Credit Agricole

( 3.66 )

Historia Credit Agricole Banku Polskiego rozpoczęła się w 1991 roku, mimo że pod tą nazwą funkcjonuje dopiero od 2011 roku. Jest częścią Grupy Credit Agricole czyli jednej z największych na świecie grupy finansowej, działającej w 49 krajach. Działa w obszarze bankowości detalicznej, korporacyjnej, rolniczej, małych i średnich przedsiębiorstw oraz w obszarze consumer finance. Oprócz usług finansowych, proponuje także ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe i na życie. Wartości, którymi od lat kieruje się Credit Agricole, to przede wszystkim zaangażowanie, bezpieczeństwo, szybkość i przejrzystość.

Opinie (1250)

Polecam

Polecam obsługę w tej placówce. Zostałem przyjęty z życzliwością i profesjonalnym podejściem do klienta. Plusem też jest stosunkowo krótki czas oczekiwania na obsługę (dla klientów wcześniej nieumówionych).

Bardzo profesjonalna i życzliwa obsługa

Bardzo polecam placówkę CA przy al. Solidarności w Poznaniu. Pracownicy są bardzo uprzejmi, mili i życzliwi. Podczas ostatniej wizyty od razu podszedł do mnie pracownik banku, nie czekałam ani chwili. Potrafił odpowiedzieć na wszystkie moje pytania, otrzymałam materiały informacyjne i wizytówkę, gdybym miała jakieś pytania. W placówce było bardzo czysto, nie było żadnych kolejek.

Super obsługa, profesjonalizm.

Obsługa klienta indywidualnego miła sympatyczna i profesjonalna. Podejście do każdego klienta spersonalizowane.

Obsługa warta rekomendacji

Postanowiłem skorzystać z promocyjnej oferty konta bankowego dla nowych klientów banku Credit Agricole. Informację znalazłem w internecie, wypełniłem formularz kontaktowy, a już następnego dnia rano otrzymałem potwierdzenie mailowe, a po godzinie był kontakt ze strony banku. Dysponując czasem, zgodziłem się na wizytę w placówce, by dopełnić formalności. Umówiony na konkretną godzinę, od razu zostałem przyjęty w osobnym pomieszczeniu przez panią doradczynię. Zaproponowano mi kawę, herbatę, czekoladę, ale odmówiłem, by skupić się na przedstawianej ofercie. Rozmowa z doradczynią była bardzo rzeczowa. Pani zwracała się do mnie używając zwrotów grzecznościowych, z użyciem mojego imienia. To, o czym mówiła, prezentowała na czytelnej ulotce. Gdy potwierdziłem zainteresowanie kontem, została przygotowana umowa oraz bardzo szczegółowo przedstawiono mi warunki promocji, które wydają się bardzo atrakcyjnie. Po podpisaniu umowy, komplet dokumentów został zapakowany w firmową teczkę, a dodatkowo - w ramach prezentu świątecznego - otrzymałem metalowy termos. Moja pierwsza wizyta w banku przebiegła bardzo sympatycznie, z zachowaniem warunków sanitarnych i dystansu. Do domu wróciłem szczerze zadowolony. Chcę raz jeszcze podkreślić wysoką,, profesjonalną jakość obsługi klienta, tak w czasie rozmowy telefonicznej, jak i w placówce bankowej.

Super obsługa

Witam, dzisiaj odbyłam spotkanie w w/w Banku. Zainteresowana byłam otwarciem konta osobistego. Pracownik (kobieta) doskonale się mną zaopiekował. Doskonale zbadała moje potrzeby, dowiedziała się czego oczekuję od nowego konta i Banku. Po analizie moich potrzeb przeszła do prezentacji wybranego konta Dla Ciebie. Zrobiła to w bardzo przejrzysty i zrozumiały sposób. Czułam się w centrum uwagi, widziałam, że Doradca poświęcił mi swój czas. Wszystkie informacje zostały przekazane w zrozumiały i jasny sposób. Na końcu doradca chciał sfinalizować spotkanie lecz postanowiłam się zastanowić i odezwać po kilku dniach. Otrzymałam wizytówkę oraz zostałam poinformowana o godzinach otwarcia placówki. Z czystym sumieniem poleciłabym wizytę w tym oddziale i u tego doradcy rodzinie i znajomym. (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Profesjonalna obsługa

Pracownicy banku, są bardzo kompetentni. Podczas wizyty w placówce, każda napotkana osoba próbowała pomóc mi, kierując do konkretnego pracownika. W czasie rozmowy z doradcą, każda nieścisłość została dokładnie rozwiązana. Pracownicy potrafią wytłumaczyć klientowi wszystko w prostym i zrozumiałym języku. Jeżeli chodzi o wizualne odczucia, to są na bardzo wysokim poziomie. W banku panowała czystość, ulotki były na swoim miejscu, a podłoga była na bieżąco sprzątana. Ogólnie polecam!

Rewelacyjnie!

Obsługa i zaangażowanie na najwyższym poziomie bardzo miło mnie zaskoczyli

Bardzo dobrze.

Jestem z banku zadowolony i z obsługi.Z banku korzystam już kilkanaście lat bez problemów.

Rewelacyjnie!

Lubię korzystać z usług tego ("mojego") banku ponieważ niewiele instytucji finansowych posiada tak "ludzkie" podejście do klienta. W momencie wejścia do placówki w Jarosławiu, da się odczuć ludzką atmosferę. Stosunek obsługujących Pań do klienta jest bardzo indywidualny/

Odwiedzałeś ostatnio Credit Agricole?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Alior Bank

(3.71 )

Bank Gospodarki Krajowej

(4.61 )

BNP Paribas

(3.54 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem