Jakość Obsługi

RTV EURO AGD

( 3.64 )

RTV EURO AGD jest pierwszą polską firmą działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego oraz sprzętu gospodarstwa domowego. W swojej ofercie posiada elektronikę użytkową, telewizory i sprzęty AGD, komputery, tablety i telefony, sprzęt fotograficzny, gry i konsole oraz akcesoria. Od 4 lat laureat prestiżowej nagrody Gwiazdy Jakości Obsługi obecnie posiada 270 sklepów oraz prowadzi sklep internetowy.

Opinie (5158)

NIE POLECAM

NIE POLECAM.Brak kontaktu ze sklepem.Na zaplacony towar czekam juz dwa tygodnie i cisza.

Fatalnie takiej uslugi nie ma nigdzie

Nie polecam -Na telefon oczekuję 12 dni. Za telefon i dokupione ubezpieczenie zapłaciłam. Miałam odebrać zakupiony telefon w sklepie stacjonarnym następnego dnia . Niestety od następnego dnia sklep został zamknięty ze względu na koronawirus. Wielokrotnie dzwoniłam i pisałam e-maile z prośbą o przekierowanie telefony na mój adres domowy. Niestety Firma nie ma do chwili obecnej wypracowanych procedur awaryjnych na taką sytuację. Telefon był w magazynie głównym i nie było żadnych przeszkód przekierować go do mnie poza brakiem zrozumienia istniejącej sytuacji. Na chwilę obecną nie mogę nawet uzyskać informacji gdzie znajduje się zamówiony telefon. Istna fatamorgana . A jedyne informacje które otrzymuję brzmią „ Szanowny kliencie bardzo proszę o cierpliwość „ . Żadnych konkretów. Ani odrobiny empatii. . Zadowolenie klienta -------0 .. A teraz jeszcze jeden dziwoląg " ocena nie może być mniejsza niż 0,5 . Czyli jeśli chcemy zamieścić negatywną opinię zmuszani jesteśmy dla statystyki przyznać chociaż o,5 pkt

Obsługa bez obsługi.

Poszukiwałam wtyczki przejściowej przed podróżą. Po przedstawieniu parametrów produktu Pracownikowi zostałam skierowana na odpowiedni dział, gdzie widniało kilka niemal identycznych produktów. Kiedy zapytałam o rekomendację i poradę nie uzyskałam jej. Zaangażowanie Pracownika w obsługę ograniczyło się do wskazania, gdzie znajdują się produkty.

Firma olewająca klienta i zatruwająca środowisko

Dnia 10-03-2020 otrzymałem dostawę zamówienia M1/ZAM/2020/0302642. Miałem zapewnienie , że wszelkie kartony, folie i styropian zostanie usunięty. Opłaciłem wysoką kwotę za dowóz, instalację i posprzątanie. Powiedziałem kierowcy, aby nie wrzucał śmieci do śmietnika. Na drugi dzień, rano zobaczyłem ,że wszystkie te śmieci znajdują się w śmietnikach sąsiadów (część była poza śmietnikami). Śmieci te były nie posegregowane i zapchały całe śmietniki sąsiadów. Firma wywożąca śmieci nie wywozi nie posegregowanych. 11-03-2020 zadzwoniłem do EURO AGD z reklamacją ok. godziny 10. Pani przyjęła reklamację (nr2020031110004753) i zapewniła mnie, że ktoś do mnie oddzwoni w przeciągu pół godziny. Kontaktowałem się z nimi kilkakrotnie w tym dniu- bez żadnego odzewu. Około godziny 19 inna Pani poinformowała mnie, że ja nie złożyłem reklamacji, bo należy to zrobić przez formularz zgłoszeniowy. Pojechałem do sklepu w którym Robiłem zakupy. Pani przyjęła reklamację i po kilku rozmowach telefonicznych zapewniła mnie, że wszystko zostanie uporządkowane do godziny 22. Efekt był taki, że o godzinie 24 sam wyszedłem, posegregowałem śmieci i zaniosłem je do swojego mieszkania. RTV EURO AGD stwierdziło, że usługa dostawy została wykonana PRAWIDŁOWO!?!?!? Po prostu żenada

NIE POLECAM

Czekam juz ponad 9 dni na info gdzie i kiedy moge odebrac juz zaplacony towar. Infolinia nic nie wie kontakt pod wszelka krytyka.

DNO dna i metr mułu!!!

Zdecydowanie nie polecam! Nie spotkałem się jeszcze z tak bezczelnie pogrywającą z klientem firmą! Składam zamówienie 16.03, dopiero po 3 dniach otrzymuję potwierdzenie tegoż, bo przez 3 dni(!) trwa jego weryfikacja, ew. wysyłka towaru do miejsca odbioru, ale mówię ok, mamy obecnie ciężkie czasy, nie ma problemu zaczekam. Kiedy w końcu po 3 dniach, 19. otrzymuję jego potwierdzenie i zaproszenie do odebrania, cieszę się i zamierzam odebrać dzień później. Niestety, dzień później już 20.03 otrzymuję informację że ze względu na nieodebranie zamówienie zostało anulowane. I teraz UWAGA, próbuję wyjaśnić sytuację, bo ciekawi mnie jak 3 dni które mam na odbiór zmieścili w jedną dobę. Ale się nie da. Dodzwonić na infolinie się NIE DA!! Musiałbym spędzić TYDZIEŃ wisząc nas telefonie by się dodzwonić, bez gwarancji sukcesu! No to próbuję mailowo, tu tez nie lepiej, a nawet gorzej! Odpisuje mi jakiś bot ew. ameba o IQ poniżej 50, której trzeba przypominać o oddychaniu, w ogóle nie czyta , lub nie rozumie co do niej piszę, za to przykleja standardowe formułki jakby to był lek na całe zło. Dosyć, nigdy więcej takich firm jak EuroRtvAgd, szanujmy się, niech te ścierwa znikną z rynku bo tu racji bytu nie mają! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Reklamacja

Firma odrzuca wszystkie reklamacje, bez względu na zasadność. Nawet opinia ich serwisu nie ma znaczenia. Od pracownika infolinii możesz się tylko dowiedzieć, że on nic nie może, nic nie wie, na niczym się nie zna i nie może cię skontaktować z nikim kompetentnym, ponieważ w Euro AGD takowych nie ma. Szkoda, kiedyś to była dobra firma

Bardzo słaba i niekompetentna infolinia

Infolinia udziela nieprawdziwych informacji na temat statusu zamówienia, nie wiem czy robi to celowo czy też posiadają ograniczoną wiedzę na temat prawdziwej sytuacji. W każdym razie odczucie klienta końcowego jest takie że infolinia kłamie i jest niekompetentna.

UWAGA,UWAGA-KŁAMCY

Witam. w czerwcu kupiłem pralkę. W lutym togo roku pęk zawias pokrywy górnej pralki. Zgłosiłem do sklepu reklamację. Osoba, która zajmuje się reklamacjami odmówiła mi naprawy gwarancyjnej, ponieważ twierdziła, że uszkodzenie powstało z mojej winy i sklep oraz gwarant nie ponoszą odpowiedzialności gwarancyjnej. Zgłosiłem reklamację do producenta i bez żadnych problemów w ciągu 10 dni od zgłoszenia serwisant usuną usterkę. Pełen profesjonalizm. A Euro Rtv Agd to porażka, nie kupię w tym sklepie nic i Wam kochani klienci szczerze odradzam. Pozdrawiam

Totalne dno

W grudniu kupiliśmy zegarek Garmin. Po wręczeniu go małżonce działał jeden dzień. Następnego dnia po naładowaniu do pełna padł po 3 h (z lekka za szybko). Oddaliśmy do serwisu, Pan w sklepie stacjonarnym miły, nie mam jemu czego zarzucić. 03.01 - wysłany. Powrócił po około 1,5 miesiącu. Wymienili kabel do ładowania - bo niby tamten trefny. Jupi, będzie działał. Ale po naładowaniu bateria rozładowywała się w tempie 3% na 4 minuty. No to z powrotem reklamacja. 02.03 SMS- czy klient wgrał jakies swoje tarcze - no to bach za tel, nie wygrywałem. 06.03 SMS - reklamacja nie może być uwzględniona. Dzwonię - bo wszystko ok z towarem, wiec proszę o pilne info co z zegarkiem. W pon będzie info. Mówię ok. Ale zero info. Dziś tel - reklamacja nie uwzględniona ale zegarka nie wysłali bo serwis trzyma. Nosz kurde

Dno totalne dno

Sklep ŻENADA. Anulują sobie zamówienia bez podania. Na infolinii tylko klepią regułki. Nikt nic nie wie. Towar oczywiście jest cały czas dostępny i można sobie kupić ponownie. Pieniądze wpłacone. Może kiedyś zwrócą albo i nie. Zdecydowanie NIE POLECAM. Robią sobie z pieniędzy klientów krótkotrwałe pożyczki nieoprocentowane.

Anulowanie zamówienia

Po dwóch dniach dostaje email ze zamówienie anulowane bo nie ma na stanie. To co oni sprzedają ? Towar widmo ? W odpowiedzi słyszę ze co Pani się dziwi skoro była promocja. Co mnie to obchodzi. Dodałam do koszyka. Tak. Była info o braku na stanie. Nie! . Żenada !

Świetna Obsługa, Ogromna dostępność towaru, świetne promocje

Pracownicy bardzo rzetelni, doradzili mi profesjonalnie dobranie soundbaru. Lokal czysty, a pracownicy w uniformach służbowych. Dostępność towarów to bardzo duży plus tego miejsca, do tego często można trafić jakąś fajną promocję

Pomoc specjalisty

Jakiś czas temu rozglądałem się za peryferiami komputerowymi, po dłuższym czasie spędzonym przed regałem że sprzętem, podszedł do mnie jeden z przedstawicieli w sklepie, pomógł mi wybrać sprzęt dostosowany do moich potrzeb, oraz zaproponował dopisanie produktów do mojego konta, aby wyrazie problemów ze sprzętem można było bez problemu zgłosić reklamacje. Takich ludzi powinno być więcej w sklepach z elektroniką.

Super obsługa

Udałem się po zakup telefonu. Moje wymaganie było takie żeby miał pamięć RAM 6 giga. Pan z obsługi doradził i pomógł wybrać interesujący model,po czym przekazał mnie koleżance w celu zakończenia transakcji. Pani nawiązała rozmowę o ubezpieczeniu i zabezpieczeniu telefonu i pomimo iż nie miałem tego w zamiarze. Po konwersacji nabyłem żelową ochronę ekranu oraz ubezpieczenie aparatu. Kompleksowa i fachowa obsługa.

Super obsługa

Udałem się po zakup telefonu. Moje wymaganie było takie żeby miał pamięć RAM 6 giga. Pan z obsługi doradził i pomógł wybrać interesujący model,po czym przekazał mnie koleżance w celu zakończenia transakcji. Pani nawiązała rozmowę o ubezpieczeniu i zabezpieczeniu telefonu i pomimo iż nie miałem tego w zamiarze. Po konwersacji nabyłem żelową ochronę ekranu oraz ubezpieczenie aparatu. Kompleksowa i fachowa obsługa.

Super obsługa

Udałem się po zakup telefonu. Moje wymaganie było takie żeby miał pamięć RAM 6 giga. Pan z obsługi doradził i pomógł wybrać interesujący model,po czym przekazał mnie koleżance w celu zakończenia transakcji. Pani nawiązała rozmowę o ubezpieczeniu i zabezpieczeniu telefonu i pomimo iż nie miałem tego w zamiarze. Po konwersacji nabyłem żelową ochronę ekranu oraz ubezpieczenie aparatu. Kompleksowa i fachowa obsługa.

Odwiedzałeś ostatnio RTV EURO AGD?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • komputery i laptopy
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.34 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem