuriera, bo nie wyświetla się status przesyłki, natomiast kurier twierdzi że towar nie został jeszcze wydany, Po kontakcie z infolinią RTV EURO AGD okazuje się że jeszcze pakują , i że dopiero dzisiaj po południu zamierzają wydać. Pewności jednak nie ma, no bo przecież w sobotę też twierdzili że wysłali. Nie zdziwiłbym się gdyby się okazało że sprzętu nie mają , i teraz będę pewnie czekał 2 tygodnie na zwrot pieniędzy NIE POLECAM i ODRADZAM. Ostatni raz kupiłem cokolwiek w tej sieci.

Totalnie olewanie klienta i narażanie go na większe koszty

Totalne nie poważne podejście do klienta!! Złożyłem zamówienie na wyposażenie kuchni u rodziców, ustaliłem termin dostawy na czwartek. Załatwiłem sobie urlop, żeby pomóc ojcu wnieść. No i zaczyna się przygoda. W czwartek nikt nie przyjechał. W piątek od rana wpada stolarz i się pyta gdzie lodówka piekarnik płyta zmywarka, bo chce robić fronty( oczywiście stolarzowi dniówkę musiałem zapłacić ). Od rana wydzwaniam do sklepu, w końcu dodzwoniłem się rozmawiam z kolesiem i usłyszałem, że nie ma pojęcia dlaczego nie przyjechało zamówienie ale już załatwia problem i da mi jeszcze dzisiaj znać kiedy dostanę. Oczywiście przez cały dzień zero kontaktu, z doświadczenia już odmówiłem stolarza na sobotę żeby kretyna z niego nie robić. Sobota rano dzwonie znowu do Euro, tym razem rozmawiam z kobietą i od nowa tłumaczę całą sprawę od początku. Zostaję przełączony do kolejnej kobiety i znów tłumaczę sprawę od początku. Dostaję informację że widzi, że jest problem i da mi dzisiaj znać co z tym ( uprzedziłem ją że jej kolega też obiecał mi że da mi znać ) no i hurraaaa oddzwania z informacją, że system nie chce przepuścić coś zamówienia i najlepiej jak anuluje i zamówię jeszcze raz ^^ brawoo, parę dni w plecy ale cóż, zaproponowali mi dostawę na wtorek, bo przecież w poniedziałek się nie da. Spytałem się czy w ramach całego zamieszania i straty mojego czasu dnia urlopu i dniówki stolarza czy chociaż wniosą mi sprzęt do domu, a nie postawią przy furtce. Odpowiedź kobiety, że nie ale może usługę dodać i wyniesie za 4 sprzęty około 200 zł^^ Jest to totalne nieporozumienie jeśli chodzi o podejście do klienta, zero szacunku do straconego czasu i pieniędzy. Nigdy jeszcze nie komentowałem żadnego sklepu ale to co zrobiła ta sieć przeszła moje najgorsze oczekiwania. Teraz czekam na wtorek i jestem ciekawy co mnie znów spotka. Jeśli ktoś myśli , żeby zrobić większe zamówienie w tej sieci z góry nie polecam !

Porażka systemu

Brak prawidłowej komunikacji z centrum ( błąd systemu ) . To jest skandal . Otrzymałem uszkodzoną kuchnię "BEKO" w dniu 11.02.2021 . Zgłosiłem reklamację. W dniu dzisiejszym tj. 15.02.2021 otrzymałem informację , że nie ma takiego modelu do wymiany. Przystałem na propozycję zamiany na kuchnię AMICA ( o gorszych parametrach ). I znowu okazał się się problem w związku z niższą ceną ( 40,00 zł ) . Zaproponowano mnie dopłatę "jakiegoś produktu" . Chciałem dokupić smarth xaomi 5 - ale to był następny problem w systemie Takie problemy są żenujące

Ostatni raz tam byłem

Przyszedłem kupić cały sprzęt AGD do domu za kilkanaście tysięcy, nie obsłużono mnie i wyproszono z powodu braku maseczki... (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Szybka i sprawna obsługa

Szukałam golarki dla ukochanego. Prawie od razu podszedł do mnie sprzedawca który zaproponował pomoc. Sprzedawca miał dużą wiedzę produktową i potrafił doradzić. Dzięki niemu wiedziałam czym się różnią dwie golarki i która będzie odpowiednia. Sprzedawca był miły i kulturalny przez cały czas obsługi. Wyszłam ze sklepu zadowolona z transakcji i na pewno wrócę na kolejne zakupy.

Nie polecam nikomu zakupów w tej firmie.

W przypadku jeżeli masz problem z produktem nie uznają Ci gwarancji, zostawią Cię z niczym. Miałem dwa przypadki pierwszy gdy reklamowałem 2 miesięczny odkurzacz Xiaomi, dopiero po moim kontakcie bezpośrednio z producentem z Chin na jego żądanie uznali mi reklamację, obecnie mam kolejny problem z odrzuceniem reklamacji na słuchawki. Skończy się kontaktem z producentem w Niemczech oraz już nie wytrzymałem i oddaje sprawę do sądu konsumenckiego. Zastanówcie się kilka razy zanim coś kupicie w tej sieci.

Brak obsługi zgłoszeń internetowych

29.12 została drogą mailową wysłana rezygnacja z ubezpieczenia. Do dnia dzisiejszego brak jakiejkolwiek odpowiedzi. Zgłoszenie zostało zarejestrowane i cisza. Na tamten moment była to jedyna możliwość przesłania rezygnacji z uwagi na zamknięcie galerii handlowych. To był nasz ostatni zakup w tym sklepie! Nie polecam!

Profesjonalne podejście do klienta

Sklep Euro AGD z czystym sumieniem polecam osobą które potrzebują rzetelnej pomocy w szukaniu odpowiedniego sprzętu np elektronicznego dla swojej drugiej połówki ☺️ i nie tylko , ponieważ obsługa klienta jest na najwyższym poziomie i gdy ostatnio kupowałem suszarkę do włosów moja Żonka jest z niej bardzo zadowolona ☺️

Super promocje jakich nie ma nigdzie

W sklepie RTV Euro Agd kupiłam telefon i zegarek dla ukochanego w ramach karnawału rabatowego. Świetne promocje, jakich nie ma nigdzie! Polecam też sklep ze względu na bardzo fachową obsługę - personel potrafi celująco doradzić.

Odwiedzałeś ostatnio RTV EURO AGD?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • komputery i laptopy
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.63 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że zima to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem