Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: DORA_1

Dotycząca firmy: Dell

Treść opinii: Mój nowy laptop sprawił mi psikusa i nie przyjmował hasła po ponownym uruchomieniu a że miał fabrycznie wgranego oryginalnego Windows-a 7, nie chciałam już od nowości w nim „grzebać” więc niewiele myśląc zadzwoniłam do serwisu technicznego producenta aby uzyskać ewentualna pomoc. Miły pan Krzysztof gdy tylko powiedziałam jaki mam problem, poprosił mnie o informacje przy kolejnych krokach w podejmowanej próbie dostępu. Gdy wykonałam wszystko bez skutecznie jego pierwsze wskazanie było bardzo trafne, poprosił o sprawdzenie ikony języka – okazał się Polski 214 więc zwrócił uwagę na litery, które wprowadzały hasło – okazało się że dokonałam korekty o której zupełnie zapomniałam bo zamiast „y” klawiatura wpisywała „z” więc sobie ten problem usunęłam zapominając, że przy wprowadzaniu hasła ten niuans pozostał.. nie ma to jak porozmawiać z fachowcem, który nie zignoruje, nie pozwoli sobie na uszczypliwości np. typu „trzeba myśleć co się robi” lecz wręcz przeciwnie podejdzie poważnie do problemu i na koniec powie wyrozumiale „proszę się nie przejmować, każdemu się może zdarzyć” gdy przepraszałam, że z taką „pierdołą” dzwonię.