Opinia użytkownika: maływlkp.
Dotycząca firmy: Dell
Treść opinii: " oddałem do tej firmy laptopa na gwarancji "naprawa" trwała prawie miesiąc , gdy odebrałem okazało się że laptop był zalany i nie nadaje się do naprawy gwarancyjnej bo usterka MECHANICZNA i koszt większy niż zakup nowego topa . oki przystałem na tym bo możliwe że tak było dzieci coś ukryły włączam a tu system się nie załącza pogrzebane ustawienia dla mnie coś trudnego ale dla znajomego pestka . Włączam system i co widzę nie znajduje karty sieciowej WiFi czytam fora instrukcje przyczyny i NIC....... "I wymyślili NAPRAWA ZA 3800 , za tę cenę kupię dwa i to lepszej marki niż DELL z lepszymi parametrami niż oddałem , a co do UKRADZIONEJ KARTY brak słów oni o niej nic nie wiedzą żeby wyciągali a laptop wrócił od nich bez karty sieciowej WiFi tylko proponują zakup części niby zalanych (możliwe wymienionych przez serwis części na zalane ) za w/w kwotę