Dell

(3.27)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (13 z 15)

Laptop z tej...
Laptop z tej firmy jest bardzo dobrym sprzętem. Nie zacina się, działa sprawnie. Przede wszystkim jest bezawaryjny. Polecam produkty tej firmy.

Niezweryfikowany Klient_p1YC

21.04.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pani, która mnie...
Pani, która mnie obsługiwała nie wykazywała chęci pomocy i nie dokońca potrafiła wyjaśnić problemu, który pojawił się w związku z aktualizacjami ze strony dell. Zostałam jedynie poinformowana, że mam wyższą aktualizacje niż oni oferują, co jest niemożliwe, gdyż komputer cały czas prosi o aktualizacje... Problem nie został rozwiązany.

zalogowany_użytkownik

22.07.2019

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Świętna obsługa Dell....
Świętna obsługa Dell. Mam sprzęt właśnie z tej firmy komputer stacjonarny oraz netbook, sprzęt jest po gwarancji. Zadzwoniłem na infolinię Dell, przedstawiłem usterkę w komputerze, moim, że sprzęt jest po gwarancji zaoferowano Mi odpłatną diagnostykę sprzętu za około 360 zł - zgodziłem się, ponieważ kurier zabiera sprzęt oraz po naprawię Go przywozi, przeważnie firma UPS. Sprzęt był zakupiony w roku 2008, firma Dell informowała Mnie, że części do danego modelu komputera przechowują do 5 lat od daty zakupu sprzętu, po 5 lata jest ryzyko, że danej części może nie być w serwisie naprawczym mimo to zaryzykowałem, bo miałem dość chodzić od serwisu do serwisu, że tego problemu nie da się zrobić w żadnej sposób. Komputer został naprawiony przywieziony, ładnie był zapakowany i zabezpieczony tak samo było z odbiorem sprzętu do serwisu - nie musiałem nawet martwić się o opakowanie na sprzęt - wszystko jest uwzględniono w tej cenie diagnostycznej. Mimo to wykosztowałem się bo dodatkowo musiałem jeszcze dopłacić około 280 zł za część oryginalną. Mimo to jestem zadowolony z fachowej obsługi. Polecam tą firmę.

arek-1994-94

26.03.2016

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
" oddałem do...
" oddałem do tej firmy laptopa na gwarancji "naprawa" trwała prawie miesiąc , gdy odebrałem okazało się że laptop był zalany i nie nadaje się do naprawy gwarancyjnej bo usterka MECHANICZNA i koszt większy niż zakup nowego topa . oki przystałem na tym bo możliwe że tak było dzieci coś ukryły włączam a tu system się nie załącza pogrzebane ustawienia dla mnie coś trudnego ale dla znajomego pestka . Włączam system i co widzę nie znajduje karty sieciowej WiFi czytam fora instrukcje przyczyny i NIC....... "I wymyślili NAPRAWA ZA 3800 , za tę cenę kupię dwa i to lepszej marki niż DELL z lepszymi parametrami niż oddałem , a co do UKRADZIONEJ KARTY brak słów oni o niej nic nie wiedzą żeby wyciągali a laptop wrócił od nich bez karty sieciowej WiFi tylko proponują zakup części niby zalanych (możliwe wymienionych przez serwis części na zalane ) za w/w kwotę

maływlkp.

02.02.2016

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
oddałem do tej...
oddałem do tej firmy laptopa na gwarancji "naprawa" trwała prawie miesiąc , gdy odebrałem okazało się że laptop był zalany i nie nadaje się do naprawy gwarancyjnej bo usterka MECHANICZNA i koszt większy niż zakup nowego topa . oki przystałem na tym bo możliwe że tak było dzieci coś ukryły włączam a tu system się nie załącza pogrzebane ustawienia dla mnie coś trudnego ale dla znajomego pestka . Włączam system i co widzę nie znajduje karty sieciowej WiFi czytam fora instrukcje przyczyny i NIC kolejna wizyta u znajomego który rozkręca go i co widzimy BRAK KARTY Wi Fi dzwonię do tej firmy to słyszę że kartę podwędził owy znajomy a nie serwisant , telefony ze 3 i przysyłają kuriera żeby naprawić swój błąd ...czekam na dalsze efekty tej niby naprawy w której możliwe że były podmienione inne części żeby było widoczne zalanie laptopa laptop jeszcze nie wrócił i już się boję co znowu serwis wymyśli

maływlkp.

26.01.2016

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobry jakościowo...
Bardzo dobry jakościowo komputer. Solidne wykonanie elementów zewnętrznych. Coraz większa moc obliczeniowa w środku sprzętu. Od trzech lat używam laptopa tej firmy - jestem bardzo zadowolony. Działa sprawnie i szybko. Praktycznie żadnych kłopotów i problemów. Raz w naprawie. Serwis bardzo profesjonalny i dokładny. Odznacza się też szybkością. Naprawa lepsza niż mogłem się spodziewać. Wymiana nawet porysowanej (NIE ZGŁOSZONEJ) pokrywy. Super.

Rafluw

29.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jestem pod wrażeniem...
Jestem pod wrażeniem serwisu tej marki, który działa po prostu błyskawicznie i często nie próbuje nawet naprawić awarii ale z miejsca wymienia cały wadliwy komponent bo wie, że czas klienta bardzo się liczy. Mój przypadek polegał na wadliwym działaniu komputera – przegrzewał się i niekiedy wyłączał. Zadzwoniłem do Della po czym następnego dnia pracownik przyjechał i bez chwili zastanowienia wymienił moją płytę główną i przeczyścił moduł chłodzenia. Całość trwała nie więcej niż godzinę. Komputer śmiga jak nowy.

Toms

15.10.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetna strona poświęcona...
Świetna strona poświęcona znanej marce DELL. Jak zawsze firma stoi na wysokim poziomie nie tylko w produktach, ale też w budowie swojej wizytówki internetowej pod adresem www.dell.pl. Strona poświęcona wszystkim produktom firmy DELL. konkretne oraz czytelne specyfikacje techniczne. Bardzo przejrzysty sklep internetowy który przeprowadza nas przez pełną konfigurację wybranego modelu komputera. Polecam w 100%

Piotr_1471

28.06.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Mój nowy laptop...
Mój nowy laptop sprawił mi psikusa i nie przyjmował hasła po ponownym uruchomieniu a że miał fabrycznie wgranego oryginalnego Windows-a 7, nie chciałam już od nowości w nim „grzebać” więc niewiele myśląc zadzwoniłam do serwisu technicznego producenta aby uzyskać ewentualna pomoc. Miły pan Krzysztof gdy tylko powiedziałam jaki mam problem, poprosił mnie o informacje przy kolejnych krokach w podejmowanej próbie dostępu. Gdy wykonałam wszystko bez skutecznie jego pierwsze wskazanie było bardzo trafne, poprosił o sprawdzenie ikony języka – okazał się Polski 214 więc zwrócił uwagę na litery, które wprowadzały hasło – okazało się że dokonałam korekty o której zupełnie zapomniałam bo zamiast „y” klawiatura wpisywała „z” więc sobie ten problem usunęłam zapominając, że przy wprowadzaniu hasła ten niuans pozostał.. nie ma to jak porozmawiać z fachowcem, który nie zignoruje, nie pozwoli sobie na uszczypliwości np. typu „trzeba myśleć co się robi” lecz wręcz przeciwnie podejdzie poważnie do problemu i na koniec powie wyrozumiale „proszę się nie przejmować, każdemu się może zdarzyć” gdy przepraszałam, że z taką „pierdołą” dzwonię.

DORA_1

11.06.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jakiś czas temu...
Jakiś czas temu moja firma zakupiła w Dellu laptopa wraz z torbą. Po kilku miesiącach obudowa laptopa wytarła się od wypustek wewnątrz torby. Zgłosiliśmy reklamację. Po około 2 tygodniach dostałam nową klapę do laptopa, a pracownik firmy Dell napisał do mnie maila,ze jak tylko prsyjdzie klapa to mam napisać to wyślą technika do jej wymiany. Następnego dnia przyjechał technik. Chciał zamontować klapę ale okazało się,ze to nie ten rodzaj co ja potrzebuję. Napisałam maila do firmy Dell z informacją, że nie doszło do wymiany. Po kolejnych 4 tygodniach otrzymałam nową klapę i znowu przyjechał technikwymienić ją. Tym razem się udało. Klapa została wymieniona.Mniej więcej tydzień po tym fakcie dokonywaliśmy zakupów w Dellu, ale realizacja zamówienia została wstrzymana. Okazało się, że mamy jakieś zaległości płatnicze. Zdziwiłam się bo zawsze płacimy za faktury w terminie. W Dellu dowiedziałam się, że nie zapłaciłam za klapę, która była wymieniana w ramach reklamacji. Zdębiałam zupełnie. Przecież za klapę nie powinnam płacić więc jak to się stało, że faktura została wystawiona. Zresztą nigdy do nas nie doszła. Kolejny tydzień trwało wyjaśnianie tej sytuacji i odblokowywanie naszego zamówienia.

Iskierka_1

19.06.2010

Placówka

Warszawa, Domaniewska 41

Nie zgadzam się (30)
Zadzwoniła do mnie...
Zadzwoniła do mnie pani, przedstawiła się, że dzwoni z formy Dell coś tam (mówiła szybko i niezbyt wyraźnie). Upewniła się, że rozmawia ze mną (imię i nazwisko), po czym poinformowała mnie, że rozmowa jest nagrywana. Nie miałam w tym momencie za bardzo możliwości prowadzenia rozmowy, ale pani nie dała mi dojść do słowa, nie zapytała mnie, czy mogę teraz rozmawiać. Pani zaczęła szybko mówić o jakieś wspaniałej ofercie dotyczącej laptopa, przygotowanej specjalnie dla właścicieli firm. Jak już pisałam, nie bardzo miałam w tym momencie możliwość rozmawiania z panią, niedawno kupiłam laptopa i absolutnie nie byłam zainteresowana kupnem kolejnego. Wcisnęłam się pani w końcu w słowo i powiedziałam jej, że raczej nie będę zainteresowana tą ofertą. Na to pani bardzo niegrzecznie odpowiedziała mi, że może najpierw wysłucham co ona ma do powiedzenia. Ponieważ ta odzywka była już bardzo nie na miejscu powiedziałam pani, że nie jestem zainteresowana kupnem żadnego laptopa i zakończyłam rozmowę. Do tej pory produkty Della uważałam za dobre, szkoda że telemarketerzy, którzy było nie było w kontakcie z klientem reprezentują firmę nie są wstanie zostawić po sobie dobrego wspomnienia.

Astrum

06.11.2009

Placówka

Nie zgadzam się (31)
Opisywałem już moje...
Opisywałem już moje negatywne doświadczenia z firmami HP i Samsung, które ignorują klienta w sytuacji zaistnienia usterek sprzętowych (mimo że sprzęt jest na gwarancji). Na tym tle bardzo pozytywnie odróżnia się obsługa klienta firmy DELL (po złych doświadczeniach z HP i koniecznością kupna nowego komputera, postawiłem na DELLa). W trakcie użytkowania wystąpiły niewielkie problemy techniczne z myszką bezprzewodową, ale nie mogłem ich rozwiązać samodzielnie. Wprawdzie wymiana dwóch maili z konsultantem nie przyniosła szybkiego rozwiązania problemu (stąd ocena na +4, a nie na 5), jednak już pierwsza rozmowa z telekonsultantem pokazała, że można jednak na wysokim poziomie pomóc klientowi. Problem okazał się trudniejszy, niż się zdawał, jednak konsultant Della poświęcił mi ponad 40 minut, by zdalnie pomóc w rozwiązaniu problemu. Metodycznie wykluczał kolejne możliwości awarii, po czym ustalił przyczynę i wskazał sposób jej usunięcia. Państwa "konsultantów" z firm HP i Samsung warto zaprosić do Della na szkolenia - być może podglądając profesjonalnych kolegów mogliby podnieść efektywność swoich działań.

zarejestrowany-uzytkownik

11.04.2009

Placówka

Nie zgadzam się (17)
Dzwonią do biura...
Dzwonią do biura obsługi klienta, już kolejny raz spotkałem się z byle jakim traktowaniem klienta. Chcąc uzyskać pewne informacje, musiałem poświęcić temu trzy dni. W trzecim dniu okazało się, że tej informacji może mi udzielić inna osoba odpowiedzialna za ten temat.

Piotr_196

31.10.2008

Placówka

Nie zgadzam się (23)

Dell

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Dell?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Laptop z tej...
Laptop z tej firmy jest bardzo dobrym sprzętem. Nie zacina się, działa sprawnie. Przede wszystkim jest bezawaryjny. Polecam produkty tej firmy.