Opinia użytkownika: Klient_s0Oo
Dotycząca firmy: Peek&Cloppenburg
Treść opinii: Wczoraj byłam w sklepie w Avenidzie. Dosyć że obsługa doliczyła mi do zakupów ( z premedytacją) koszulę której nie kupiłam ( dobrze że sprawdziłam paragon, zakupów było dużo , na kwotę ponad 2600, chyba myślały że się nie zorientuję) to jeszcze za sukienkę przecenioną policzyły wyższą kwotę ( niestety z sukienką zorientowałam się w domu, za koszulę zwróciły mi kiedy cofnęłam się do kasy. )W sumie naciągnięto mnie na 120 pln. Przy kasie zrobiono sztuczne zamieszanie na temat maseczek , mam wrażenie, że specjalnie. Obsługa fatalna , sami szukaliśmy rzeczy, panie sobie plotkowały , obrażone jak prosiłam o poszukanie czegoś. Kabiny pozaklejane taśmą, przez to kolejki. W sobotę jadę zwrócić sukienkę za którą za dużo zapłaciłam ( na metce inna cena). Zamiast szanować takiego dobrego klienta to kręcą i naciągają. Nie chcę mieć z nimi już nic do czynienia!!!! (opinia zmoderowana z uwagi na treść)