Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Dell
Treść opinii: Opisywałem już moje negatywne doświadczenia z firmami HP i Samsung, które ignorują klienta w sytuacji zaistnienia usterek sprzętowych (mimo że sprzęt jest na gwarancji). Na tym tle bardzo pozytywnie odróżnia się obsługa klienta firmy DELL (po złych doświadczeniach z HP i koniecznością kupna nowego komputera, postawiłem na DELLa). W trakcie użytkowania wystąpiły niewielkie problemy techniczne z myszką bezprzewodową, ale nie mogłem ich rozwiązać samodzielnie. Wprawdzie wymiana dwóch maili z konsultantem nie przyniosła szybkiego rozwiązania problemu (stąd ocena na +4, a nie na 5), jednak już pierwsza rozmowa z telekonsultantem pokazała, że można jednak na wysokim poziomie pomóc klientowi. Problem okazał się trudniejszy, niż się zdawał, jednak konsultant Della poświęcił mi ponad 40 minut, by zdalnie pomóc w rozwiązaniu problemu. Metodycznie wykluczał kolejne możliwości awarii, po czym ustalił przyczynę i wskazał sposób jej usunięcia. Państwa "konsultantów" z firm HP i Samsung warto zaprosić do Della na szkolenia - być może podglądając profesjonalnych kolegów mogliby podnieść efektywność swoich działań.