Opinia użytkownika: Karo
Dotycząca firmy: Ecco Holiday
Treść opinii: Wykorzystując możliwość zarezerwowania wymarzonej wycieczki do Grecji w niższej cenie, skusiłam się na ofertę biura Ecco holiday. Już w lutym znalazłam hotel odpowiadający moim wymaganiom i spełniającym jedno z ważniejszych kryteriów branych pod uwagę – atrakcyjną ceną. Wyjazd miał być upragnionym tygodniowym wypoczynkiem, niestety moje wakacje prysnęły jak bańka mydlana. Niecałe dwa miesiące przed planowanymi wakacjami pracownik biura podróży przysłał mi wiadomość e-mail, iż moja wycieczka zostaje odwołana, ponieważ biuro nie ma możliwości zarezerwowania miejsca w hotelu. Oczywiście, by mnie uspokoić otrzymałam też inne propozycje wyjazdu w tej samej cenie, lecz niestety w gorszych jakościowo hotelach. Ceny oferowanych wycieczek zastępczych były w tym momencie takie, jak cena mojej wycieczki z tym, że szukając odpowiedniej oferty w lutym zauważyłam, że to jedne z najtańszych możliwości, jakie oferuje biuro podróży. Jak wiadomo, każda firma może mieć problemy z zarezerwowaniem hotelu, bądź czymkolwiek innym, jednak należy zwrócić uwagę na formę kontaktu z klientem. W momencie wyboru wycieczki pracownicy biura podróży kontaktowali się ze mną poprzez e-mail oraz telefonicznie. Natomiast w momencie odwołania wyjazdu informowali mnie jedynie poprzez e-mail i nikt nie wyraził ochoty skontaktowania się ze mną i wyjaśnienia sprawy. Jedyna odpowiedź, to taka, iż wina nie leży po stronie biura podróży. Niestety po raz pierwszy i ostatni skorzystałam z oferty Ecco holiday. Firma zawiodła mnie. Niby ta poznańska firma kojarzy się z porządkiem i dobrym zasobem informacji, jednak to tylko pozory. Podsumowując można zauważyć, iż współpraca z biurem podróży układa się idealnie, ale tylko do momentu wpłaty zaliczki za wyjazd. Po dokonaniu opłaty okazuje się, iż oferta, którą wybraliśmy nie może zostać zrealizowana oczywiście, co nie jest z winy biura podróży. Zaproponowane zostają inne oferty, które są znacznie droższe i na pewno nie są to miejsca, w które początkowo chcieliśmy jechać. Duży problem stanowi również to, iż z klientem za każdym razem kontaktuje się inny pracownik. Oczywiście każdemu należy od początku tłumaczyć o co chodzi, a i tak nikt nic nie wie o szczegółach zamówienia.