pell.pl

(2.98)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 3)

1) wiedza i...
1) wiedza i kompetencje personelu - infolinia jest trudno dostepna, ciezko sie dodzwonic, osoby odpowiedzialne za jej obsluge sa dosc oschle i nie udzielaja wyczerpujacych informacji, ale ogolnie nie jest zle, szybkie odpowiedzi na maile.2) Zachowanie i wygląd personelu - nie dotyczy.3) Oferta, cena - sklep dla wymagajacych klientow,poniewaz ceny sa bardzo wygorowane, a dostepne w nim artykuly to przede wszystkim produkty kosmetyczne niszowych marek znanych na calym swiecie. W ofercie Dr Sebagh, Philip Anthony, Youngblood, Dr Bragi, Logistic, Blinc czy Ray Simons. Z pewnoscia nie dostanie sie tych rzeczy w Polsce w zadnym ze sklepow stacjonarnych.4) Organizacja i czas obsługi - czekalam tydzien na skompletowanie zamowienia, a nastepnie tydzien na dotarcie do mnie przesylki :/5) Wygląd miejsca obsługi - strona zawiera duza ilosc galerii we flshu, jest przeladowana grafika i malo czytelna, nieintuicyjna nawigacja zniecheca do zakupow.

zarejestrowany-uzytkownik

02.04.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (4)

pell.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż pell.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Tak sobie.
Tak sobie.