Opinia użytkownika: maływlkp.
Dotycząca firmy: Dell
Treść opinii: oddałem do tej firmy laptopa na gwarancji "naprawa" trwała prawie miesiąc , gdy odebrałem okazało się że laptop był zalany i nie nadaje się do naprawy gwarancyjnej bo usterka MECHANICZNA i koszt większy niż zakup nowego topa . oki przystałem na tym bo możliwe że tak było dzieci coś ukryły włączam a tu system się nie załącza pogrzebane ustawienia dla mnie coś trudnego ale dla znajomego pestka . Włączam system i co widzę nie znajduje karty sieciowej WiFi czytam fora instrukcje przyczyny i NIC kolejna wizyta u znajomego który rozkręca go i co widzimy BRAK KARTY Wi Fi dzwonię do tej firmy to słyszę że kartę podwędził owy znajomy a nie serwisant , telefony ze 3 i przysyłają kuriera żeby naprawić swój błąd ...czekam na dalsze efekty tej niby naprawy w której możliwe że były podmienione inne części żeby było widoczne zalanie laptopa laptop jeszcze nie wrócił i już się boję co znowu serwis wymyśli