Opinia użytkownika: mow
Dotycząca firmy: Meritum
Treść opinii: Często zaglądam do Meritum przy Gwarnej, tak z ciekawości, po pierwsze, żeby obejrzeć buty, po drugie, żeby sprawdzić czy poprawia się jakość obsługi. W listopadzie kupiłam u nich kozaki, ale tylko ze względu na cenę i z tego względu, że w innym sklepie nie było mojego rozmiaru. To był mój ostatni zakup w tym sklepie. Jakość obsługi jest po prostu katastrofalna! Ekspedientki swoją karierę musiały zaczynać w PRLu. W ogóle nie wykazują zainteresowania klientem. Co więcej potrafią być opryskliwie, nieprzyjemne. Sytuacja, której byłam świadkiem: starsza kobieta pyta, czy są buty w innym rozmiarze, ta z niezadowoleniem wychodzi na zaplecze, sprawdza, okazuje się, że nie ma. Informuje o tym potencjalną klientkę, a ta dopytuje jeszcze czy nie ma żadnego z rozmiarów, o który pytała, a ekspedientka na to: "Nie rozumie pani, jak mówię, że nie ma?". Poza tym rzeczywiście sprzedawczynie NIGDY nie pytają, czy mogą w czymś pomóc, doradzić, polecić. Ich zachowanie jest skandaliczne! Nawet przy płaceniu nie potrafią powiedzieć dziękujemy, zapraszamy... nie nawiązują żadnego kontaktu z klientem. Raz byłam jeszcze w ich sklepie w Plazie - obsługa minimalnie lepsza, ale po tym jak 10min szukali mojego rozmiaru na zapleczu, wyszłam...