Opinia użytkownika: arek-1994-94
Dotycząca firmy: Dell
Treść opinii: Świętna obsługa Dell. Mam sprzęt właśnie z tej firmy komputer stacjonarny oraz netbook, sprzęt jest po gwarancji. Zadzwoniłem na infolinię Dell, przedstawiłem usterkę w komputerze, moim, że sprzęt jest po gwarancji zaoferowano Mi odpłatną diagnostykę sprzętu za około 360 zł - zgodziłem się, ponieważ kurier zabiera sprzęt oraz po naprawię Go przywozi, przeważnie firma UPS. Sprzęt był zakupiony w roku 2008, firma Dell informowała Mnie, że części do danego modelu komputera przechowują do 5 lat od daty zakupu sprzętu, po 5 lata jest ryzyko, że danej części może nie być w serwisie naprawczym mimo to zaryzykowałem, bo miałem dość chodzić od serwisu do serwisu, że tego problemu nie da się zrobić w żadnej sposób. Komputer został naprawiony przywieziony, ładnie był zapakowany i zabezpieczony tak samo było z odbiorem sprzętu do serwisu - nie musiałem nawet martwić się o opakowanie na sprzęt - wszystko jest uwzględniono w tej cenie diagnostycznej. Mimo to wykosztowałem się bo dodatkowo musiałem jeszcze dopłacić około 280 zł za część oryginalną. Mimo to jestem zadowolony z fachowej obsługi. Polecam tą firmę.