Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: Meritum
Treść opinii: Weszliśmy z rodzicami obejrzeć buty. Mój ojciec dość szybko zauważył but, który go zainteresował – miękki, z ładnej skóry, wyglądający na wygodny. Nie wiedział jednak jaki to rozmiar, więc poszłam zapytać pracownicę. Sprzedawczyni stała za ladą i domyślam się, ze widziała nasze zainteresowanie, nie wykazała jednak inicjatywy. Kobieta powiedziała, ze rozmiar który trzymam w ręce to 42 (czyli taki jak był potrzebny). Ojciec przymierzył, but pasował jak ulał i zrobił się problem, bo nie wiedzieliśmy gdzie jest drugi (pudełka były kiepsko oznakowane, trochę wymieszane). No więc znowu musiałam udać się do pracownicy. Podeszłam i poprosiłam ją o pomoc w znalezieniu drugiego. Kobieta nie wydawała się zadowolona z mojej prośby – wywróciła oczami i z kamienną miną wolno ruszyła za mną, przeszukała pudelka, po czym bez słowa wręczyła mi jedno z nich i odeszła. Buty były dobre, w atrakcyjnej cenie, więc ojciec zdecydował się na zakup. Przy kasie obsługiwała nas ta sama pracownica, nie doczekaliśmy się zadnych zwrotów grzecznościowych czy podziękowania za zakup. Trudno to nazwać miłą obsługą, zero zaangażowania, chęci pomocy.