Niemiła obsługa podczas reklamacji sweterka w Sklepie Jeans Club.Kierowniczka sklepu była bardzo nie miła, nie słuchała tego co do niej mówię i absolutnie nie chciała wymienic reklamowanej rzeczy, mimo że tłumaczyłam że kupiłam w biegu, raz załozyłam w domu na siebie i po przymierzeniu okazało się że nie pasuje. Dopiero przy trzecim tłumaczeniu do pani dotarło, co mówię. Czułam się jak naciagacz, mimo swojego oczywistego prawa do reklamacji.
Niemiła obsługa podczas reklamacji sweterka w Sklepie Jeans Club.Kierowniczka sklepu była bardzo nie miła, nie słuchała tego co do niej mówię i absolutnie nie chciała wymienic reklamowanej rzeczy, mimo że tłumaczyłam że kupiłam w biegu, raz załozyłam w domu na siebie i po przymierzeniu okazało się że nie pasuje. Dopiero przy trzecim tłumaczeniu do pani dotarło, co mówię. Czułam się jak naciagacz, mimo swojego oczywistego prawa do reklamacji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.