Opinia użytkownika: Elżbieta_48
Dotycząca firmy: ART-DOM
Treść opinii: Udałam się do sklepu w celu zakupu wcześniej oglądanej zmywarki. Byłam 30 min. przed zamknięciem. Podeszłam do punktu informacyjnego działu i powiedziałam, że chciałam kupić zmywarkę i mam już wybraną. Sprzedawca wziął kartę i długopis i poszedł ze mną, żeby spisać model. Następnie udaliśmy się do punktu informacyjnego działu gdzie sprzedawca zaczął wypełniać potrzebne dokumenty. Zapytał czy płacę gotówką czy na raty. Odparłam, że gotówką. Spytał czy pasuje mi transport w poniedziałek. Powiedziałam, że tak tylko po poludniu. Zapisał tą informację i dodał, że jest bezpłatny. Zresztą taka informacja również widniała naklejona na punkt informacyjny- transport z wniesieniem gratis. Otrzymałam wszystkie potrzebne dokumenty i zostałam zaproszona do kasy. Podziękowałam i pożegnałam się. Przy kasie była przede mną jedna osobą, więc musiałam chwilę poczekać. W między czasie pojawiła się następna, która stanęła za mną. W końcu przyszła moja kolej. Wręczyłam Pani kasjerce wszystkie potrzebne dokumenty. Zapytała czy płacę gotówką czy kartą. Odparłam, że gotówką. Po przejrzeniu przez kasjerkę dokumentów zostałam poproszona o pieniądze. Przeliczyła je ręcznie i wydrukowała paragon, który dołączyła do faktury. Wręczyła mi dokumenty. Podziękowałam i pożegnałam się. Ona odpowiedziała mi tym samym.