Opinia użytkownika: Klient_fW4kQ
Dotycząca firmy: Peek&Cloppenburg
Treść opinii: WIDZĘ, ŻE NIE JESTEM ODOSOBNIONY, BO MOJA OPINIA BĘDZIE RÓWNIEŻ NEGATYWNA. ZAMÓWIŁEM SPODNIE MARKI JOOP, A OTRZYMAŁEM Calvin Klein, chociaż na stronie są spodnie JOOP. Odesłałem spodnie i zamówiłem ponownie. Pani z obsługi klienta zapewniła, że na pewno otrzymam właściwy towar... i co?!!! Ponownie dostałem błędne spodnie. Odesłałem! Największym problemem jest jednak to, że do tej pory nie mam zwróconych środków pieniężnych za 2 pary spodni. Infolinia wiecznie zajęta, a jak raz udało mi się dodzwonić, to kobieta w ogóle nie była przejęta moim zdenerwowaniem, pieniądze niby wysłane, a nie mam ich do dzisiaj. Minęły 3 tygodnie. ŻENADA I SZOK! NIE POLECAM FIRMY, JESTEM OSZUKIWANY BEZ KOŃCA!!!