Meritum

(2.98)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (20 z 28)

Nie wiem czy...
Nie wiem czy tak jest zawsze, ale w czasie mojej wizyty w sklepie, panie z obsługi nie wykazywały najmniejszego zainteresowania klientami.

Basik_1

04.12.2014

Placówka

Poznań, al. Solidarności 47

Nie zgadzam się (4)
Sklep duży, przestronny...
Sklep duży, przestronny i estetyczny. Towar wyeksponowany w zachęcający sposób. Pracownice jednak jakieś wyobcowane. Na moje pytania odpowiadały zdawkowo. Dopiero Pani przy kasie udzieliła mi obszernych informacji na temat poszukiwanego modelu buta.

Agnieszka_3636

05.06.2014

Placówka

Poznań, al. Solidarności 47

Nie zgadzam się (3)
Przy okazji zmiany...
Przy okazji zmiany sezonu wstąpiłam po zakup obuwia do sklepu Meritum. Na sklepie było bardzo czysto, buty poukładane i dobrze wyeksponowane. Przystępne ceny w porównaniu do innych sklepów z wysokiej jakości obuwiem. Niestety obsługa pozostawia wiele do życzenia. Na zmianie były dwie Panie. Obie stały przy ladzie i głośno rozmawiały o swoim życiu prywatnym. Jedna z nich mnie obserwowała, ale nie zrezygnowała z rozmowy z drugą. Po kilku minutach poprosiłam o pomoc i zostałam bardzo dobrze obsłużona. Pani była miła i już chętna do pomocy.

Marlena_270

30.05.2014

Placówka

Poznań, al. Solidarności 47

Nie zgadzam się (2)
Sklep jest dosyć...
Sklep jest dosyć drogi, ale oferuje bardzo duży wybór butów,można trafić dobre promocje. Uwielbiam szpilki, gdy wchodzę do Meritum za każdym mam ochotę kupić co najmniej dwie pary:) W sklepie jest ładnie, buty efektownie wyeksponowane, panie są miłe i uprzejmie. Ostatnio kupiłam świetne szpilki z wyprzedaży, miały urwany pasek przy jednym bucie więc utargowałam jeszcze 20zł mniej- a szewc z naprawił mi pasek za grosze. Polecam zakupy w tym sklepie!

Karolina_1825

03.11.2013

Placówka

Poznań, Górecka 30

Nie zgadzam się (4)
W sklepie dokonałam...
W sklepie dokonałam obserwacji osób tam pracujących, asortyment obuwia w sklepie pozwala na dokonanie wyboru, choć wiele towaru jest z poprzednich sezonów. Pracownice sklepu nie zainteresowały się moją obecnością i nie wyrażały chęci pomocy. Nie zauważyłam w sklepie nieporządku. Towar na półkach był poukładany, kartony również. Buty były ciekawie wyeksponowane. Na stoisku kasowym było jednak sporo reklamówek, ulotek co sprawiało wrażenie bałaganu.

Agnieszka_3345

23.11.2012

Placówka

Poznań, al. Solidarności 47

Nie zgadzam się (10)
Nie specjalnie przypadł...
Nie specjalnie przypadł mi do gustu ten sklep. Obuwie w nim oferowane jest w moim odczuciu niezbyt ciekawe (albo po prostu nie w moim stylu), a ceny nieadekwatne do jakości i stylistyki. Wydaje mi się, że część butów tu sprzedawanych można kupić w innych sklepach taniej. Obsługa jest na średnim poziomie, ekspedientka nie witała wchodzących. Plusem była czystość sklepu i panujący tam porządek.

Karolina_962

01.06.2012

Placówka

Poznań, al. Solidarności 47

Nie zgadzam się (12)
Często zaglądam do...
Często zaglądam do Meritum przy Gwarnej, tak z ciekawości, po pierwsze, żeby obejrzeć buty, po drugie, żeby sprawdzić czy poprawia się jakość obsługi. W listopadzie kupiłam u nich kozaki, ale tylko ze względu na cenę i z tego względu, że w innym sklepie nie było mojego rozmiaru. To był mój ostatni zakup w tym sklepie. Jakość obsługi jest po prostu katastrofalna! Ekspedientki swoją karierę musiały zaczynać w PRLu. W ogóle nie wykazują zainteresowania klientem. Co więcej potrafią być opryskliwie, nieprzyjemne. Sytuacja, której byłam świadkiem: starsza kobieta pyta, czy są buty w innym rozmiarze, ta z niezadowoleniem wychodzi na zaplecze, sprawdza, okazuje się, że nie ma. Informuje o tym potencjalną klientkę, a ta dopytuje jeszcze czy nie ma żadnego z rozmiarów, o który pytała, a ekspedientka na to: "Nie rozumie pani, jak mówię, że nie ma?". Poza tym rzeczywiście sprzedawczynie NIGDY nie pytają, czy mogą w czymś pomóc, doradzić, polecić. Ich zachowanie jest skandaliczne! Nawet przy płaceniu nie potrafią powiedzieć dziękujemy, zapraszamy... nie nawiązują żadnego kontaktu z klientem. Raz byłam jeszcze w ich sklepie w Plazie - obsługa minimalnie lepsza, ale po tym jak 10min szukali mojego rozmiaru na zapleczu, wyszłam...

mow

25.05.2012

Placówka

Poznań, al. Solidarności 47

Nie zgadzam się (14)
W sklepie było...
W sklepie było dziś mało klientów, a obsługa przemieszczała się pomiędzy regałami i stała za ladą. Jedna z pań zagadnięta przeze mnie nie była zbyt miła, ale wykazała się kompetencją. Ekspozycja była bardzo ciekawa, wiele butów zostało przecenionych jako ostatnie pary lub modele z poprzedniego sezonu. W sklepie panował porządek.

SecretClient_2

22.05.2012

Placówka

Poznań, al. Solidarności 47

Nie zgadzam się (1)
Ruch klientów w...
Ruch klientów w sklepie był dziś bardzo duży. Podeszłam do jednej z pracownic i poprosiłam o pomoc, na co usłyszałam od niej "moment". Wróciła jednak do mnie po chwili i zapytała, o co chodziło. Wybór obuwia był duży, ale ceny dość wysokie. Ich rekompensatą jest jednak jakość obuwia - solidnego, polskiego (i nie tylko) wykonawstwa.

SecretClient_2

26.03.2012

Placówka

Poznań, Górecka 30

Nie zgadzam się (2)
Zostałam dziś w...
Zostałam dziś w profesjonalny sposób obsłużona w sklepie Meritum - pracownica udzielił mi porady, była miła i kompetentna, zaproponowała rozwiązania, na które sama nie wpadłam. Poza tym wybór obuwia jest tu bardzo duży, a jego jakość wysoka, choć idzie za tym również cena. Inne pracownice również pomagały klientom, a w sklepie panował porządek.

SecretClient_2

26.03.2012

Placówka

Poznań, Kaspra Drużbickiego 2

Nie zgadzam się (1)
Weszliśmy z rodzicami...
Weszliśmy z rodzicami obejrzeć buty. Mój ojciec dość szybko zauważył but, który go zainteresował – miękki, z ładnej skóry, wyglądający na wygodny. Nie wiedział jednak jaki to rozmiar, więc poszłam zapytać pracownicę. Sprzedawczyni stała za ladą i domyślam się, ze widziała nasze zainteresowanie, nie wykazała jednak inicjatywy. Kobieta powiedziała, ze rozmiar który trzymam w ręce to 42 (czyli taki jak był potrzebny). Ojciec przymierzył, but pasował jak ulał i zrobił się problem, bo nie wiedzieliśmy gdzie jest drugi (pudełka były kiepsko oznakowane, trochę wymieszane). No więc znowu musiałam udać się do pracownicy. Podeszłam i poprosiłam ją o pomoc w znalezieniu drugiego. Kobieta nie wydawała się zadowolona z mojej prośby – wywróciła oczami i z kamienną miną wolno ruszyła za mną, przeszukała pudelka, po czym bez słowa wręczyła mi jedno z nich i odeszła. Buty były dobre, w atrakcyjnej cenie, więc ojciec zdecydował się na zakup. Przy kasie obsługiwała nas ta sama pracownica, nie doczekaliśmy się zadnych zwrotów grzecznościowych czy podziękowania za zakup. Trudno to nazwać miłą obsługą, zero zaangażowania, chęci pomocy.

Karolina_962

18.12.2011

Placówka

Poznań, al. Solidarności 47

Nie zgadzam się (9)
Weszłam do sklepu,...
Weszłam do sklepu, ponieważ wciąż poszukuję kozaków na zimę. Co prawda w sklepie obuwniczym na gwarnej kozaków co niemiara, ale jakoś ani jedne.. nie były w stanie mnie zauroczyć, abym je mogła kupić. Prawda, że w sklepie fajne przeceny, wszystko dość widocznie ułożone na półkach sklepowych, wystawa też zachęcała do wejścia, ale niestety nie obsługa. Specjalnie chodziłam po sklepie w pewnym momencie, aby ktoś zapytał w końcu, czy może mi coś doradzić, no ale się nie doczekałam i po prostu wyszłam. Fajny sklep, na pewno cenowo też wpisuje się w wiele osób, no i najważniejsze, że mimo, iż kozaki nie w moim stylu, to kilka innych par jesiennych bym nawet wybrała, ale przy choć minimalnym zainteresowaniu sprzedawcy.

Irmina_15

31.10.2011

Placówka

Poznań, al. Solidarności 47

Nie zgadzam się (8)
W Meritum zawsze...
W Meritum zawsze można znaleźć obuwie eleganckie i dobrej jakości. Ceny jak za taką jakość są przystępne. Jednak obsługa jest zdecydowanie słabą stroną - panie nie są chętne do pomocy i dopiero usilnie proszone angażują się w sprzedaż. Nie proponują nic z własnej inicjatywy - o przymiarkę, inne rozmiary, inne kolory trzeba pytać. W sklepie jest dość czysto, a ekspozycja jest logicznie rozmieszczona.

SecretClient_2

23.09.2011

Placówka

Poznań, Górecka 30

Nie zgadzam się (3)
Butów w Meritum...
Butów w Meritum jest dużo, ale poustawiane są w taki sposób, że trudno szybko znaleźć coś ciekawego. Jakoś mało rzucają się w oczy. Może to kwestia nieodpowiedniego koloru regałów, a może złego oświetlenia, sama nie wiem. Obeszłam sklep, ale asortyment nie przypadł mi do gustu. Część obuwia wygląda moim zdaniem dość tandetnie, a ceny ma dość wysokie, w wielu przypadkach porównywalne np. z Venezią, do której Meritum moim zdaniem zdecydowanie nie może się równać. W sklepie było kilkoro klientek, a dwie pracownice znajdowały się w pobliżu kasy i prowadziły prywatną rozmowę. Sklep nie zrobił na mnie zbyt dobrego wrażenia.

Karolina_962

26.07.2011

Placówka

Poznań, al. Solidarności 47

Nie zgadzam się (5)
Bardzo sympatyczne i...
Bardzo sympatyczne i miłe dziewczyny. Bardzo duży asortyment w różnych i przystępnych cenach. Gorąco polecam ten sklep. Tam każdy znajdzie coś dla siebie. Można tam kupić bardzo ładne buty. Personel pomaga w wyborze...doradzi... Buty ładnie poukładane, nie można się zgubić...:)...poukładane kartoniki równiutko. Bardzo czysty i schludny sklep.Gorąco polecam!!!!!!

zarejestrowany-uzytkownik

23.04.2011

Placówka

Poznań, al. Solidarności 47

Nie zgadzam się (9)
Meritum postrzegam jako...
Meritum postrzegam jako dość ekskluzywny sklep, ze względu na jakość oferowanych towarów, a - co za tym idzie - także ich ceny. Jednak żeby utrzymać taką opinię, nie wystarczy mieć dobre obuwie, ale również obsługę, która jest pomocna i uprzejma. Niestety to, co dziś działo się w sklepie, przerosło moje najśmielsze oczekiwania. Zaczęło się od nieprzyjemnego zapachu - wyczuwalny zaraz po wejściu do sklepu i tak intensywny, że gdyby nie konieczność zakupu obuwia, wyszłabym stamtąd natychmiast. Zapach przypominał coś związanego z jedzeniem lub zwierzętami, a raczej pomieszanie jednego z drugim. Jego uciążliwość sprawiała, że nawet trudno było się do niego przyzwyczaić. Obsługa (cztery dziewczyny) stała oparta o regały i zajmowała się plotkowaniem. Jedna plotła drugiej włosy, reszta opowiadała sobie wrażenia z prywatnych wydarzeń. Tylko jedna z kobiet (piąta) przemieszczała się pomiędzy półkami,pozostałe stały w jednym miejscu, skupione wyłącznie na sobie, a nie na klientach, mimo że na każdym z regałów wisi kartka z treścią "towar podaje sprzedawca" (który miewa problemu ze znalezieniem niektórych modeli). W sklepie spędziłam 45 minut, niemalże samodzielnie się obsługując. Problem pojawił się w momencie poszukiwania innego rozmiaru, gdyż rozmieszczenie kartonów z obuwiem jest wyjątkowo nielogiczne - ekspozycja gdzie indziej, a kolekcja gdzie indziej. Mój mąż prosił ekspedientkę o pomoc trzy razy i za każdym razem podawała buty i odchodziła, a jakakolwiek próba nawiązania przez niego rozmowy spotykała się z milczeniem. Wybrał w końcu but i poprosił o drugi z pary. Gdy wyciągnęła go z kartonu, okazało się, że wygląda inaczej, bo jest znacznie bardziej lśniący - nawet czerń była głębsza. Ekspedientka wzięła więc but z ekspozycji i poszła go wyczyścić - gdy wróciła, pomiędzy obydwoma nie było już różnicy! To tylko świadczy o porządku, jaki panuje w sklepie. Jej komentarz do sytuacji również był "nieco" nieodpowiedni - powiedziała, że jeśli mężowi zależy na tym, aby but nie był bardzo lakierowany, zawsze może go nie czyścić... Wyszliśmy ze sklepu, bo kropla przepełniła czarę. Zastanawiałam się jeszcze, jak ekspedientki sklepu obuwniczego mogą chodzić w pracy w różowo-granatowych skarpetkach i do tego różowych klapkach lub czarnych bawełnianych skarpetach i jasnobrązowych sandałach.

SecretClient_2

14.03.2011

Placówka

Poznań, al. Solidarności 47

Nie zgadzam się (17)
Kiedyś był to...
Kiedyś był to mój ulubiony sklep, obuwie dobrej jakości w dobrej cenie. Niestety sklep okazał się przyjazny wraz z personelem tylko w momencie kiedy się dokonywało zakupu.. W sytuacji reklamacji już było zupełnie odwrotnie. Odbierając buty z reklamacji która została negatywnie rozpatrzona (mimo 3krotnego użycia obuwia) zostałam potraktowana jak ktoś niepotrzebny i "przeszkadzający" Pani ewidentnie pokazała że nie interesuje je moje zdanie ... Stwierdziła tylko ze TO NIE JEJ SPRAWA ŻE MI SIĘ BUTY ZNISZCZYŁY.. To chyba była moja ostatnia wizyta w tym sklepie:( a szkoda :(

Joanna_1730

01.03.2011

Placówka

Poznań, al. Solidarności 47

Nie zgadzam się (17)
Duży sklep obuwniczy,...
Duży sklep obuwniczy, szeroki asortyment. Jest w czym wybierać. Poszukiwałam butów trekkingowych. Mają ich naprawdę bardzo duży wybór, a dodatkowo są przecenione. Różne kolory, wzory i modele. Zaczęłam się rozglądać za jakąś ekspedientką, która podałaby mi rozmiar. Podeszłam do jednej pracownicy i poprosiłam o rozmiar usłyszałam, że nie ma. Nie zrażona poprosiłam, żeby w takim razie wskazała mi, które z tych modeli są w moim rozmiarze. Z obrażoną miną zaczęła sprawdzać. Podała mi dwa buty i odeszła na inny dział poukładać jakieś rozrzucone kozaki. Przymierzyłam, ale było mi mało. Na własną rękę zaczęłam szukać mimo tabliczki: "Towar podaje sprzedawca". Znalazłam upatrzony rozmiar i wyjęłam karton. Sprzedawczyni już w ogóle nie zwracała na mnie uwagi i podeszła w najlepsze do koleżanki. Całe szczęście nieuprzejme zachowanie zostało zrehabilitowały mi moje nowo zakupione butki - po prostu idealne :)

Natalia_549

12.02.2011

Placówka

Poznań, al. Solidarności 47

Nie zgadzam się (11)
Będąc w Galerii...
Będąc w Galerii Pestka rozglądałam się za kozakami. Postanowiłam sprawdzić też ofertę sklepu Meritum na pierwszym piętrze. Najpierw przyjrzałam się witrynie - na tle innych sklepów, prezentujących piękne, świąteczne wystawy, okno wystawowe Meritum wypadało bardzo blado. Było na nim kilka par butów oraz 3 czy 4 kartony zapakowane w brązowy, zwykły papier pakowny i obwiązane wstążką. Moim zdaniem to raczej szpeciło niż zdobiło. W sklepie panował lekki rozgardiasz - sporo butów na półkach było poprzewracanych (zwłaszcza kozaków), krzywo ustawionych, 2 dwóch miejscach zauważyłam leżące rozpakowane kartony z butami. Obsługa też nie przypadła mi do gustu - nikt mnie nie przywitał, nie zaproponował pomocy (mimo, iż dość dużo czasu spędzilam w sklepie oglądając asortyment), nikt mnie też nie pożegnał. Jeśli chodzi o samo obuwie to nie znalazłam tam nic, co by mi się spodobało.

Karolina_962

04.12.2010

Placówka

Poznań, al. Solidarności 47

Nie zgadzam się (10)
Poszłem do tego...
Poszłem do tego sklepu ponieważ potrzebowałem butów go garnituru. Z zewnątrz widać było, że jest tam duży wybór. I był. Nawet tak duży, że trzeba było bardzo wolno iść, by móc zobaczyć wszystkie modele (i tak nie zobaczyłem chociaż przeszłem dwa razy te same półki). Sprzedawczyń nie było praktycznie widać na dziale męskim, kiedy samodzielnie wyszukałem buty poprosiłem najbliższą panią i znalazła dla mnie szybko odpowiedni numer, przymierzyłem a pani znikła. Chwilę poczekałem zanim skończyła konwersację z koleżankami i poprosiłem o nowy rozmiar (tamten był za mały), znowu szybko mi pani znalazła, ale tym razem nie odchodziła, odeszła po chwili tylko po to, by obsłużyć kolejnego klienta. Kiedy się zdecydowałem (zaangażowanie pani sprzedawczyni polegało tylko na powiedzeniu, że się rozejdą) wzięła je do kasy, zwołała kasjerkę i poszła bez słowa. Pani skasowała i szczęśliwy, że dostałem buty poszłem do domu.

zarejestrowany-uzytkownik

08.06.2009

Placówka

Poznań, Górecka 30

Nie zgadzam się (22)

Meritum

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Meritum?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie.