MZK Żywiec

(1.63)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (15 z 24)

Nie pozdrawiam kierowcę...
Nie pozdrawiam kierowcę autobusu mzk nr.11 kurs 20.35 rynek dn. 02.10 . Moja córka wracając z pracy chciała wsiąść do autobusu z rowerem ponieważ deszcz padał obficie. W całym pustym autobusie (siedziała 1 osoba)Niestety kierowca tłumacząc się kłopotami nie pozwolił wejść dziewczynie do autobusu. Wstyd i znieczulica panie kierowco. To nie była pijaczka czy ktoś awanturujący się tylko zwykła dziewczyna z rowerem. Mam na końcu języka aby życzyć pańskiej bliskiej osobie tego samego lecz nie jestem takim jak pan cykorem który zostawia dziewczynę po zmroku i mocno padającym deszczu. Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożądaną frazę.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
MZK to chyba...
MZK to chyba bardzo bogata firma ponieważ wyprasza się z autobusu pasażerów!chcieliśmy wsiąść z małym pieskiem i kierowca kazał wysiąść!chciałam wziąć psa na ręce ale i to nie pomogło!zaznaczę że jechał puściutki autobus!!!a była to linia 16 z Międzybrodzia do Żywca w dniu 2 marca o godz 14.25!!!

Niezweryfikowany Klient_dR1Fq

04.03.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Kierowca który jechał...
Kierowca który jechał 3i 4luty linia 16 z Międzybrodzia do Żywca to najlepszy kierowca!jechał spokojnie,ostrożnie i przepisowo!powinien dostać dużą premię bo podroż z nim to prawdziwa przyjemność!!!!

Niezweryfikowany Klient_bEPBB

04.02.2024

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Dnia 14 listopada...
Dnia 14 listopada okolo godziny 8 kierowca linii 4 mimo ze naciskalam przycisk ktory powinien informowac go o tym zeby otworzyl mi drzwi nie reagowal musialam isc na przod i pukac mu w szybe a gdy juz w koncu mnie wpuscil w akcje nie zadowolenia gdy przyszlam kupic bilet powiedzial „czego chcesz” nie polecam :)

Klient_5kqv4

14.11.2023

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Kierowca widząc osoby...
Kierowca widząc osoby które mu machały żeby się zatrzymał i wziął ich do autobusu pokiwał palcem że nie otworzy drzwi i odjechał jeżdżąc z tym kierowcą ludzie czują się jak worek ziemniaków a nie jak człowiek

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Żenada Ludzie...
Żenada Ludzie nie potrafią zmienić opon na zimowe A potem ludzi wysadzają bo nie dojadę do celu wstyd i hańba. Jechałam wcześniejszym autobusem dziwne bo od celu do celu dojechał

Niezweryfikowany Klient_492d

20.12.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
6.02.2020 Kierowca zamknął...
6.02.2020 Kierowca zamknął mi drzwi przed nosem gdy wsiadałem i miałem już jedną nogę w autobusie i mi ją przytrzasnął

Niezweryfikowany Klient_f493

07.02.2020

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dnia 6 września...
Dnia 6 września 2019 około godziny 14:40 kierowca autobusu o numerze 4 (kierunek Oczków Pętla) nie zatrzymał się na przystanku Na Wzgórzu. Mało tego, kierowca zignorował naszą informację (moją i innego pasażera, który również chciał wysiąść). Przycisk "stop" był zepsuty. Byłam zmuszona, aby wysiąść na następnym przystanku oraz musiałam ponieść dodatkowe koszty za powrót do domu. Pomijam fakt, że autobus był opóźniony, gdyż rozumiem to, iż w godzinach szczytu korki są rzeczą normalną.

Niezweryfikowany Klient_1DFv

06.09.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Tym razem jestem...
Tym razem jestem zadowolony z przejazdu. Pomimo lekkiego opóźnienia jazda była sprawna. Wewnątrz panował porządek i spokój. Autokar był nagrzany odpowiednio co dodawało komfortu jazdy. pan kierowca był ubrany w koszulę i w eleganckim ubraniu prowadził autobus jak zawodowca. Dzięki jego racy szybko dotarłem do domu. Ponadto ceny biletów nie są wygórowane co sprawia ze często jeżdżę tymi autobusami.

Maciej_768

18.01.2012

Placówka

Żywiec, Linia nr 3

Nie zgadzam się (4)
Poraz kolejny nie...
Poraz kolejny nie jestem zadowolony z podróżny w autobusie. Tym razem cała trasa przebiegła w miarę szybko, pomimo złych warunków atmosferycznych, a kierowca był bardzo uprzejmy podczas sprzedaży biletu. Jego ubiór był schludny i nie wzbudzał zastrzeżeń. kierowca był mężczyzna średniego wieku z krótkimi włosami. jednak stan autobusu i liczba ludzi która się w nim znajdowała pozostawiała wiele do życzenia. Po raz kolejny ludzie stali na baczność a i tak był problem z wejściem do środka. czystość i wygląd również mogły by być lesze, gdyż było sporo zakamarków po zetknięciu z którymi na ubraniu pozostawała plama.i

Maciej_768

18.01.2012

Placówka

Żywiec, Linia nr 3

Nie zgadzam się (2)
Nie jestem zadowolony...
Nie jestem zadowolony z dzisiejszej jazdy autobusem do szkoły. Po otwarciu drzwi wyłoniły się tłumy ludzi, którzy stali. Nie było mowy o miejscach siedzących, na szczęście udało mi się wepchnąć do autokaru, gdyż i z tym był problem. Połowę drogi musiałem stać opierając się o drzwi. ponadto w autobusie panował nieporządek. gdy chwyciłem się rurki do trzymania cała moja reka była czarna, a siedzenia były poszarpane. Plusem był niski koszt biletów, w innych miastach sa na pewno wyższe a pan kierowca sprawnie prowadził, nie wzbudzał żadnych zastrzeżeń. Byl to elegancko ubrany pan z krótkimi włosami i wąsikiem. Dzięki jego staraniom dotarłem do celu na czas.

Maciej_768

05.10.2011

Placówka

Żywiec, Linia nr 3

Nie zgadzam się (8)
Tym razem Jestem...
Tym razem Jestem zadowolony z usługi MZK. W autobusie panował porządek, siedzenia były czyściutkie i wygodne. Czas kursu był odpowiedni, nie mogę narzekać na tępo jazdy gdyż było odpowiednie dzięki sprawnej jazdy kierowcy. Wygląd kierowcy nie wzbudzał zastrzeżeń, a cena biletu nie jest wysoka. warto wspomnieć o tm że nie było tym razem nawet tłoku co dodatkowo wpływało na komfort jazdy.

Maciej_768

02.10.2011

Placówka

Żywiec, Linia nr 3

Nie zgadzam się (9)
Jestem bardzo zawiedziony...
Jestem bardzo zawiedziony z dzisiejszej jazdy w autobusie. Zaraz w drzwiach zobaczyłem mnóstwo ludzi, którzy stali. Nie było mowy o miejscach siedzących, w ogóle dobzre ze udało się wejść, gdyż i z tym był prolem. Połowę drogi musiałem stac opierając się o drzwi. ponadto w autobusie panował nieporządek. gdy chwyciłem się rurki do trzymania cała moja reka była czarna, a siedzenia były poszarpane. Plusem był niski koszt biletów, w innych miastach sa na pewno wyzsze a pan kierowca sprawnie prowadził, nie wzbudzał żadnych zastrzeżeń. Byl to elegancko ubrany pan z krótkimi włosami. To dzięki niemu trasa minęła szybko.

Maciej_768

28.09.2011

Placówka

Żywiec, Linia nr 3

Nie zgadzam się (4)
Rano podczas jazdy...
Rano podczas jazdy do szkoły ledwo udało mi się wejść do autobusu. Komunikacja miejska wie że autobusy zawsze są przepełnione, jednak nie robią sobie z tego nic. Zawsze ludzie muszą stać na schodach i upychać się jak sardynki w puszce. Jestem z tego powodu bardzo niezadowolony. ponadto siedzenia nie wyglądały dziś estetycznie. Były pomalowane jakimiś flamastrami. Plusem była odpowiednia jazda kierowcy, dzięki któremu nie było problemu z dojazdem na czas.

Maciej_768

26.09.2011

Placówka

Żywiec, Linia nr 3

Nie zgadzam się (4)
Idąc chodnikiem, zupełnie...
Idąc chodnikiem, zupełnie przypadkowo, byłem świadkiem sytuacji w której kierowca autobusu zamknął drzwi przed nosem młodego, ok 18 lat, człowieka. Kierowca musiał widzieć go w lusterku, gdy chłopak dobiegał. Chcę zaznaczyć że autobus był przed czasem ok 2 minuty.

Dominik_16

17.12.2008

Placówka

Żywiec, Al. Wolności 24

Nie zgadzam się (16)

MZK Żywiec

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż MZK Żywiec?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.