1) wiedza i kompetencje personelu - infolinia jest trudno dostepna, ciezko sie dodzwonic, osoby odpowiedzialne za jej obsluge sa dosc oschle i nie udzielaja wyczerpujacych informacji, ale ogolnie nie jest zle, szybkie odpowiedzi na maile.2) Zachowanie i wygląd personelu - nie dotyczy.3) Oferta, cena - sklep dla wymagajacych klientow,poniewaz ceny sa bardzo wygorowane, a dostepne w nim artykuly to przede wszystkim produkty kosmetyczne niszowych marek znanych na calym swiecie. W ofercie Dr Sebagh, Philip Anthony, Youngblood, Dr Bragi, Logistic, Blinc czy Ray Simons. Z pewnoscia nie dostanie sie tych rzeczy w Polsce w zadnym ze sklepow stacjonarnych.4) Organizacja i czas obsługi - czekalam tydzien na skompletowanie zamowienia, a nastepnie tydzien na dotarcie do mnie przesylki :/5) Wygląd miejsca obsługi - strona zawiera duza ilosc galerii we flshu, jest przeladowana grafika i malo czytelna, nieintuicyjna nawigacja zniecheca do zakupow.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.