Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Ecco Holiday
Treść opinii: Uważajcie - tym jednym słowem moge podsumować moje najgorsze wzyciu wakacje za 3300 zł na osobe na tydzień, w beznadziejnym hotelu na Krecie, gdzie miałem okazję zostać oszukany. Hotel miał byc zaraz obok plaży - plaża była owszem, 500 m od hotelu ale - niedostepna, bo nawet za pieniądze ciężko było opłacić leżaki i parasol. Po prostu nie było tam miejsca - cała plaża ma może 30 metrów, w pokojach nie ma żadnego internetu w pokojach i minimalna opłatra za użycie wynosi 7 euro.Do posiłków są kolejki, a na głowę w basenie skaczą dzieci dla których są jest inny specjalny basen ale nikt tego nie pilnuje. Rezydentów nie ma absolutnie żadnych wtedy kiedy są potrzebni, i nic nie pomagaja mimo że bardzo prosiłem o pomoc zostałem totalnie zlekceważony. W dzień wyjazdu z Polski 12.02.10 - przesiedzielismy pod pretekstem awarii 6 godzin zegarowych na lotnisku - zamiast o 15-ej wylecielismy o 21 wieczorem - bo powyżej 6 godzin biuro powinno zapewnić klientom hotel - więc dokładnie wszystko było wyliczone, w dzień powrotu zabrano nas z hotelu - jak paczki - o godz. 1.20 w nocy i zamiast wylecieć o 3.55 w nocy wylecieliśmy o godz. 6 rano, oczywiście rezydent szybko z lotniska uciekł, żeby czasem nie musieć odpowiadać za skandal. Rezydentka - mam wrażenie że pod wpływem alkoholu - przyjechała na motorynce w dzień wyjazdu i nawet nie pojechała z nami na lotnisko autokarem . Gdyby np. pękła opona nie było w autokarze żadnej osoby z biura Ecco - było to ewidentne złamanie przepisów - będę dochodził zwrotu kosztów za narażanie mnie na niebezpieczeństwo. Proszę wszystkich turystów którzy przeżyli podobną podróż przypominającą masakrę o napisanie gdzie się tylko da - reklamacji, najlepiej do Urzędu Marszałkowskiego Departament Kultury, Promocji i Turystyki, w Warszawie, Polskiej Izby Turystycznej, Rzecznik Ochrony Praw Konsumenta. Biuro Ecco Holiday przesuwa same rozkład wylotów oszczedzając ogromne sumy pieniędzy - bo przywozi klinetów z opóżnieniem do hoteli - nie płaci za kolację i zakwaterowanie z datą wylotu tylko o jeden dzień później - w dzień wylotu powinno zagwarantować jeszcze jeden nocleg - czego nie robi i wykwaterowuje turystów o 12 w południe, jesli ktoś nie dokupi sobie pokoju(co jest bardzo trudne, bo hotel jest przepełniony - a z rezydentem żadnego kontaktu, bo po moich prośbach telefonicznych i tak nikt tego nie załatwił) - siedzi sobie gdzie chce przez 13 godzin i "róbta co chceta". Bardzo dużo podróżowałem, ale tak złej organizacji jeszcze nie widziałem w żadnym innym biurze. ecco Holiday traktuje turystów hurtowo bez żadnej zagwarantowanej jakości. nie pozostawajcie obojetni, bo takiemu organizatorowi powinni zabrać koncesję, zanim popsuje wakacje innym!