Jakość Obsługi

ORLEN

( 4.13 )

Polski koncern paliwowo-energetyczny, lider wśród przedsiębiorstw petrochemicznych w Europie środkowo-wschodniej. Klienci PKN ORLEN mogą korzystać z programów lojalnościowych takich jak karty paliwowe czy karty VITAY. Stacje ORLEN to nie tylko wysokiej jakości paliwo, ale również dobrze wyposażone sklepy, sieć kawiarni STOP CAFE, myjnie oraz usługa kurierska "Stacja z paczką".

Opinie (12134)

Punkt ten ma ...

Punkt ten ma świetną lokalizacją oraz bardzo dużą ilość klientów. Mimo tego klient zawsze może liczyć na profesjonalną obsługę, ciepłe posiłki oraz szeroki dostęp asortymentu. Zawsze pojawia się pytanie odnośnie posiadania karty stałego klienta, karty na punkty. Miejsce jest czyste oraz zadbane. Przekąski dostępne w sprzedaży są świeże. Obsługa profesjonalnie podchodzi do swoich obowiązków. Polecam to miejsce

bardzo zrozumiała i ...

bardzo zrozumiała i miła obsluga . ROZMOWE prowadziło sie bardzo latwo i szybko zrealizowałem to o co prosilem. szybko i bez problemow zostałem obsluzony i wydano mi reszte. i zaproponowano hotdoga . bardzo miła pani. naprawde polecam moj email michall22.94@wp.pl

Personel zajęty rozmową ...

Personel zajęty rozmową między sobą. Klient oczekiwał na obsługę. Brak zachowanych środków ochrony ust i nosa ( brak maseczki). Mleko w kawomacie nie było świeże, było czuć posmak goryczki. Na stacji czysto. Strój personelu czysty i nienaganny. Na rollerze dostępne wszystkie rodzaje parówek.

Obsługa miła z ...

Obsługa miła z zachowaniem standardów obsługi klienta. Stacja utrzymana w czystości. Roller zawsze zapełniony świeżymi parówkami. Obsługa zachowuje standardy bezpieczeństwa: noszą maseczki oraz zakładają rękawiczki podczas przygotowania hot doga.

21 sierpnia, sobota. ...

21 sierpnia, sobota. Bardzo duży ruch, długie wyczekiwanie na zatankowane auta. Na plus obecność kasjera mobilnego. W środku stacji znajdowała się trójka kasjerów. Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) wykazała się bardzo miłą i profesjonalną obsługą. Oprócz paliwa, zakupiona została przeze mnie również kawa. Jakość kawy bardzo dobra, ekspres i jego otoczenie utrzymane w czystości. Niestety, nie można tego samego powiedzieć o toalecie, w której panował nieporządek.

Firma Orlen wykupiła ...

Firma Orlen wykupiła stacje ładowania samochodów elektrycznych od firmy energa . Czemu ???? By utrudnić życie posiadaczom elektryków. Jedyne stacje ładowania elektryków w okolicy mierzei wiślanej stoją nieczynne od razu po przejęciu przez Orlen . Niedorozwinięte konsultantki Orlenu klepią co im kazano, że uszkodzone i już wysyłają techników . 10 dni mojego pobytu tam nic nie wniosło. Jak widać czują się bezkarnie przy ochronie obecnej władzy i mają gdzieś ludzi. Cóż … kraj kolesi .

Po podjechaniu pod ...

Po podjechaniu pod dystrybutor paliwa , pan podszedł do mnie z zapytaniem czy pomoc w tankowaniu paliwa , skorzystałam z pomocy po czym udałam się do toalety znajdującej się na stacji , panował tam porządek , poczym udałam się do kasy , obsługa była miła , zostałam przywitana oraz pożegnana , pani zaproponowała mi kawę , na sklepie panował porządek .

Stacja umieszczona pomiędzy ...

Stacja umieszczona pomiędzy dwoma ruchliwymi ulicami. Często brakuje miejsca aby zjechać i zatankować. Obsługa na stacji często nieprzyjemna dla klienta. Kawomat najczęściej albo uległ awarii albo brak w nim kawy.

Sprawny kontakt online, ...

Sprawny kontakt online, trzeba tylko sporo czekać na odpowiedź mailem.

1. Czysty podjazd, ...

1. Czysty podjazd, czyste chodniki, czysty taras, kosze nieprzepełnione 2. Przy podjechaniu pod dystrybutor - podjazdowy natychmiast do mnie podszedł 3. Zaproponował paliwo premium, był uśmiechnięty, chętnie ze mną rozmawiał 4. Obsługa wewnątrz sklepu z maskami na ustach, nie było luk w wystawionych towarach, toaleta czysta 5. Aktywna sprzedaż po stronie kasjerów, miła atmosfera (tak samo jak na podjeździe) 6. Wydano paragon, wcześniej spytano o kartę na punkty, zaproponowano mi założenie takiej po uzyskaniu informacji, że nie mam takiej.

Na stacji panuje ...

Na stacji panuje porządek, miła obsługa i spokój. Ceny paliw są takie same jak w innych rejonach Polski. W środku można wypić kawę, zjeść oraz skorzystać z toalety. Kolejki nie są zbyt długie.

Stacja jest mała, ...

Stacja jest mała, więc zdarza się poczekać przy dystrybutorze w kolejce. Obsługa pomocna i miła. Ceny nie są sztucznie podnoszone mimo położenia przy ruchliwej trasie. Tankuję tam od lat i nie narzekam na jakość paliwa.

Super!

Polecam.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

03.08.2021
ORLEN Inna forma kontaktu

Najlepsza!

Najlepsza stacja w moim mieście! Z przyjemnością jestem wiernym klientem.

Całkiem dobrze

Jest OK, mogę polecić chociaż zdarzają się błędy.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

03.08.2021
ORLEN Inna forma kontaktu

Prawie prawie

Pracownikom brakuje energii i motywacji do pracy. Ale ceny całkiem korzystne.

Bywa różnie

Są lepsze stacje ale są i znacznie gorsze.

Jest całkiem spoko

Ceny paliw i asortyment są spoko, chociaż zawsze można coś dodać i ulepszyć :)

Odwiedzałeś ostatnio ORLEN?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • myjnia
  • Kawiarnia
  • kawa na wynos
  • sklep
  • paliwa
  • stacja paliw

Podobne firmy w okolicy

Stacje paliw Auchan

(4.06 )

BLISKA

(3.93 )

BP

(4.02 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem