Opinia użytkownika: Iskierka_1
Dotycząca firmy: Dell
Treść opinii: Jakiś czas temu moja firma zakupiła w Dellu laptopa wraz z torbą. Po kilku miesiącach obudowa laptopa wytarła się od wypustek wewnątrz torby. Zgłosiliśmy reklamację. Po około 2 tygodniach dostałam nową klapę do laptopa, a pracownik firmy Dell napisał do mnie maila,ze jak tylko prsyjdzie klapa to mam napisać to wyślą technika do jej wymiany. Następnego dnia przyjechał technik. Chciał zamontować klapę ale okazało się,ze to nie ten rodzaj co ja potrzebuję. Napisałam maila do firmy Dell z informacją, że nie doszło do wymiany. Po kolejnych 4 tygodniach otrzymałam nową klapę i znowu przyjechał technikwymienić ją. Tym razem się udało. Klapa została wymieniona.Mniej więcej tydzień po tym fakcie dokonywaliśmy zakupów w Dellu, ale realizacja zamówienia została wstrzymana. Okazało się, że mamy jakieś zaległości płatnicze. Zdziwiłam się bo zawsze płacimy za faktury w terminie. W Dellu dowiedziałam się, że nie zapłaciłam za klapę, która była wymieniana w ramach reklamacji. Zdębiałam zupełnie. Przecież za klapę nie powinnam płacić więc jak to się stało, że faktura została wystawiona. Zresztą nigdy do nas nie doszła. Kolejny tydzień trwało wyjaśnianie tej sytuacji i odblokowywanie naszego zamówienia.