House

( 2.77 )

Opinie (1219)

Jakość obsługi w sklepach LPP w skierniewicach

Jakość obsługi jest na żenująco niskim poziomie, dziewczynki które powinny być zajęte obsługa klienta często z niego szydzą, odnoszą się bezczelnie i obojętnie. Często stoją w grupach jak gołębie na ulicy i gaworzą między sobą. Najgorsze jest jednak to że żona kupiła spodnie z przeceny które ewidentnie było noszone i prane ( zbobione wnętrze spodni, metki szare jak po kilku założeniach) i wcale bym się nie zdziwił gdyby to było przez którąś z tych dziewczynek. Poziom żenujący a niższej oceny już nie mogę dać.

Srednio

Gdzie się podziały dobre czasy tego sklepu,wszystko takie nudne i przeciętnie a kiedy bylo inaczej, ciekawe fajne rzeczy w przystępnej cenie

Wyprzedaze

Srednie te wyprzedaze malo asortymentu i ceny tez srednio zachęcają, możliwe ze pandemia spowodowała ze sklepy mniej asortymentu maja.

Srednio

Średnio, ponieważ jakosc odziezy jest średnia. Nie jest to odzież wysokiej jakości, po praniu może byc problem z wyglądem ciucha.Chociaz okazyjnie można cos fajnego upolować. Sklep duzy i dotowarowany,ale ceny już nie takie atrakcyjne jak kiedys. Personel żyje swoim zyciem,średnio go interesują klienci, ale przy kasie obsługa jest szybka.Panie są obojętne. Ale mi akurat to nie przeszkadza.

Przeciętny

Jak na wielkość sklepu wybór odzieży męskiej dość ograniczony. Obsługa mało zainteresowana klientem. Sklep wizualnie wygląda dość schludnie, jednak przymierzalnie są mocno zaniedbane m.in. kurz i włosy na podłodze.

Uprzejma prokliencka obsługa.

Podczas transakcji zauważyłam wadę w produkcie. Pracownik zaproponował wymianę i sam przyniósł produkt bez wady z sali sprzedaży. Na żadnym etapie obsługi nie dał mi odczuć problematyczności z zainstniałej sytuacji. Tak trzymać!

Zawsze fajne okazje.

Lubię odwiedzać ten sklep ze względu na zawsze atrakcyjne promocje na ostatnie sztuki z kolekcji. Sala sprzedaży jest niemal zawsze uprzątnięta, nawet w trakcie trwania wyprzedaży, co ułatwia poszukiwanie wymarzonych okazji. Personel zawsze pomocny i uśmiechnięty. Fajne miejsce z miłą obsługą.

Duży wybór produktów

W sklepie jest duży wybór produktów. Zawsze panuje tam porządek. Ceny są przystępne. Ogólnie bardzo pozytywnie.

Fajny sklep, super obsługa.

Warto odwiedzić ten sklep ze względu na różnorodność ubrań i dodatków oraz panujący porządek - dzięki któremu zakupy robi się przyjemniej. Obsługa dba o czystość przymierzalni, ekspozycję towarów i jest zawsze chętna do pomocy. Lubię wracać do tego sklepu ze względu na szeroki wybór asortymentu oraz zaangażowaną w swoją pracę obsługę. Tak trzymać!

Okropnie niemiłe ekspedientki, zero jakiejkolwiek kultury,

Okropnie niemiłe ekspedientki, zero jakiejkolwiek kultury, wszechobecna arogancja w stosunku do klienta!!! Więcej tam nie zrobię zakupów!!! Zalecam zmianę personelu i kierownictwa

Obsługa niekompetentna.

Spodnie zakupione w sklepie wyglądały ok, ale po obejrzeniu w domu okazało się, że mają odbarwienie. W sklepie byłem podejrzany o zniszczenie spodni i zamiast na miejscu wymienić towar na nowy, musiałem złożyć reklamację w ostatecznosci uznaną za zasadą...

Obsługa uprzejma ale trochę opieszała.

28 grudnia Katowice ul.3 Maja Galeria Katowicka W sklepie i w strefie przymierzalni był utrzymany należyty pożądek. Towar był wyłożony schludnie, równo, personel na bieżąco układał odzież na półkach i wieszakach. Kolejka do kasy była długa na trzy osoby - za kasą była jedna osoba z obsługi. Po chwili za drugą kasą stanęła kolejna osoba z obsługi. Druga ze sprzedawczyń prowadziła ze swoją koleżanką z kasy rozmowę, która trwała około pół minuty nim poprosiła kolejną osobę z kolejki. Temat rozmowy wydawał mi się błahy i nie wymagający natychmiastowej konsultacji, druga pani sprzedawczyni sprawiała wrażenie bardziej zainteresowanej rozmową niż pracą. Obsługa podczas płatności była uprzejma.

Super sklep, miła obsługa

Jak najbardziej polecam, duży wybór ciuchów, każdy znajdzie coś dla siebie, czysto i schludnie miła obsługa która zawsze doradzi i pomoże z odpowiednim rozmiarem

Świetny zespół!

Zakupy w tym sklepie to prawdziwa przyjemność. Jestem zawsze świetnie traktowana - niezależnie od tego czy robię zakupy bezpośrednio w sklepie, czy jedynie odbieram zamówienie z zakupów on-line. Obsługa zawsze miła i uśmiechnięta, chętnie żartujemy i rozmawiamy tak, że nawet w pochmurny dzień pojawia się słońce. Pracownicy choć zabiegani pomagają w doborze i poświęcają 100% uwagi żeby tylko klient był zadowolony. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tak samo wspaniałą obsługą przy odbiorze zamówienia zrobionego przez internet. Uśmiechnięte dziewczyny zawsze coś jeszcze polecą, pokażą i poprawią humor.

Całkiem poprawnie

Może to nie jest sklep z typową obsługą, może pracownicy nie podchodzą do każdego klienta oferując swoją pomoc, ale to co robią i tak w zupełności wystarczy, by poczuć się dobrze. Maja bardzo dużo pracy i widać jak cały czas coś robią - poprawiają, dokładają, obsługują na kasie, jednak jak tylko jest potrzeba - z pewnością udzielą pomocy czy odpowiedzi na zadane pytania. Często mam okazję korzystać z obsługi bezpośrednio przy kasie i zauważyłam, że zawsze dziewczyny są uśmiechnięte, miło się z nimi rozmawia i starają się jak najszybciej każdego obsłużyć. To właśnie cenię i polecam wszystkim :)

Prawie bez zastrzeżeń

W sklepie panuje ład i porządek. Obsługa miła, pomocna, uśmiechnięta. Duży asortyment sklepu, ubrania rozstawione w taki sposób, że łatwo jest się w sklepie odnaleźć. Jedyny minus to brak ekspedientki przy kasie i finalnie oczekiwanie na możliwość zapłaty.

Niezadowolenie z obsługi

Będąc na zakupach zaobserwowałam duża dezorganizacje w pracy zespołu, rzeczy nie były na bieżąco układane. Sklep nie zachęcał do kupna czegokolwiek. Przebieralnie nie były sprawdzane i leżało tam bardzo dużo rzeczy w ogromnym balaganie.

Odwiedzałeś ostatnio House?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(4.45 )

Bugatti

(5.00 )

BYTOM

(4.07 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem