Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Multi RTV AGD
Treść opinii: Na tegoroczne święta postanowiłam kupić mojej teściowej kuchenkę mikrofalową. Pojechałam więc do Galerii Grudziądzkiej, by tam w RTV AGD ją kupić. Zdecydowałam się na zakupy w tym sklepie dlatego, że uważam, iż jest tam duży wybór w produktach oraz ceny są przystępne. Tak też było i w tym wypadku. Znalazłam w sklepie sporo kuchenek, w przeróżnych cenach. Wybrałam tę, która mnie interesowała, i tutaj właśnie zaczyna się komedia. W sklepie było dużo ludzi. Szukając pracownika marketu, który zapakowałby mi wybrany przeze mnie produkt było nie lada wyczynem. Kiedy znalazłam na drugim końcu sklepu taką osobę i poprosiłam o chwilkę dla mnie, Pan stanowczo odparł, że nie może się mną zająć gdyż ma innych klientów na głowie. Dodam tutaj, że jedni państwo oglądali mikser a pan stojąc kawałek od nich czekał na to, aż się zdecydują i będą mieli zamiar go kupić. Odebrałam to tak, jakby ten pracownik najchętniej poszedłby już do domu i miał w nosie wszystkich klientów. Po około 20 minutach wypatrywania kogokolwiek upoważnionego do wydania towaru zauważyłam 'wolnego' pracownika. Po wskazaniu, który produkt mnie interesuje, pan wziął z magazynu karton z mikrofalą i zaczął nabijać produkt by wydrukować fakturę. Przyglądałam się temu kartonowi i stwierdziłam, że to nie ten model, który wybrałam. Pan nawet nie przepraszając stwierdził, że rzeczywiście to nie to. Wymienił, wydrukował fakturę i poszłam do kasy. Mam wrażenie, że w tym sklepie personel nie jest przeszkolony, jak obchodzić się z klientami. Nie wymagam od pracowników, by byli przesadnie uprzejmi, lecz odrobina szacunku nie zaszkodzi. Ofertą sklepu, jak zawsze, jestem zadowolona, lecz czas i jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia.