Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom.
Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.
Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:
„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”
O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:
„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”
W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:
„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”
Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.
A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!
W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.
Ostatnia opinia
Media Expert w Żywcu to miejsce, do którego zawsze wracam z przyjemnością. Sklep jest świetnie zaopatrzony – można tu znaleźć wszystko, od sprzętu AGD i RTV po nowoczesne smartfony i akcesoria. Obsług...
Ostatnia opinia
Miła, doświadczona obsługa sklepu. Pracownicy kładą nacisk na poprawny wywiad z klientem tak, aby każdy zakup spełniał oczekiwania i wywoływał zadowolenie przez cały okres użytkowania - tyczy się to ...
Ziębice
Rynek 24
Ostatnia opinia
Zamówiłam na stronie morele rolki, niestety bardzo mnie raniły z powodu dziwnej konstrukcji buta. Złożyłam na nie reklamację, która została bezproblemowo i pozytywnie rozpatrzona.
Ostatnia opinia
Sklep RTV Euro AGD zrobił na mnie dobre wrażenie. Szeroki wybór sprzętu AGD i elektroniki w rozsądnych cenach. Wygodne jest to, że można złożyć zamówienie online i szybko otrzymać dostawę. Cieszą takż...
Ostatnia opinia
W ostatnim czasie odwiedziłam 3 lokalizacje sklepów Media markt. Pierwszy mieścił się w Ch. Blue City a drugi przy Al. Krakowskiej, z obu jestem bardzo zadowolona, obsługa miła i pomocna, zakupy zrobi...
Ostatnia opinia
Obsługa na najwyższym poziomie, błyskawiczne potwierdzenie zakupu, wszystko obszernie zaznaczone w formularzu. Kupiłam lodówkę, transport, wyniesienie i ustawienie za 0 zł. Jeszcze do tego odbiór star...
Wrocław
ul. Nyska 48a
Sport i turystyka
Przygotuj się na wiosenne wyjście - te firmy Ci w tym pomogą
Czytaj więcejFitness, Siłownie
TOP 5 SIŁOWNI W POLSCE
Czytaj więcej