Opinia użytkownika: Małgorzata_109
Dotycząca firmy: Multi RTV AGD
Treść opinii: Sklep mieści się w na piętrze budynku handlowego, na parterze znajduje się sklep obuwniczy. Miejsca parkingowe są po lewej stronie budynku, lecz samochody zwykle parkują tuż przed sklepem na chodniku. Na parkingu jak i przed sklepem nie stało dużo samochodów. Obeszłam budynek tak by zerknąć na okna z racji bliskości położenia budynku handlowego do głównej ulicy, szyby były brudne od spalin i pogody. Wejście do budynku informowało o dwóch mieszczących się w nim sklepach. Reklama sklepu MULTI RTV AGD znajduje się nie tylko na oknach na piętrze, ale także tuż nad głowami klientów wchodzących do sklepu. Po wejściu do sklepu zauważyłam dwa banery informujące mnie gdzie znajduje się sklep MULTI RTV AGD. Wjechałam schodami na piętro, schody jak i ich okolica łącznie z poręczami były czyste. W sklepie był jeden klient, który kierował się już w kierunku do schodów- do wyjścia. Na wprost przy kasie stała tyłem do wejścia i wchodzących do sklepów ekspedientka, a za kasą siedziało dwóch mężczyzn, ekspedientów. Nikt z trzy osobowego personelu nie zauważył mojego przyjścia, nie zostałam powitana. Wjeżdżając po schodach zauważyłam, że interesujące mnie pralki automatyczne stoją po lewej stronie więc tuż po wejściu do sklepu skierowałam się w ich kierunku. Oglądając ekspozycje pralek przyglądałam się także ekspedientom , pani odeszła od kasy rozmawiała przez telefon, panowie nadal siedzieli przy kasie, jeden z nich spojrzał dwa razy w moim kierunku ale nadal siedział w tym samym miejscu. W sklepie panował półmrok, część z telewizorami sprawiała wrażenie nie zapalonych świateł. Ekspedientka , która przed momentem rozmawiała przez telefon – Emilia podeszła do mnie przywitała się ze mną po czym zaproponowała czy może mi w czymś pomóc. Pani E. miała na szyi zawieszony identyfikator a ubrana była w czystą kolorową bluzkę , ekspedienci też byli w kolorowych bluzkach. Odpowiedziałam ekspedientce, że jestem zainteresowana pralką firmy Amica bądź Whirlpool. Pani E. powtórzyła nazwę firmy Whirlpool, zapytałam czy sugeruje, że z tych dwóch marek ma być ta druga, ekspedientka potwierdziła. Dodałam także, że jeżeli ma ekspedientka inne swoje inne typy firm może mi też zaproponować. Pani E. powiedziała mi dwie firmy m.in. Bosch, po czym dodała, że w domu ma tylko produkty tej firmy, gdyż są produkowane ze zdecydowanie lepszych podzespołów niż firmy pozostałe, lecz są to artykuły też trochę od nich droższe. Poprosiłam o zaprezentowanie oferty właśnie firmy Whirlpool, zostałam zapytana o moje potrzeby interesujące mnie rozmiary, parametry i inne informacje np. cenę. Powiedziałam cenę zgodnie ze scenariuszem 1300 zł, natomiast co do wielkości parametrów poprosiłam o zasugerowanie jakie są. Dowiedziałam się, że są trzy rozmiary pralek 2 ładowane od frontu i jedna od góry. Zainteresowana byłam w trakcie wizyty pralkami ładowanymi od frontu, nie ważne jakiej wielkości. Zostałam poinformowana, że pralki o tych samych parametrach mieszczące się w większej objętości -60 cm głębokość , zawsze będą tańsze-niż w 40 cm. Ekspedientka zaczęła mi pokazywać pralki (po 2 pralkach firmy Whirlpool) zaproponowałam o porównanie teraz pralki firmy proponowanej przez ekspedientkę, obejrzałam pralkę firmy Bosch w cenie 1399zł. Poprosiłam o wskazanie pralki firmy Amica zaprezentowano mi 2 pralki, na jednej z nich nie było ani ceny ani wypisanych parametrów. Poruszyłam sprawę gwarancji i ewentualnych reklamacji, to również zostało mi wyjaśnione przez sprzedawczynię. Ekspedientka przeszła też przy innych pralkach ale ceny na nich były wyższe więc już osądziłam, że więcej nie będę oglądać. Stwierdziłam, że musze się zastanowić i porozmawiać z mężem nawet nad zmianą wybranej przeze mnie wcześniej firmy. Podziękowałam Pani E. za miłe i wyczerpujące informacje, zostałam miło pożegnana po czym Pani E. dodała, że transport na terenie miasta Koszalin jest za symboliczną złotówkę. Po tym pożegnała się ze mną jeszcze raz i podeszła do kolejnej klientki, która zapytała się o odkurzacz. Skierowałam się do obejrzenia innych artykułów gospodarstwa domowego. Zwróciłam uwagę na brak cen na niektórych artykułach brakowało cen i omówień parametrów np. 2 pralki, lodówki (np. plastikowa wkładka na cenę stałą pusta), telewizory, telefony. Gdy podeszłam w część telewizorów ( część ta znajduje się po drugiej stronie schodów)zauważyłam, że światła sufitowe się świecą i słuchać cichutką muzykę (której nie było słychać w poprzedniej części sklepu.)Większość telewizorów była włączona. Obsługa w sklepie MULTI RTV AGD była bardzo kompetentna. Pani sprzedawczyni wydawała się być faktycznie dobrze zorientowana w temacie. Uzyskałam wiele informacji także o szczegółowych parametrach technicznych : zabezpieczenie przeciw zalaniu, waga wodna, kontrola wyważenia i wiele innych. Sklep i wystawione produkty prezentowały się dostatecznie, brakowało na wielu cen i opisu parametrów co nie zachęcało do kupna w tym sklepie.