Opinia użytkownika: MrFox
Dotycząca firmy: ZTM Gdańsk
Treść opinii: Dziś korzystałem z komunikacji autobusowej w Gdańsku, dokładnie z linii 213. Autobus był czysty, były wolne miejsca, mimo silnego mrozu na zewnątrz w środku było ciepło, przyjechał punktualnie. Mimo wymienionych wcześniej pozytywów nie mogę niestety uznać odbytej podróży za udaną czy przyjemną, z uwagi na bardzo niemiłą obsługę ze strony kierowcy. Nie zawsze mam drobne przy sobie i kiedy chciałem kupić bilet na 3,40 zł, mając banknot 50 PLN i końcówkę 40 gr, to okazało się, że stanowię dla kierowcy po prostu problem i usłyszałem niemiły komentarz w swoim kierunku. W dalszej części drogi kierowca nie okazał żadnej inicjatywy, żeby mi pomóc i ten bilet sprzedać, w konsekwencji czego musiałem się stresować tym, że za chwilę wejdzie kontrola i będę miał problem, a nie mogłem sobie tak po prostu wysiąść i pojechać następnym, bo następny w kierunku mojego osiedla o tej porze jedzie za godzinę. Nie byłem zresztą jedyną osobą, do której ten kierowca odnosił się w niewłaściwy sposób, bo inna pasażerka, chcąca zakupić 2 bilety po 3,40 z banknotem 10 PLN w ręku, usłyszała, że przecież są na przystankach automaty i można tam kupować, a nie zawracać głowę jemu. Na mój stan wiedzy nie ma jeszcze takiego nakazu w Gdańsku, żeby pasażerowie kupowali w automatach bilety, a u kierowców nie mogli. Jednym zdaniem dzisiejsza podróż autobusem była dla mnie bardzo nieprzyjemna i stresująca, i proponuję firmie ZTM w Gdańsku robić częściej ankiety dotyczące poziomu obsługi pasażerów przez ich pracowników.