RTV EURO AGD

( 3.17 )

RTV EURO AGD jest pierwszą polską firmą działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego oraz sprzętu gospodarstwa domowego. W swojej ofercie posiada elektronikę użytkową, telewizory i sprzęty AGD, komputery, tablety i telefony, sprzęt fotograficzny, gry i konsole oraz akcesoria. Od 4 lat laureat prestiżowej nagrody Gwiazdy Jakości Obsługi obecnie posiada 270 sklepów oraz prowadzi sklep internetowy.

Opinie (5771)

Super obsługa!

Pan w informacji niesamowicie miły. Podpowie, zaprowadzi, doradzi i od razu sprzeda przy kasie. W sklepie jest czyściutko i miło. Nie ma kolejek. Obsługa chętna do pomocy. Ceny konkurencyjne. Bardzo polecam.

Transport

Transport super. Panowie super. Jeżeli mamy takich dostawców to o towar nie musimy się martwić. Panowie bezkonfliktowo dbający o towar a miejsce dostawy niełatwe . Nie było problemu w doniesieniu ogromnej lodówki. Panowie zrobili to że spokojem i myśląc jak jej nie uszkodzić. Taki transport życzyłabym sobie przy każdych zakupach. Panowie byli debest. Szacun dla nich. Poznań

brak przesyłki w ustalonym terminie

zamówiona gra za 99 zł z dubingiem dla dziecka plus dopłata za dostawę na piatek i co??? gra przychodzi w poniedziałek - zamiast dubingu wysłana z napisami - tańsza o 40 zł - reklamacja nieprzyjęta bo na dokumencie jest ok... nie polecam - firma bierze dopłaty za dostawe na dzien następny a potem dostawa jest jak kurierowi się uda i to nie jest wina kuriera bo firma kurierowi nie wydaje paczki.... żal dzieciaka bo płakał jak cholera - nigdy więcej nic nie kupie sp[rawę również oddaje do UOKiK

Porażka

Po kilku wcześniejszych zakupach w EURO nie mogłem powiedzieć niczego złego, nawet byłem zadowolony. Zamówienie (pralka i suszarka) dotarło w terminie, ale pralka nie pasowała do łącznika i do suszarki. Poprosiłem o zamianę sprzętu i dowiezienie zgodnie z nowym zamówieniem. Wspomnę, że dzień po moim zakupie ten sam sprzęt był przeceniony o 450 zł. Pomimo to poprosiłem o zamianę. I tu zaczął się problem. Usłyszałem, że musi być zgoda centrali itd. Wobec powyższego poprosiłem o zwrot całości zakupów. Na miejscu nie realne. Na razie czekam. Porażka. Sklep RTV Euro na Widzewie w Łodzi omijajcie z daleka. Sprzedawca, który polecał mi zestaw nie wiedział co z czym pasuje a co nie.

"Zakupy bez obaw"! w RTV Euro AGD w Galerii Posnania

Zamówiłem przez sklep internetowy EuroAGD odtwarzacz blue-ray Sony BDP-S6700 wskazując jako punkt odbioru sklep stacjonarny EuroAGD w galerii Posnania w Poznaniu. Podłączyłem odtwarzacz do kina domowego i okazało się, że informacja o odtwarzaczu, że obsługuje bluetooth jest mocno przesadzona, bo nie widzi żadnego telefonu ani laptopa (z kolei te widzą odtwarzacz!). Zawiozłem odtwarzacz do tego samego sklepu, w którym go odbierałem celem jego zwrotu, a właściwie wymiany na inny model. Pracownik z działu zwroty i reklamacje rozpakował sprzęt i zauważył, że baterie nie są zapakowane w folię (a niby jak miałbym sprawdzić odtwarzacz i wykryć, że nie współpracuje z laptopem i telefonami bez wypakowania odtwarzacza z folii i wsadzenia baterii do pilota - bez pilota odtwarzacz potrafi tylko wysunąć tackę na płytę CD/blue-ray.) W sklepie odmówiono mi zwrotu i na dodatek wciśnięto mi kit, że odbierając towar w sklepie rezygnuję z przysługujących mi praw związanych z zakupem internetowym poprzez sklep internetowy (cytuję: żeby korzystać z praw internetowych trzeba było odebrać towar przez kuriera). W życiu nie spotkałem się z takim traktowaniem: kierownik patrząc mi z sarkastycznym uśmiechem odmówił mi napisania czegokolwiek na piśmie mówiąc że on niczego nie musi, a prosiłem o napisanie, że odmawia zwrotu. Sprzedawca bez pytania poszedł sobie na zaplecze z moim odtwarzaczem i wrócił po kilkunastu minutach (co on robił z tym odtwarzaczem pozostaje jego słodką tajemnicą). Trzymajcie się z daleka od EuroAGD, która jako jedyna znana mi firma handlowa za nic ma prawa konsumenckie i traktuje klientów skandalicznie i z pozycji siły.

Arogancja i bezużyteczna obsługa klienta

Nie otrzymałem potwierdzenia odrzucenia płatności z terminala - kasjerka pozwoliła mi tylko zrobić zdjęcie twierdząc, ze kopie są tylko dla niej. Nie wydano mi towaru, pomimo tego, że mój rachunek bankowy został obciążony kwotą 2608,98 zł. W związku z tym zgłosiłem reklamację transakcji w banku. Obsługa przy kasie jak i w punkcie obsługi klienta tragiczna. Arogancka i bezużyteczna. "Zadzwoni se pan do banku".

Kup i spadaj

Nie polecam. Sprzedać i zapomnieć. Mamy maj 21r a od listopada 20r. siec nie potrafi rozpatrzyć reklamacji. Przyjechał serwis do lodówki i stwierdził że produkt do wymiany. Po kilkudziesięciu telefonach na infolinię wciągu ok 4 miesięcy odpowiedz była zawsze taka sama - rozpatrujemy reklamację. Aż w końcu zmiana stanowiska - proszę podać nr seryjny lodówki - CO ??? JAK ??? po wizycie ich serwisanta i po kilku miesiącach otrzymuję powyższe info ????. Wysyłam. Ponieważ RTV EURO AGD to nie "piekarnia" dzwonie dopiero za 3 tygodnie i co słyszę ??? Proszę czekać wyjaśniamy sprawę z serwisem. SKANDAL i DZIECINADA.

Najgorsza obsługa jakiej nie ma nigdzie gdzie byłam

Dzień powszedni, mało ludzi, obsługa stojąc w kółeczku 4-5 osob prowadzi sobie rozmowy, nie zwraca uwagi na wchodzących klientów. Po dłuższej chwili czekania sama ide zapytać czy ktos doradzi przy wyborze. Niestety nikt sie nie pofatygował ,dalej sobie wesoło rozmawiali. Nie zostałam obsłużona wiec zrezygnowałam z zakupu i poszłam do konkurencji gdzie po należnej obsłudze kupiłam produkt. Gdyby to byli moi pracownicy, obcięłabym im premie. Dodam jeszcze że w sklepie Euro na Warszawskim wileńskim to nie pierwsza taka sytuacja. Stanowczo odradzam wizyte w tym punkcie.

Problemy z terminowością i komunikacją

Drugi raz korzystałem z zakupu w RTV Euro AGD. Myślę, że po raz ostatni. Zakupy on-line przebiegają sprawnie, wybór towarów jest jak wszędzie imponujący, strona internetowa zachęcająca. To co dobre, w obydwu przypadkach zakończyło się po zapłaceniu przelewem za towar. Problemy z jakimi się spotkałem: - niewłaściwie wystawiona faktura (błędne dane) - nieterminowa dostawa, trzykrotnie kilka godzin po zamknięciu biura - blisko miesiąc oczekiwania na odbiór zużytego sprzętu - brak kontaktu i informacji na temat niezrealizowanego zamówienia - sprzeczne informacje podawane przez konsultanta na infolinii Podsumowując: szkoda czasu i nerwów. Mam nadzieję, że inne firmy na rynku poważniej podchodzą do klienta.

Skandal!!

Zamówiłam towar ,opłaciłam jednak zmieniłam zdanie i anulowałam i od tamtej pory wykonałam mase telefonów prosząc o zwrot moich pieniędzy!! Do dzisiaj ich nie otrzymałam ,zwyczajnie przetrzymują moje pieniądze, odradzam zakupy w tym sklepie internetowym ,sprawy nie ma z kim wyjaśnić, na infolinii nic nie wiedzą I nic nie mogą, zgłaszanie kolejnych reklamacji z których nic niewynika tez nie polecam ,skandal zeby prosić sklep o zwrot MOICH PIENIEDZY!!! OMIJAJCIE!!

Masakra

Zamówiłem towar 14 marca. Dzisiaj jest 3 maja, a towaru jak nie było tak nie ma. Mimo kontaktu z mojej strony sklep zapewnia że to sprawdzi, odezwie się, poinformuje jak będzie dostępny. Odradzam zakupy i polecam omijać szerokim łukiem - szkoda zdrowia.

Masakra

Sklep był czynny do 20stej.obsluga o 19.30 fatalna. Każdemu się spieszy by już wyjść. Robiłam zakupy na ponad 5tys. Pytałam panią w kasie o gwarancję. To miała problem skserować paragon bo powiedziała że to dowód gwarancji. Mają gdzieś klienta . Zero zainteresowania pół godziny przed zamknięciem. Jestem nie zadowolona piekarnik nie pasuje do mikrofali a prosiłam o sprawdzenie. Zadanie jedno pytanie kogo tam zatrudniacie i za co im płacicie . Sklep nie do polecenia masakra

Tragedia omijać szerokim łukiem

To mój ostatni zakup w tej firmie, zamówiłem sprzęt do całej kuchni, wyznaczyłem termin na ich prośbę w systemie (2tyg od zamówienia) termin zgrałem z montażem kuchni i innymi fachowcami. Zapłaciłem 20zl za możliwość wyznaczenia sobie przedziału godzinowego 16-21. Czekałem z pomocą do wniesienia jak słup 5h nikt nie raczył zadzwonić poinformować ze nie przyjedzie a na infolini w tym oraz następnym dniu słyszałem że muszę stać na budowie i czekać az łaskawie się pojawią :) 3 dni urlopu I czekania w końcu przyjechali na 3 dzień w innych godzinach I skasowali 20zl xD nie pojęte ze nikt nie raczył poświęcić 20s na tel zeby poinformować co się dzieje, 3 dni urlopu w plecy i duża gotowka za przesunięcie terminu fachowców:) także zakup w euro to same nerwy i brak opłacalności finansowej jestem tylko w plecy nie polecam!!! Zapłacisz za zamówienie online dostaja pieniądze i mają Cie gdzieś, zero szacunku dla czasu i pieniędzy klienta

Porażka, towar uszkodzony, spychologia

Zamówiłem pralkę na stronie sklepu, usługa z wniesieniem i zebraniem starej. Panowie zabrali starą, nową wnieśli, ale nie rozpakowali. Po rozpakowaniu okazało się, że pralka jest poważnie uszkodzona. Złożyłem reklamację. Po dwóch dniach dostałem propozycję rabatu, której nie przyjąłem. Na infolinii informacja, że zgłoszenie jest przetwarzane i tyle. Tydzień mija bez pralki, a stos rośnie. Zdecydowałem, że tv kupię u konkurencji. 50 zł drożej A zero problemów.

Nie polecam tego sklepu. Zamówisz i nie otrzymasz.

Nie polecam tego sklepu!!? Zamówiłem telefon Redmi Note 10 Pro i dokonałem od razu zakupu. Po kilku dniach anulowane zamówienie bez podania przyczyny! Towar był dostępny w momencie zakupu. To ich normalna praktyka. Zastanówcie się dwa razy zanim coś tam zamówicie!

Umyślnie wprowadzają w błąd!

Sklep RTV EURO AGD wprowadza w błąd ludzi na swojej stronie internetowej pokazując datę dostawy produktu w trakcie składania zamówienia. Nie informują, że towar nie dojedzie na czas. Nie można uzyskać od nich żadnych informacji. Nie poczuwają się do odpowiedzialności. Wstyd. Towar mogłam kupić gdzie indziej! (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

sprzedają towar którego nie posiadają

kupujesz, płacisz - po kilku dniach anulują i obracają twoimi środkami 14 dni zanim zwrócą - skandal. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Brak kultury , bezczelność, niewiedza odnośnie gwarancji.

Brak wiedzy odnośnie towaru , czas realizacji psujacego się towaru który zakupiłem okropny , delikatnie mówiąc gbury w stosunku do klienta za to między sobą hi hi hi hahaha.Reklamacje trwające tak jak moja od 5 luty 2021 aż do teraz i nadal nie załatwiona pozytywnie. Telefon szwankuje a serwis nadal upiera się ze wszystko jest ok.i telefon mam odebrać tak czy siak.bo oni i tak nic nie zrobią .Obsługa w sklepie mówi mi ze mam sobie sam pisać reklamacje. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

NIE POLECAM

Jedna wielka żenada, robią promocje po czym po 2 dniach piszą że zamówienie zostaje anulowane, NIE POLECAM!!! Omijać szerokim łukiem!!!

Odwiedzałeś ostatnio RTV EURO AGD?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • sklep internetowy
  • agd i rtv
  • komputery i laptopy
  • sprzęt fotograficzny
  • telefony i laptopy
  • gry i konsole
  • telewizory i kina domowe

Podobne firmy w okolicy

Avans.pl

(3.63 )

DOMAR

(2.00 )

Domex

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem