Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Meritum
Treść opinii: Poszłem do tego sklepu ponieważ potrzebowałem butów go garnituru. Z zewnątrz widać było, że jest tam duży wybór. I był. Nawet tak duży, że trzeba było bardzo wolno iść, by móc zobaczyć wszystkie modele (i tak nie zobaczyłem chociaż przeszłem dwa razy te same półki). Sprzedawczyń nie było praktycznie widać na dziale męskim, kiedy samodzielnie wyszukałem buty poprosiłem najbliższą panią i znalazła dla mnie szybko odpowiedni numer, przymierzyłem a pani znikła. Chwilę poczekałem zanim skończyła konwersację z koleżankami i poprosiłem o nowy rozmiar (tamten był za mały), znowu szybko mi pani znalazła, ale tym razem nie odchodziła, odeszła po chwili tylko po to, by obsłużyć kolejnego klienta. Kiedy się zdecydowałem (zaangażowanie pani sprzedawczyni polegało tylko na powiedzeniu, że się rozejdą) wzięła je do kasy, zwołała kasjerkę i poszła bez słowa. Pani skasowała i szczęśliwy, że dostałem buty poszłem do domu.