ZTM Gdańsk

(2.40)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (21 z 29)

Dobre połączenia, dobrze...
Dobre połączenia, dobrze zaplanowane przystanki. Opóźnienia niestety się zdarzały ale poza tym oceniam bardzo dobrze

Klient_nT3N9

01.07.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Transport w Gdańsku...
Transport w Gdańsku jest na bardzo wysokim poziomie. Tabor jest czysty i zadbany. Rozkład jazdy jest dostosowany do potrzeb mieszkańców i turystów. Centrum miasta jest bardzo dobrze skomunikowane z plażami miejskimi. Na przystankach znajduje się potrzebna infrastruktura. Inne miasta mogą brać przykład z ZTM Gdańsk.

Katarzyna_2956

10.11.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
27 grudnia kierowca...
27 grudnia kierowca linii 127 ( bus 2687) zatrzymał się na przystanku i pofatygował się, żeby wysiąść i nie tylko podnieść mój zgubiony i rozbity telefon, ale również oddzwonić i umówić się na jego odbiór. Oby więcej takich serdecznych ludzi. Bardzo dziękuję za pomoc i likwidację mojego stresu. :) Nr kierowcy 6126 dziękuję !

Niezweryfikowany Klient_PFb1

27.12.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Dnia 09.11.2020 około...
Dnia 09.11.2020 około godziny 16:10 biegłem na przystanek BLUSZCZOWA gdyż śpieszylem się na autobus linii 131. Kierowca widząc że biegnę poczekal na mnie na przystanku choć był to przystanek na żądanie. Mało już jest takich ludzi w dzisiejszych czasach-UPRZEJMYCH. Nr kierowcy 5013

Niezweryfikowany Klient_e9or

11.11.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Więcej tym nie...
Więcej tym nie pojadę nawet za dopłatą

Niezweryfikowany Klient_6pKx

09.10.2020

Placówka

Gdańsk, Grunwaldzka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobry rozkład...
Bardzo dobry rozkład jazdy w Gdańsku. Jeżeli się coś dzieje to jest wysyłana komunikacja zastępcza. Czasem na liniach do gmin ościennych jest już trochę gorzej gdzie korki powodują ponad godzinne opóźnienia, których nikt nie chce naprawiać, np. Buspasem na ul. Słowackiego co by znacznie zmniejszyło korki koreczki. Niestety nie wiem czy leży w gestii ZTM czy juz raczej Zarządu Dróg ale te dwie instytucje powinny z sobą współpracować.

Niezweryfikowany Klient_8eQW

24.09.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nowe pojazdy, większość...
Nowe pojazdy, większość z klimatyzacją. Tramwaje pozwalają omijać zatory drogowe.

zarejestrowany-uzytkownik

26.08.2014

Placówka

Gdańsk, Na Stoku 49

Nie zgadzam się (0)
Dzisiaj nadeszła pora...
Dzisiaj nadeszła pora aby skorzystać z tak źle ocenianej komunikacji miejskiej w Gdańsku. Pierwsze wrażanie na prawdę było miłym zaskoczeniem. Bilety u kierowcy kupione szybko i bezproblemowo. Po zajęciu miejsca postanowiłem wyciągnąłem telefon, miła niespodziana jest WiFi, jakość połączenia dobra (ale zmiany przez te kilka lat, pomyślałem sobie).Pierwsza próba połączenia skończyła się niepowodzeniem, kolejne kilka również - aaaaaa pewnie wyjątkowa sytuacja, zdarza się. W autobusie czysto i schludnie (pewnie dlatego że wsiadałem przystanek od pętli). Do miejsca docelowego na czas (nawet zdążyłem na przesiadkę na inną linie). Tutaj za telefon, WiFi znowu nie działa ;/ W drodze powrotnej kolejne dwa autobusy z niedziałającym internetem. Ogólna ocena dostateczna. Z większym naciskiem na słabą w związku z cenami biletów... opłaca się tylko i wyłącznie pojechać na drugi koniec miasta ale cena za 3 przystanki jest zbyt wygórowana.

Paweł_1923

03.06.2014

Placówka

Gdańsk, Grunwaldzka

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. kierowcy nie...
Fatalnie. kierowcy nie respektuja znakow i czerwonego swiatla. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Rafał_8

10.11.2013

Placówka

Gdańsk, Grunwaldzka

Nie zgadzam się (0)
Bilet y w...
Bilet y w Gdańsku są koszmarnie drogie, mam jeden przystanek do przejechania i muszę płacić za 3 zł no i oczywiście droga powrotna to kolejne 3 zł za przejechanie dosłowni 3km tam i z powrotem- to po prostu zdzierstwo ! Litr paliwa kosztuje nie z pełna 6 zł , a na litrze możemy przejechać trochę więcej kilometrów i jeszcze zapowiadaj od stycznia podwyżki.

Kiki_2

08.11.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Gdańskie autobusy poruszają...
Gdańskie autobusy poruszają się po mieście chyba według własnych zasad, ponieważ wiecznie się spóźniają, a szczególnie linia 184 która jeszcze nigdy ( a zawsze nią się poruszam) nie przyjechała na czas. Mam przystanek dosłownie pod klatką , sprawdzam w internecie rozkład jazdy i wychodzę 2 minuty przed czasem, a potem czekam 10 min zanim przyjedzie! i tak jest za każdym razem

Kiki_2

08.11.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Moim zdaniem po...
Moim zdaniem po Trójmieście komunikacją miejską porusza się bardzo sprawnie. DO odleglejszych miejsc tramwaje czy autobusy nie kursują może często, ale miasto jest dobrze skomunikowane. Podobają mi się elektroniczne tablice wyświetlające liczbę minut do najbliższego autobusu/tramwaju. Spóźnień nie doświadczyłam.

Ewelina_973

06.11.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Autbusy w Gdańsku...
Autbusy w Gdańsku kursują koszmarnie, dziś korzystałam z linii 142 na przystanku początkowym Gd. Wrzeszcz - autobus , który zaczyna swój kurs spóźnia się 4 min i jest to nie pierwszy raz parę dni temu było to samo, a stoi obok w zatoczce ,a kierowca w środku......rozumiem gdyby jechał i stał w korkach, ale tak jak już pisałam to był początek trasy, a autobus czekał na poboczu, po za tym kierowcy Gdańskich autobusów jeżdżą za ostro i gwałtownie hamują nie licząc się z pasażerami. Autobusy są ładne i czyste, ale jazda żałosna !!

Kiki_2

16.06.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)
Po uruchomieniu linii...
Po uruchomieniu linii tramwajowej zlikwidowano ponad połowę linii autobusowych jeżdżących na Orunię Górną, co obecnie powoduję tragiczne warunki podróży. Po raz kolejny w tym tygodniu spotkałam się z brakiem wolnych miejsc siedzących jak i stojących. Już na drugim przystanku od Dworca Głównego pasażerowie nie mają możliwości wejścia do autobusu, a ci którzy już weszli ciągle się przepychają i kłócą między sobą. Moim zdaniem konieczne jest zwiększenie częstotliwości kursowania autobusów z centrum Gdańska na Orunię Górną, zwłaszcza w godzinach szczytu.

ciasteczko

25.05.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W sobotę chciałam...
W sobotę chciałam się wybrać do centrum Gdańska. Mieszkałam na obrzeżach i po drodze nie miałam gdzie kupić biletu komunikacji miejskiej. Poszłam na tramwaj na ulicę Hallera. Tramwaje w sobotę jeździły średnio 3 razy na godzinę. Wsiadłam do tramwaju i podeszłam do kierowcy w celu zakupienia biletu. Motorniczy był bardzo uprzejmy i bez problemu sprzedał mi bilet 24 godzinny. W tramwaju było czysto.

Karolina_1098

27.04.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Dziś korzystałem z...
Dziś korzystałem z komunikacji autobusowej w Gdańsku, dokładnie z linii 213. Autobus był czysty, były wolne miejsca, mimo silnego mrozu na zewnątrz w środku było ciepło, przyjechał punktualnie. Mimo wymienionych wcześniej pozytywów nie mogę niestety uznać odbytej podróży za udaną czy przyjemną, z uwagi na bardzo niemiłą obsługę ze strony kierowcy. Nie zawsze mam drobne przy sobie i kiedy chciałem kupić bilet na 3,40 zł, mając banknot 50 PLN i końcówkę 40 gr, to okazało się, że stanowię dla kierowcy po prostu problem i usłyszałem niemiły komentarz w swoim kierunku. W dalszej części drogi kierowca nie okazał żadnej inicjatywy, żeby mi pomóc i ten bilet sprzedać, w konsekwencji czego musiałem się stresować tym, że za chwilę wejdzie kontrola i będę miał problem, a nie mogłem sobie tak po prostu wysiąść i pojechać następnym, bo następny w kierunku mojego osiedla o tej porze jedzie za godzinę. Nie byłem zresztą jedyną osobą, do której ten kierowca odnosił się w niewłaściwy sposób, bo inna pasażerka, chcąca zakupić 2 bilety po 3,40 z banknotem 10 PLN w ręku, usłyszała, że przecież są na przystankach automaty i można tam kupować, a nie zawracać głowę jemu. Na mój stan wiedzy nie ma jeszcze takiego nakazu w Gdańsku, żeby pasażerowie kupowali w automatach bilety, a u kierowców nie mogli. Jednym zdaniem dzisiejsza podróż autobusem była dla mnie bardzo nieprzyjemna i stresująca, i proponuję firmie ZTM w Gdańsku robić częściej ankiety dotyczące poziomu obsługi pasażerów przez ich pracowników.

MrFox

06.02.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Punkt ZTM nr...
Punkt ZTM nr 2 w Gdańsku. Udałem się tam, aby [rzedłuzyc karty wielodzietnej rodziny. Z kompletem dokumentów oraz z zapałem do załatwienia tej sprawy szybko wszedłem do placówki. Niestety, już po wejściu okazało się, ze cała procedura nie będzie ani łatwa ani szybka. W kolejce dużo uczniów, studentów oraz osób starszych. Tylko 2 okienka otwarte przy czym jedna z Pań "biegała" między swoim stanowiskiem a drugim. Organizacyjny nieład. Przyszła na mnie kolej. Pani już na wstępie zaczęła ode mnie żądać dokumentów o które prosić nie mogła, ponieważ nie są one wymagane w tej sprawie (czytałem wcześniej uchwałę Prez.M.Gdańska). Zaczęła wymyślać kolejne powody by odrzucić wniosek. Wkońcu wkurzony zażądałem podania imienia i nazwiska na co Pani odfurknęła że nie poda. Zabrałem dokumenty i udałem się do centrali ZTM by złożyć skargę i sprawę ostatecznie załatwić. Tam sprawa bez problemu poszła.

Adrian_236

12.12.2011

Placówka

Gdańsk, Grunwaldzka

Nie zgadzam się (0)
MOJA OPINIA DOTYCZY...
MOJA OPINIA DOTYCZY AUTOBUSU LINII 127. WSIADŁAM PRZY SZPITALU NA GDAŃSKIEJ ZASPIE. AUTOBUS BYŁ ZATŁOCZONY. ZAJĘŁAM MIEJSCE STOJĄCE NIEDALEKO KIEROWCY, KTOREGO ZACHOWANIE MNIE OD POCZĄTKU ZAINTERESOWALO: CO CHWILA ODWRACAŁ SIĘ I KRZYCZAŁ NA PASAŻEROW, ŻE NIE MAJĄ STAĆ PRZY DRZWIACH, ŻE MAJĄ SIEDZIEĆ CICHO, ŻE NIE POJEDZIEMY... NASTĘPNIE ZASZOKOWAŁO MNIE, ŻE NA KAŻDYCH ŚWIATŁACH POMARAŃCZOWYCH I CZERWONYCH KIEROWCA NAWET NIE ZWOLNIŁ. OBSERWOWAŁAM WIĘC BACZNIEJ KIEROWCĘ, GDYŻ WYGLĄDAŁ NA OSOBĘ NIEZROWNOWAŻONĄ. KIEROWCA ZACZĄŁ PODCZAS JAZDY, TUŻ PRZED PRZYSTANKIEM NERWOWO WCISKAĆ JAKIEŚ PRZYCISKI, PO CZYM ROZLEGŁ SIĘ PO AUTOBUSIE GŁOS W GŁOŚNIKACH: "PROSZĘ PRZYGOTOWAĆ BILETY DO KONTROLI". NA NAJBLIŻSZYM PRZYSTANKU WYSIADŁO SPORO OSOB... JA JECHAŁAM DO KOŃCOWEGO PRZYSTANKU - ŻADNEJ KONTROLI NIE BYŁO!!! PO ZAKOŃCZENIU PODROŻY WYMIENIONYM AUTOBUSEM, PRZESZŁAM NA INNY OBOK PRZYSTANEK, BY KONTYNUOWAĆ PODROŻ INNĄ LINIĄ. JAKIEŻ BYŁO MOJE ZDZIWIENIE, GDY PO MINUCIE PODJECHAŁ DRUGI AUTOBUS LINII 127, A PO CHWILI TRZECI. KOŃCOWY PRZYSTANEK TO NIEWIELKA PĘTLA W GDAŃSKU-OLIWIE, NA KTOREJ Z TRUDEM JUŻ TLOCZYŁY SIĘ CZTERY DŁUGIE AUTOBUSY. ODJEŻDŻAŁAM JUŻ SWOIM A, GDY ZAUWAŻYŁAM JAKIŚ KOLEJNY AUTOBUS DOJEŻDŻAJĄCY DO PĘTLI. HM... CIEKAWE JAK ON TAM SIE ZMIESCIŁ...

zarejestrowany-uzytkownik

09.12.2011

Placówka

Nie zgadzam się (0)
dziś miałam wątpliwą...
dziś miałam wątpliwą przyjemnośc jechać autobusem komunikacji miejskiej w Gdańsku, autobus jak to bardzo często mu się zdaża spóźnił się, mimo, że to była dopiero połowa jego trasy był już przepełniony, piątek i sporo ludzi gdzieś wybywa, na zakupy i inne wycieczki, w dodatku w tę okolicę autobus jeździ zbyt rzadko, tylko raz na godzinę, na piechotę dojść się nie da, brak chodnika i każdy jest zmuszony jechać, nie polecam, duszno, ciasno i nie punktualnie, gdańsk południe jest beznadziejnie skomunikowany, a coraz więcej ludzi tam mieszka

Ewelina_424

02.07.2011

Placówka

Nie zgadzam się (2)
Jechałam autobusem ZTM...
Jechałam autobusem ZTM w Gdańsku. Było to 1. maja i wszystkie sklepy i kioski, w których można było nabyć bilety, były pozamykane. Na kioskach wisiały kartki z informacją, że bilety należy nabywać u kierowców autobusów i motorniczych. Nie podobało mi się to, ponieważ pamiętam przykre zachowanie kierowcy MPK w Olsztynie, kiedy sprzedawał mi bilet i nastawiłam się, że tutaj kierowca też może mieć pretensje o to, że zamiast prowadzić autobus, to musi się skupiać na sprzedawaniu biletów pasażerom. Na szczęście kierowca autobusu 222 (Oliwa Zoo - Oliwa Pętla Tramwajowa) był bardzo miłym człowiekiem i nic go nie denerwowało. Przed wyjazdem do Gdańska sprawdzałam na stronie internetowej ZTM (www.ztm.gda.pl), ile kosztują bilety ulgowe, żeby później nie było niespodzianek. Okazało się jednak, że u kierowcy autobusu musiałam zapłacić 40 groszy więcej do każdego biletu. Rozumiem, że takie coś obowiązuje, jeżeli ktoś po prostu nie zdążył nabyć biletu przed podróżą w zwykły dzień. Ale w święto, kiedy wszystkie kioski i sklepy są pozamykane, to przesada. Poza tym, autobus był czyściutki i podróż nim była okej.

zarejestrowany-uzytkownik

06.05.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)

ZTM Gdańsk

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż ZTM Gdańsk?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobre połączenia, dobrze...
Dobre połączenia, dobrze zaplanowane przystanki. Opóźnienia niestety się zdarzały ale poza tym oceniam bardzo dobrze